Nasze nieMiśki ;-) - [ FOTO ] Nowy projekt AMS -World Challenge GT GT-R!
Rysiek@AMS - 06-04-2010, 00:02 Temat postu: [ FOTO ] Nowy projekt AMS -World Challenge GT GT-R! Duża częścią naszego bussinesu w AMS jest budowa i przygotowanie rożnych auto do zawodów motosportu. Sukcesy oraz doświadczenie z naszego rozbudowanego programu motosporty pozwalają nam oferowanie mocnych samochodów dla naszych klientów.
Kilka miesięcy temu mięliśmy dwójkę klientów, którzy zawierzyli nam prace na zbudowanie dwóch bardzo zawansowanych EVO na tor:
„Silver bullet” EVO X
http://www.amsperformance.com/s_bullet.php
Oraz „Blue Demon” EVO VIII
http://www.amsperformance.com/blue_demon.php
Klienci, którzy są bardzo dobrymi przyjaciółmi postanowili zbudować następne auto na tor, tym razem jest to nowy Nissan GT-R. Tak jak było z EVO klienci zakpili nowego GT-Ra z lokalnego salonu z dostarczeniem do AMSu. Auto dotarło do nas z 74 milami na liczniku!
Dwa dni temu zabraliśmy się do rozbiórki nowego GT-Ra. W planach jest kilka podstawowych przeróbek na dodanie mocy w postaci naszego zestawu SR-750 oraz zaawansowane przeróbki zawieszenia, hamulców oraz usztywnienia budy plus dieta. Lista części obejmuje niektóre z najlepszych komponentów w branży wiec GT-R zapowiada się na prawdziwe bestie na tor.
Oto kilka fotek Nissana, kiedy do nas dotarł:
Rysiek@AMS - 06-04-2010, 00:13
Oto kilka zdjęć z postępów przy prac. Mechanik Eric Jones był bardzo zapracowany przy projekcie w ostatnich dwóch dniach. Auto będzie tylko do użytku na torze wiec pierwszym stopniem było zważenie Godzili! Waga auto z pełnym fabrycznym wyposażeniem 3, 908 funtów.
Fabryczne drzwi sa także usunięte, waza 68 funtów, wersje z karbony sa juz w drodze.
Więcej wkrótce!
Z poważaniem Ryszard.
robertdg - 06-04-2010, 00:25
Zapowiada się bardzo ciekawy projekt. Powodzenia w realizacji.
Anonymous - 06-04-2010, 11:16
Fajnie, że ktoś juz może dzisiaj to dłubać, ja pewnie za 10-15lat będę mógł tym się bawić
Jogurt - 06-04-2010, 22:02
Czarek trzeba do Obamy napisać żeby wziął Polskę za 52-gi stan. może wtedy będzie lepiej
Rysiek@AMS, zazdroszczę Wam zaplecza technicznego i roboty
macia - 06-04-2010, 22:27
Kurde, nowe auto tak rozbabrać? Niewiele z tej nysy zostanie jak do końca łapy wsadzicie Swoją drogą ludzie to mają fantazję
Rysiek@AMS - 06-04-2010, 23:14
Dziękuje bardzo za mile komentarze! Oto kilka nowych fotek z dzisiejszych postępów przy prac.
Wnętrze auta jest kompletnie usunięte.
Kolekcja fabrycznych komputerów
Także usunięte były przednie i tylnie okna, aby ułatwić prace przy klatce
Przygotowania do usunięcia skrzyni
GT-R wygląda jak poduszkowiec
Skrzynia czekająca na przeróbki
Fabryczny bak był także usunięty, GT-R będzie wyposażony w fuel cell. Niedługo także będą zaczęte prace przy klatce.
Więcej wkrótce!
Ryszard.
Rysiek@AMS - 17-05-2010, 21:57
Kilka nowsci z postępów przy projekcie.
