Outlander II GEN Techniczne - Szarpanie kierownicy?
Anonymous - 08-04-2010, 21:58 Temat postu: Szarpanie kierownicy? Witam
Mam teraz taka przypadlość iz po przekroczeniu okolo 120 km/h mocno szarpie mi kierownicą, kola zostaly kilkakrotnie wywazane na roznych maszynach, zamienialem opony i fegli nadal trzęsie, mocniej przy jezdzie z gory bez gazu lub w przedziale 2500 do 3000 obrotów, ktos ma pomysl co to może byc?
pozdrawiam
Grzesq - 08-04-2010, 22:06
A robiłeś zbieżność, geometrie ?? Czy zgłaszałeś to w serwisie ? Może zacząć od sprawdzenia podwozia/zawieszenia ?
wredlin - 08-04-2010, 22:14
Półoś....?
mitsu00 - 08-04-2010, 22:16 Temat postu: Re: Szarpanie kierownicy?
Deluvian napisał/a: | Witam
Mam teraz taka przypadlość iz po przekroczeniu okolo 120 km/h mocno szarpie mi kierownicą, kola zostaly kilkakrotnie wywazane na roznych maszynach, zamienialem opony i fegli nadal trzęsie, mocniej przy jezdzie z gory bez gazu lub w przedziale 2500 do 3000 obrotów, ktos ma pomysl co to może byc?
pozdrawiam |
Miałem podobną przypadłość po zmianie na 18-stki. 2-krotne wyważenie nie pomoglo. Zdjąłem w końcu koła, wyczyściłem felgi bardzo dokładnie usuwając wszelki zaschły bród od strony wewnętrznej i to pomogło w 100%. Od tej pory nie mam żadnego bicia. A miałem podobnie jak ty, między 120-140 km/h.
ZbigniewD - 08-04-2010, 22:51
koncówka drążka
13zbyszek13 - 09-04-2010, 09:14
Jak wyważałeś koła to bym szukał coś innego , chyba że jest jakieś pęknięcie felgi
Grzesq - 09-04-2010, 09:25
Cytat: | A miałem podobnie jak ty, między 120-140 km/h. |
Miałem tak samo w Audi - powód przy zakładaniu koła, komus w ASO zapodział się platykowy pierścień centrujący zakładany na felgę
13zbyszek13 - 09-04-2010, 09:29
ja sam zmieniałem koła i szczerze nie widziałem tam takiego pierścienia
mitsu00 - 09-04-2010, 11:10
Pisząc o oczyszczeniu felg, zakładałem oczywiście że zbierzność i wszystko inne jest OK.
Anonymous - 09-04-2010, 11:33
Dzieki za podpowiedzi wiec tak.
Felgi rzeczywiście czasami wymagają oczyszczenia z tym się zgadzam, ale ten problem znam i zawsze pilnuje zeby osady czy ślady rdzy zostaly usunięte.
Pierścienie centrujące sa na miejscu sprawdzaliśmy to też.
W ASO stwierdzili że napewno felgi są zle i koniec rozmowy.
Zostaje sprawdzić zbieżność i ten drążek, wybieram sie dziś do znajomego mechanika może cos poradzi.
SzymCzas - 09-04-2010, 11:54
Miałem podobny objaw na trasie przy 120-140 ( lało cały czas) delikatne bicie na kierownicy na felgi przylepił się piaseczek po przeczyszczeniu wszystko oki
13zbyszek13 - 09-04-2010, 14:59
Deluvian napisał/a: | W ASO stwierdzili że napewno felgi są zle i koniec rozmowy. |
co znaczy złe ?
|
|
|