L200 Techniczne od 2006r - Czy można do L200 z ss dodac blokade tylnego mostu
Cytrus - 07-04-2010, 15:36 Temat postu: Czy można do L200 z ss dodac blokade tylnego mostu witam
Mam pytanko czysto teoretyczne dlaczego w wersji z SS nie mam blokady tylnego mostu a jest tylko z ES . I czy można podmienić mosty na te z blokadą fabryczną.
(Puki co poruszam się Pajero I ale myślałem sobie w przyszłości wymienić na coś nowszego )
zbyszekm2 - 07-04-2010, 16:09 Temat postu: Re: Czy można do L200 z ss dodac blokade tylnego mostu
Cytrus napisał/a: | witam
Mam pytanko czysto teoretyczne dlaczego w wersji z SS nie mam blokady tylnego mostu a jest tylko z ES . I czy można podmienić mosty na te z blokadą fabryczną.
(Puki co poruszam się Pajero I ale myślałem sobie w przyszłości wymienić na coś nowszego ) |
Bo może wyszli z założenia, ze jak nie ma centralnej blokady między osiowej, to warto wstawić chociaż most z blokada.
Da się zamienić, tylko kilka rzeczy będzie trzeba jeszcze zamontować.
Cytrus - 07-04-2010, 16:36
dzięki za info . Wychodzi na to że Japończyki to chytre ludziki , a do Pajero IV wsadzili i SS i blokadę i wszystko co mogli
zbyszekm2 - 07-04-2010, 16:48
Cytrus napisał/a: | dzięki za info . Wychodzi na to że Japończyki to chytre ludziki , a do Pajero IV wsadzili i SS i blokadę i wszystko co mogli |
Nie wszystkie PIV ma tylna blokadę.
Witold_Rybarz - 08-04-2010, 11:58
Najlepiej jak by jekieś LSD zapodać do napedów
bo te nasze elektroniczne to szkoda gadać.
Kiedyś miałem 323GTX i śmiem twierdzić że poza prześwitem i kątami to była bardziej terenowa niż L200 które poległo w całkiem lekkich warunkach czyli np tylne koło w górze lekki podjazd i tylko te kontrolki mrugały a auto ani drgnie, lub lewy przód ugrzązł w śniegu i to samo - porażka trzeba bardzo rozsądnie wybierać trase
Cytrus - 09-04-2010, 13:06
zbyszekm2 napisał/a: | Nie wszystkie PIV ma tylna blokadę. |
Nie wiedziałem . Uwierzyłem w to co napisali w katalogu Po przejrzeniu katalogu u kilu dilerów wyszło mi ze do każdej IV wsadzali ss i blokadę .
Witold_Rybarz napisał/a: | Najlepiej jak by jekieś LSD zapodać do napedów |
Myślałem ze L200 chociaż zamiast blokady ma LSD
HugoOrmo - 09-04-2010, 14:06
Witold_Rybarz napisał/a: | Najlepiej jak by jekieś LSD zapodać do napedów
bo te nasze elektroniczne to szkoda gadać.
Kiedyś miałem 323GTX i śmiem twierdzić że poza prześwitem i kątami to była bardziej terenowa niż L200 które poległo w całkiem lekkich warunkach czyli np tylne koło w górze lekki podjazd i tylko te kontrolki mrugały a auto ani drgnie, lub lewy przód ugrzązł w śniegu i to samo - porażka trzeba bardzo rozsądnie wybierać trase |
jak wjezdzasz w teren to wylacz te wszystkie mrugajace ustrojstwa i pojdzie bez problemu....
Witold_Rybarz - 09-04-2010, 14:15
HugoOrmo napisał/a: |
jak wjezdzasz w teren to wylacz te wszystkie mrugajace ustrojstwa i pojdzie bez problemu.... |
a jak myślisz co zrobiłem tego się nie da ominąć elektronika udaje blokadę mostu i dupa 0 mocy na kołach
|
|
|