Sirodek jest Just praktycznie ogolony z każdej nie potrzebnej blachy.
Godzilla zasługuje tylko na najlepsze komponenty; JRZ Triple Adjustable Shocks!
Przymierzenia szerszych kol oraz szerszych błotników z carbonu.
Nasz specjalista od zawieszenia Justin przymierza zawieszenie JRZ.
Oraz dalsze postępy diety…
Więcej wkrótce
Ryszard
Rysiek@AMS - 28-05-2010, 17:50
Projekt GT-R na tor sunie do przodu!
Pojawił się fotel Recaro
Justin rozpoczął prace przy mocowaniu siedzenia:
Sean kontynuuje prace przy odchudzaniu GTRa, usunięte została aluminiowa cześć za tylnym siedzeniem oraz niepotrzebne mocowania i uchwyty z tylu auta, aby ułatwić dostęp to regulacji amortyzatorów.
Justin także modyfikował fabryczna kolumnę sterowania zaoszczędzając 7 funtów!
Auto otrzymuje pełna klatkę wiec fabryczne usztywnienie dachu nie będzie potrzebne.
Obecnie usunęliśmy 9.5 kg niepotrzebnej blachy z Nissana. Następnym krokiem będzie budowa klatki.
Więcej wkrótce
Ryszard
Rysiek@AMS - 28-05-2010, 17:50
Kilka fotek z pacy przy klatce.
maklakus - 31-05-2010, 18:13
coś niesamowitego - zazdroszczę ci takiej roboty
ps. przepiękne warsztaty tam macie czyściutko, pięknie
czekam z niecierpliwością na następne relacje foto z prac i może jakiś filmik ?
rapart - 31-05-2010, 19:18
Genialnie Cały czas śledzę wszystkie Wasze projekty. Nadal Wasza Godzilla jest najszybsza na 1/4 mili?
Rysiek@AMS - 09-06-2010, 16:18
Dziękuje za mile odpowiedzi. Filmy są już w planach
areajdm napisał/a: | Genialnie Cały czas śledzę wszystkie Wasze projekty. Nadal Wasza Godzilla jest najszybsza na 1/4 mili? |
GT-R wyposażony w większe turbiny Greddy 20G pokonał nasz czas 1/4 mili, to było do przewidzenia. Naszym celem było być pierwszymi w b barierze 9-cio sekundowej. Nasz obecny cel jest być pierwszym GT-R w barierze 8 sekund
Kilka więcej fotek z pracy przy klatce….
Po wstępnych spawach klatka została obniżona dla ułatwienia prac. Materiał użyty przy klatce jest mild steel zgodnie z zasadami serji, w której klient chce uczestniczyć.
W kolejnym trybie GT-R otrzyma kilka przeróbek mechanicznych.
Rysiek@AMS - 16-06-2010, 19:17
Nowe fotki z pracy przy “Track GT-R”
Klient zażyczył zwiększona pojemność baku paliwa z odpowiednim rozkładem wagowym. Zgodnie z życzeniem ekipa zaczęła prace przy projektowaniu baku z karbonu w stylu „siodła”. Pierwszy stopień to wycięcie fabrycznej podłogi z tylu samochodu.
Oto pierwszy oraz bardzo prosty model baku, w następnych dniach ekipa inżynierów zmierzy odległości naszym maszyna CMM i zacznie projektować bak w Solidworks.
W tym czasie GT-R udał się w ręce mechaników na instalacje komponentów z naszego pakietu SR750. Auto otrzymuje zestaw naszych billet turbin, które pozwolą zrealizowanie celów mocy.
Także zainstalowana została duża chłodnica, z CBRD.
Ujecie rozebranej komory silnika
Czas na instalacje AMS GT-R Billet turbo upgrades
Więcej wkrótce!
Ryszard
macia - 16-06-2010, 20:29
Respect! Jakbym oglądał zdjęcia z Marsa! Powodzenia!
|
|
|