To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Frost's Galant E88A

Frost - 08-04-2010, 17:23
Temat postu: Frost's Galant E88A
>
>
Witam, przez wzgląd na mitsu_pl, zakładam temat o swoim Miśku.

Nie wiem od czego zacząć bo Galuś jest w moich rękach od 1,5roku i troche się przez ten czas pozmieniał.

Może zacznę od starych fotek:

Panie i Panowie - Mitsubishi Galant 4wd 4ws allradantrieb buhaha







Od momentu zobaczenia go na mobile do momentu postawienia go w garażu minęło 6 dni z czego był w nich weekend.

6 dni i 1100km późnije misiek przyjechał do swojego nowego domu.



Odrazu zabrałem się do roboty - mycie, sprzątanie - pełen serwis i kilka nowych gadżetów:



plus 30kg audio - niestety fotek nie mam starych.

zrobiony wydech - cały na przelocie z dwoma tłumikami przelotowymi 60mm




I jego pierwszy w życiu zlot MM lubuskiego, na którym prezentuje się zacnie





Potem dostał fele na wypady weekendowe




A że 4WD to musi czasem się ubrudzić




W tym roku zapadła decyzja co do przeznaczenia Gala i troche się zmienił od tego czasu.

Jego przeznaczenie:



Fotki dodam jutro i opisy modów....

Wszyc - 08-04-2010, 17:33

93 to był dobry rok :D piękna kierownica przed liftowa i brak brzydkiej poduszki pasażera :D
Dawaj fotki wnętrza po przeszczepie od EA :) opisuj co Ty tam przy nim zrobiłeś bo tak trochę owiane są tajemnicą osiągi Twojego miśka ciągle siedzie na forum E88A ale kurcze jakiś konkretnych danych się doczytać nie mogę :P chodź przypuszczam że Twoje i mitsu_pl to najmocniejsze galanciki 7generacji na forum :P

Widzę że kolejny misio do rajdów a myślałem że jednak na tor będzie :P

Zapraszam do siebie do historii miśka mojego ( Reaktywacja Galanta)

Kiedyś Cie objadę ja Ci mówię :lol: :P

Kaucz - 08-04-2010, 18:42

ładnie mu w białym :D
mitsu_pl - 08-04-2010, 22:31

Nareszcie się doczekałem :D
Frost - 09-04-2010, 09:40

Jedziemy dalej :)

Galant podczas uzytkowania doczekał się wymian i kliku napraw:

- wyrzucony imobilajzer
- naprawiony alternator i rozrusznik
- nowy sterownik do cewek
- amorki x4
- wachacze cały przód
- tuleje w tylnych zwrotnicach
- tylne lewe łożysko









- klocki hamulcowe
- olej + wszystkie filtry
- nowe wszystkie łożyska w tylnym moście (do tego mam kilka fotek)






















Frost - 09-04-2010, 09:49

Zbliża się weekend to zrobi kilka fotek jak aktualnie wygląda Galus.

z modyfikacji - część modyfikacji robiona jest pod naśladewnictwo Michała (mitsu_pl) który narazie........ale to narazie, wyprzedza mnie o jeden krok :)

- kompletny wydech 60mm
- zaślepiony EGR
- zaślepione podciśnienia
- nowe kable i świece
- brak ABS-u ( narazie odłączony ale wkrótce wyleci z auta tak samo jak korektor siły hamowania)
- odchudzony prawie do granic możliwości - aktualna waga 1400kg

Nowy mody przyjadą w Poniedziałek:

- kolektor ssący
- przepustnica
- tylny most z LSD
- nowa pompa wspomagania (może uda się uruchomiś 4WS bo będzie potrzebny)

W planach na ten rok jeszcze
- pompa walbro i reg. ciśnienia na listwie
- sprzęgło spiekowe
- odchudzenia auta
- montaż klatki
- kubełki + pasy
- malowanie auta (jak zdążę)
- zawieszenie gwintowane

Plany na przyszły rok

swap na 3000GT vr-4 :twisted:

mitsu_pl - 09-04-2010, 11:29

Z tym wspomaganiem to będziesz miał ciężki temat...
No i czekamy, czekamy na resztę zdjęć i opowiadanka :D

Frost - 09-04-2010, 11:47

Wszyc napisał/a:
Widzę że kolejny misio do rajdów a myślałem że jednak na tor będzie
dobrze myślisz :) Gal jest robiony pod 1/4 i TA ( dlatego konieczne jest 4WS )

mitsu_pl napisał/a:
czekamy na resztę zdjęć i opowiadanka
w sobote jest zlot MM Lubuskiego, więc pewnie umyje Gala i założe 17", ale przed tym zrobię zdjecia jak wygląda Gal na spoty 1/4 w GW

Moge załączyć jakieś filmiki z zimy i lata ( zima na śniegu boczki, lato - zeszłe - łojenie omeg )

Wszyc - 09-04-2010, 12:34

frost83 napisał/a:
dobrze myślisz :) Gal jest robiony pod 1/4 i TA ( dlatego konieczne jest 4WS )

bo zobaczyłem ostatnią fote to wygladało mi to na rajdowy OS :P sądzisz że 4WS w TA się tak bardzo przyda bo w sumie nie wiem nie jeździłem Galantem z takim bajerem i nie mam porównania :P

Frost - 09-04-2010, 12:39

Wszyc napisał/a:
sądzisz że 4WS w TA się tak bardzo przyda
powinien znacznie pomóc, bo 4WD ogranicza szybkie pokonywanie ciasnych zakrętów, dzieki tylnym skrętym powinno być lepiej
jacek11 - 09-04-2010, 21:58

frost83 napisał/a:
powinien znacznie pomóc, bo 4WD ogranicza szybkie pokonywanie ciasnych zakrętów, dzieki tylnym skrętym powinno być lepiej

Coś w tym jest :) Jak się przesiadłem z E8,na E5,to od razu wiedziałem,że tylna oś w E8 skręcała.Ech,jak mi tego brakuje,i tego pomruku spod maski :(

Frost - 10-04-2010, 20:43

Nowe fotki świeżo robione


















Wszyc - 10-04-2010, 20:48

Ty wstawiłeś beżowe fotele oo :P
Juiceman - 10-04-2010, 20:51

Śmiesznie to wygląda było trzeba brać w czarnej skórze :) i z kieszeniami z tyłu :D
Frost - 10-04-2010, 20:53

Wszyc, wstawilem jak auto miało jeszcze przeznaczenie drogowe, jeszcze była tylna kanapa ale pomału ubywa tapicerki hehe. Przednie fotele będą wkrótce zastąpione kubłami :P czarno-czerwonymi.
Byłem dziś u kolesia lakiernika - fele 15" i 17" będą malowane na czerwono, rozpórka też i na masce pojawią się czerwone trzy diamenty w rozmiarze XXL :) jak dam rade wyspawać auto, pozbyć się powoli wychodzącej rdzy to w środku klatka będzie biała ale środek cały czerwony, no i szybki będą przyciemnione na czerwono. Kolorystyka podjęta już dawno temu biały Gal z czerwonymi akcentami



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group