Nasze Miśki - Frost's Galant E88A
Frost - 08-04-2010, 17:23 Temat postu: Frost's Galant E88A >
>
Witam, przez wzgląd na mitsu_pl, zakładam temat o swoim Miśku.
Nie wiem od czego zacząć bo Galuś jest w moich rękach od 1,5roku i troche się przez ten czas pozmieniał.
Może zacznę od starych fotek:
Panie i Panowie - Mitsubishi Galant 4wd 4ws allradantrieb buhaha
Od momentu zobaczenia go na mobile do momentu postawienia go w garażu minęło 6 dni z czego był w nich weekend.
6 dni i 1100km późnije misiek przyjechał do swojego nowego domu.
Odrazu zabrałem się do roboty - mycie, sprzątanie - pełen serwis i kilka nowych gadżetów:
plus 30kg audio - niestety fotek nie mam starych.
zrobiony wydech - cały na przelocie z dwoma tłumikami przelotowymi 60mm
I jego pierwszy w życiu zlot MM lubuskiego, na którym prezentuje się zacnie
Potem dostał fele na wypady weekendowe
A że 4WD to musi czasem się ubrudzić
W tym roku zapadła decyzja co do przeznaczenia Gala i troche się zmienił od tego czasu.
Jego przeznaczenie:
Fotki dodam jutro i opisy modów....
Wszyc - 08-04-2010, 17:33
93 to był dobry rok piękna kierownica przed liftowa i brak brzydkiej poduszki pasażera
Dawaj fotki wnętrza po przeszczepie od EA opisuj co Ty tam przy nim zrobiłeś bo tak trochę owiane są tajemnicą osiągi Twojego miśka ciągle siedzie na forum E88A ale kurcze jakiś konkretnych danych się doczytać nie mogę chodź przypuszczam że Twoje i mitsu_pl to najmocniejsze galanciki 7generacji na forum
Widzę że kolejny misio do rajdów a myślałem że jednak na tor będzie
Zapraszam do siebie do historii miśka mojego ( Reaktywacja Galanta)
Kiedyś Cie objadę ja Ci mówię
Kaucz - 08-04-2010, 18:42
ładnie mu w białym
mitsu_pl - 08-04-2010, 22:31
Nareszcie się doczekałem
Frost - 09-04-2010, 09:40
Jedziemy dalej
Galant podczas uzytkowania doczekał się wymian i kliku napraw:
- wyrzucony imobilajzer
- naprawiony alternator i rozrusznik
- nowy sterownik do cewek
- amorki x4
- wachacze cały przód
- tuleje w tylnych zwrotnicach
- tylne lewe łożysko
- klocki hamulcowe
- olej + wszystkie filtry
- nowe wszystkie łożyska w tylnym moście (do tego mam kilka fotek)
Frost - 09-04-2010, 09:49
Zbliża się weekend to zrobi kilka fotek jak aktualnie wygląda Galus.
z modyfikacji - część modyfikacji robiona jest pod naśladewnictwo Michała (mitsu_pl) który narazie........ale to narazie, wyprzedza mnie o jeden krok
- kompletny wydech 60mm
- zaślepiony EGR
- zaślepione podciśnienia
- nowe kable i świece
- brak ABS-u ( narazie odłączony ale wkrótce wyleci z auta tak samo jak korektor siły hamowania)
- odchudzony prawie do granic możliwości - aktualna waga 1400kg
Nowy mody przyjadą w Poniedziałek:
- kolektor ssący
- przepustnica
- tylny most z LSD
- nowa pompa wspomagania (może uda się uruchomiś 4WS bo będzie potrzebny)
W planach na ten rok jeszcze
- pompa walbro i reg. ciśnienia na listwie
- sprzęgło spiekowe
- odchudzenia auta
- montaż klatki
- kubełki + pasy
- malowanie auta (jak zdążę)
- zawieszenie gwintowane
Plany na przyszły rok
swap na 3000GT vr-4
mitsu_pl - 09-04-2010, 11:29
Z tym wspomaganiem to będziesz miał ciężki temat...
No i czekamy, czekamy na resztę zdjęć i opowiadanka
Frost - 09-04-2010, 11:47
Wszyc napisał/a: | Widzę że kolejny misio do rajdów a myślałem że jednak na tor będzie | dobrze myślisz Gal jest robiony pod 1/4 i TA ( dlatego konieczne jest 4WS )
mitsu_pl napisał/a: | czekamy na resztę zdjęć i opowiadanka | w sobote jest zlot MM Lubuskiego, więc pewnie umyje Gala i założe 17", ale przed tym zrobię zdjecia jak wygląda Gal na spoty 1/4 w GW
Moge załączyć jakieś filmiki z zimy i lata ( zima na śniegu boczki, lato - zeszłe - łojenie omeg )
Wszyc - 09-04-2010, 12:34
frost83 napisał/a: | dobrze myślisz Gal jest robiony pod 1/4 i TA ( dlatego konieczne jest 4WS ) |
bo zobaczyłem ostatnią fote to wygladało mi to na rajdowy OS sądzisz że 4WS w TA się tak bardzo przyda bo w sumie nie wiem nie jeździłem Galantem z takim bajerem i nie mam porównania
Frost - 09-04-2010, 12:39
Wszyc napisał/a: | sądzisz że 4WS w TA się tak bardzo przyda | powinien znacznie pomóc, bo 4WD ogranicza szybkie pokonywanie ciasnych zakrętów, dzieki tylnym skrętym powinno być lepiej
jacek11 - 09-04-2010, 21:58
frost83 napisał/a: | powinien znacznie pomóc, bo 4WD ogranicza szybkie pokonywanie ciasnych zakrętów, dzieki tylnym skrętym powinno być lepiej |
Coś w tym jest Jak się przesiadłem z E8,na E5,to od razu wiedziałem,że tylna oś w E8 skręcała.Ech,jak mi tego brakuje,i tego pomruku spod maski
Frost - 10-04-2010, 20:43
Nowe fotki świeżo robione
Wszyc - 10-04-2010, 20:48
Ty wstawiłeś beżowe fotele oo
Juiceman - 10-04-2010, 20:51
Śmiesznie to wygląda było trzeba brać w czarnej skórze i z kieszeniami z tyłu
Frost - 10-04-2010, 20:53
Wszyc, wstawilem jak auto miało jeszcze przeznaczenie drogowe, jeszcze była tylna kanapa ale pomału ubywa tapicerki hehe. Przednie fotele będą wkrótce zastąpione kubłami czarno-czerwonymi.
Byłem dziś u kolesia lakiernika - fele 15" i 17" będą malowane na czerwono, rozpórka też i na masce pojawią się czerwone trzy diamenty w rozmiarze XXL jak dam rade wyspawać auto, pozbyć się powoli wychodzącej rdzy to w środku klatka będzie biała ale środek cały czerwony, no i szybki będą przyciemnione na czerwono. Kolorystyka podjęta już dawno temu biały Gal z czerwonymi akcentami
|
|
|