To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

L200 Techniczne od 2006r - Czy można do L200 z ss dodac blokade tylnego mostu

Cytrus - 07-04-2010, 15:36
Temat postu: Czy można do L200 z ss dodac blokade tylnego mostu
witam

Mam pytanko czysto teoretyczne dlaczego w wersji z SS nie mam blokady tylnego mostu a jest tylko z ES . I czy można podmienić mosty na te z blokadą fabryczną.

(Puki co poruszam się Pajero I ale myślałem sobie w przyszłości wymienić na coś nowszego ;) )

zbyszekm2 - 07-04-2010, 16:09
Temat postu: Re: Czy można do L200 z ss dodac blokade tylnego mostu
Cytrus napisał/a:
witam

Mam pytanko czysto teoretyczne dlaczego w wersji z SS nie mam blokady tylnego mostu a jest tylko z ES . I czy można podmienić mosty na te z blokadą fabryczną.

(Puki co poruszam się Pajero I ale myślałem sobie w przyszłości wymienić na coś nowszego ;) )

Bo może wyszli z założenia, ze jak nie ma centralnej blokady między osiowej, to warto wstawić chociaż most z blokada.
Da się zamienić, tylko kilka rzeczy będzie trzeba jeszcze zamontować.

Cytrus - 07-04-2010, 16:36

dzięki za info . Wychodzi na to że Japończyki to chytre ludziki , a do Pajero IV wsadzili i SS i blokadę i wszystko co mogli ;)
zbyszekm2 - 07-04-2010, 16:48

Cytrus napisał/a:
dzięki za info . Wychodzi na to że Japończyki to chytre ludziki , a do Pajero IV wsadzili i SS i blokadę i wszystko co mogli ;)

Nie wszystkie PIV ma tylna blokadę.

Witold_Rybarz - 08-04-2010, 11:58

Najlepiej jak by jekieś LSD zapodać do napedów
bo te nasze elektroniczne to szkoda gadać.
Kiedyś miałem 323GTX i śmiem twierdzić że poza prześwitem i kątami to była bardziej terenowa niż L200 które poległo w całkiem lekkich warunkach czyli np tylne koło w górze lekki podjazd i tylko te kontrolki mrugały a auto ani drgnie, lub lewy przód ugrzązł w śniegu i to samo - porażka trzeba bardzo rozsądnie wybierać trase

Cytrus - 09-04-2010, 13:06

zbyszekm2 napisał/a:
Nie wszystkie PIV ma tylna blokadę.


Nie wiedziałem . Uwierzyłem w to co napisali w katalogu ;) Po przejrzeniu katalogu u kilu dilerów wyszło mi ze do każdej IV wsadzali ss i blokadę .


Witold_Rybarz napisał/a:
Najlepiej jak by jekieś LSD zapodać do napedów



Myślałem ze L200 chociaż zamiast blokady ma LSD :shock:

HugoOrmo - 09-04-2010, 14:06

Witold_Rybarz napisał/a:
Najlepiej jak by jekieś LSD zapodać do napedów
bo te nasze elektroniczne to szkoda gadać.
Kiedyś miałem 323GTX i śmiem twierdzić że poza prześwitem i kątami to była bardziej terenowa niż L200 które poległo w całkiem lekkich warunkach czyli np tylne koło w górze lekki podjazd i tylko te kontrolki mrugały a auto ani drgnie, lub lewy przód ugrzązł w śniegu i to samo - porażka trzeba bardzo rozsądnie wybierać trase


jak wjezdzasz w teren to wylacz te wszystkie mrugajace ustrojstwa i pojdzie bez problemu....

Witold_Rybarz - 09-04-2010, 14:15

HugoOrmo napisał/a:

jak wjezdzasz w teren to wylacz te wszystkie mrugajace ustrojstwa i pojdzie bez problemu....

a jak myślisz co zrobiłem tego się nie da ominąć elektronika udaje blokadę mostu i dupa 0 mocy na kołach



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group