Nasze Miśki - Mitsubishi 3000GT TT VR4 - 400HP - by NOMERCY
NOMERCY - 06-04-2010, 21:25 Temat postu: Mitsubishi 3000GT TT VR4 - 400HP - by NOMERCY Chciałem przedstawić swoje autko którym wyjeżdżam tylko dla zabawy
Mitsubishi 3000GT V6 24V Twin Turbo Intercooler 395HP 4x4
Wymieniłem oprogramowanie sprężarki oraz podniosłem ciśnienie w turbinach, zawieszenie automatyczne APEX, Filtr GREEN, Twist HKS, tłumik 2 x sebring , dolot + kolektor, zawieszenie jest automatyczne tzn. że można ustawić twardość i wysokość auta z wnętrza kabiny, APEX amory + sprężyny, dodatkowo lotka z tyłu przy większej prędkości się podnosi, wszystkie koła posiada skrętne , mam możliwość podciągnąć go do 500HP ale już teraz pali ok 20L/100km przy umiarkowanej jeździe .
Oto parę fotek mojego auta :
Pozdrawiam
macia - 06-04-2010, 21:41
No ładna maszyna Panie!
Kaucz - 06-04-2010, 21:43
Ładny . Tylko te wydechy trochę nie w moim guście
NOMERCY - 06-04-2010, 22:15
Dzięki orientujecie się ile MAX można z niej wycisnąć (nie na 1/4 mili ..., do bezawaryjnej jazy)?
Jak przerabiałem za granicą powiedzieli mi w firmie tuningowej że jak będzie powyżej 500KM w tym silniku to będę musiał często go naprawiać i zrezygnowałem, to prawda ?
Kaucz napisał/a: | Ładny . Tylko te wydechy trochę nie w moim guście |
Też mi nie bardzo pasują ale bardziej dla mnie liczyła się moc oraz układ jezdny
W przyszłości zamierzam to zmienić
Wszyc - 06-04-2010, 22:49
Masz na myśli na tych bebechach co są? bo jak zakujesz i walniesz odpowiednio mocniejszą korbę to 500 kucy wytrzymuje pewnie bez remontów ale na seryjnych bebechach sądzę że nie wytrzyma
NOMERCY - 06-04-2010, 22:53
Pewnie oto "chodziło" mechanikowi ^^
Nie wiem czy to jest opłacalne do "starszego auta", znacie może cenę zakucia + korba ?
Chciałbym się również dowiedzieć gdzie i za ile dostane zawiasy drzwi ala Lambo i czy to jest użyteczne ?
swinks_UK - 06-04-2010, 23:03 Temat postu: Re: Mitsubishi 3000GT V6 24V Twin Turbo 400HP 4x4
NOMERCY napisał/a: |
Wymieniłem oprogramowanie sprężarki oraz podniosłem ciśnienie w turbinach |
Nieźle, ale...To znaczy co zrobiłeś? Bo to co napisałeś nic nie mówi.
Co do mocy to wiem, że Ben z CVR4 w swoim wyciągnął 996bhp do drag race. Jednak, on i kilku kolesi prowadzą profi firmę tuningową do wyścigów w UK. Hm, z tego co wiem od nich (jestem stałym klientem Eurospec), że 6G73 raczej słabo znosi moce w okolicy 400bhp bez zakuwania go i jazdy na standalone ecu.
Stąd ciekaw jestem co zrobiłeś w swoim autku, jakiś wykres z hamowni...?
Wszyc - 06-04-2010, 23:03
w granicach 9-12tyś zł zakucie + robocizna
I zestawy kute są trochę inne od oryginałów zwiększają pojemność do 3.7litra lub nawet do 4.0litrów więc bez strojenia się nie obejdzie można oczywiście mniejsze np. 3.2 litra ale stroić i tak trzeba na seryjnym ECU będzie lipa
NOMERCY - 06-04-2010, 23:08
Na hamowni byłem z rok temu jak to wszystko robili wyszło 395HP (wszystko robiłem w U.K jak tam jeszcze pracowałem) .
Nie wiem dokładnie jak to zrobili ponieważ nie znam się zbytnio na częściach tuningowych, poprosiłem o większą moc to zrobili to co napisałem (może coś jeszcze nie znam się) zapłaciłem ok. 2tys. funtów za wszystko od zawieszenia po silnik .
Wszyc - 06-04-2010, 23:11
ale pamiętaj podnoszenie mocy ciągnie za sobą konsekwencje że trzeba to też jeszcze zatrzymać i w pewnym momencie wychodzi Ci że kolejne 100koni przyrostu mocy wiąże się z przeróbką całkowicie całego auta
NOMERCY - 06-04-2010, 23:18
Wszyc, Czyli kompletnie nieopłacalne chyba że dla totalnego maniaka którym ja nie jestem, to auto stoi w garażu i wyjeżdżam nim tylko żeby "zbić ciśnienie", do normalnej jazdy mam passata b5 2.8 4Motion ^^
Ogólnie odkąd kupiłem autko na 4x4 nie chcę innego
swinks_UK - 07-04-2010, 08:45
Pytam, bo interesuje mnie wielkość ATW (jak dasz radę wrzuć wydruk). Zresztą tylko taka moc jest mierzalna. Standaryzowane w UK są tylko hamownie DynoDynamics. Reszta działa jak chce i podaje czasem wielkości z bajki.
Ciekaw jestem co zrobili z silnikiem (flash ecu?, piggy back?, ciśnienie w dolocie?), nie wygląda na przerobiony zbytnio, więc zgłaszane przez ciebie 395bhp byłoby mega wyczynem dla GTO.
Ta odrobina wiedzy przydałaby się Mitsumaniakowym właścicielom GTO/3000GT
kochajj - 07-04-2010, 09:04
Wszyc napisał/a: | w granicach 9-12tyś zł zakucie + robocizna
I zestawy kute są trochę inne od oryginałów zwiększają pojemność do 3.7litra lub nawet do 4.0litrów więc bez strojenia się nie obejdzie można oczywiście mniejsze np. 3.2 litra ale stroić i tak trzeba na seryjnym ECU będzie lipa |
jak się czegoś nie wie to lepiej nie pisać... nie potrzebnie wprowadzasz w wielki błąd...
koszt kucizny to około: korby-800$ tłoki-1000$... w tym roczniku najprawdopodobniej masz seryjnie kuty wał i korby, ale lepiej zmienic korby na H...
co do zwiekszania pojemności to istnieją strokery do 3.7l, ale nie jest to konieczne aby zakuć silnik...
Robertoo - 07-04-2010, 10:14
swinks_UK napisał/a: | Pytam, bo interesuje mnie wielkość ATW (jak dasz radę wrzuć wydruk). Zresztą tylko taka moc jest mierzalna. Standaryzowane w UK są tylko hamownie DynoDynamics. Reszta działa jak chce i podaje czasem wielkości z bajki.
Ciekaw jestem co zrobili z silnikiem (flash ecu?, piggy back?, ciśnienie w dolocie?), nie wygląda na przerobiony zbytnio, więc zgłaszane przez ciebie 395bhp byłoby mega wyczynem dla GTO.
Ta odrobina wiedzy przydałaby się Mitsumaniakowym właścicielom GTO/3000GT |
Moim zdaniem jest to realne. Poniewaz jezeli masz odetkany dolot (filtry HKS lub K&N + polerwoany dolot y-pipe), odetkany wydech (tzn. wyciety glowny kat i katy za turbinami), podniesione cisnienie doladowania poprzez MBC lub EBC do ok. 0,95 bara, lepszy bov od seryjnego + dodatkowy wskaznik doladowania bo seryjny niestety mierzy cisnienie teoretycznie to przy zdrowym silniku bedzie ok. 380KM. A kolega jeszcze napisal ze ma zmieniony program... Reasumujac jezeli mialby zrobione to co wyzej + zmieniony program to 395bhp jest mozliwe.
Wszyc - 07-04-2010, 12:39
kochajj nie wiedziałem że seryjnie ma kute a zawsze co lukałem jak patrzałem zestawy tłoki + korby + wał to mniej więcej tyle wychodziło cenowo może można taniej mnie było ciężko znaleźć
|
|
|