To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galant 2.5 v6 sport

boogie uk - 11-04-2010, 11:01
Temat postu: Galant 2.5 v6 sport
Witam
Po paru miesiącach użytkowania czas nastał aby pokazać moje cacuszko :)


Auto kupiłem z przebiegiem 93 tysiące mil od starszego miłego Anglika który bał sie nim jeżdzić :) bo było za "szybkie" dla niego . Jest to wersja V6 Sport czyli europejski Avance , i powiem wam że po przesiadcie z A 6 Quatrro 97 r 2.8 v6 jestem pod wrażeniem Galusia .To istny szatan przy starcie na starych kapciach ze świateł cieżko mi było ruszyc normalnie, cały czas paliłem gumy :) ,Audi to przy galancie ociężała "krowa".
Ale dość o Audi - Galuś dostał nowy olej w silniku i skrzyni , nowe oponki , a ostani tydzien to nowy rozrząd z pompa wody .
Jak na razie sprawuje sie bez zarzutu , mam pare małych problemów technicznych ( urwany plastik do otwierania maski , brak pilotów do centralnego zamka i palący sie SRS, a także nie dzaiłający szyberdach) ale to szczegóły które już niebawem zostaną usunięte .

robertdg - 11-04-2010, 11:25

boogie uk, zycze ciagłego zadowolenia z autka, no i sprawnego usuniecia defektów, wklej więcej zdjęć ;-)
usmiech82 - 11-04-2010, 11:26

bardzo dobrze prezentujący sie rekin a usterki powolutku usuniesz
boogie uk - 11-04-2010, 15:12

Dalsze uzupełnienie
Galuś dostał wkład filtra K&N harczy teraz niemiłosiernie :) , ceramizer do silnika ( nie wierzyłem że to zadziała a zadziałało w 100 %) miałem też miksa na kołach z nakrętkami , dostał nówki MacGuard i nowe radyjko Pioneer DEH 7000( stare audio orginalne wymontowane i spakowane przyda sie przy sprzedaży, może kiedyś)
Poza tym to Autko jak na razie nieawaryjne , fajnie sie śmiga, skórka w środku nie zmęczona , przednie fotele troszke podrychtowałem ( pianka na siedzeniach została wymodelowana na nowo za pomocą płótna i kleju w spray-u)teraz wyglądają jak nowe.
Climatronik i cała elektryka odświeżona wyczyszczona , nasmarowana działa bezawaryjnie(czas na walke z szyberkiem)
Zastanawiam sie jeszcze nad zmianą zawieszenia na obniżone 3-4 cm w dół, tutejsze drogi na tyle pozwalają .
Czekam jeszcze na przyjazd brata ( tapicer samochodowy) aby kierownice Momo w nową skórke opleść, i siedzenia z FTO lub EVO zobacze które uda mi się kupić .


boogie uk - 19-04-2010, 17:37

Dziś zostały wymienione poduszki pod silnikiem, stukały juz tak głośno że szału dostawałem,koszt nie mały bo razem z robocizną 170 funtków, poduszki zamawiane w serwisie Mitsu bo niegdzie ich nie mogłem dostać( dwie poduszki 130 +40 robota i przygotowanie auta do M.O.T-u)
Pobawiłem sie tez z radiem brak podtrzymania pamięci jest straszne denerwujący , a jakie proste w wykonaniu :) )), wiecej czasu zajęło mi wyjęcie radia potem tylko przepięcie kabelków żółty z czerwonym

hmmm udokumentowałbym to zdjeciami ale cóś nie moge wrzucić :(


Mam jeszcze pytanie do Was szpece galantowe : jak mozna i czy wogóle można wymienić plastik do otwierania maski ,mam popękane mocowanie i linka sie nie trzyma , a otwieranie kombinerkami jest uciążliwe , wiec jeżeli ktoś ma jakieś pomysły to czekam .......... acha i gdzie orginalnie montowana jest centralka alarmu , musze sie dostać do niej aby piloty dokupić .

Psikus - 19-04-2010, 19:58

dźwigienka do otwierania maski jest przykręcona na dwie śrubki na M6
robertdg - 19-04-2010, 22:45

Psikus, a nie jest przypadkiem wkrecana na dwa wkręty śrubokrętem krzyżakowym ;-) wiem że jak sciągam dolną osłone kokpitu to zawsze wystarcza mi jeden śrubokręt :P
Psikus - 20-04-2010, 16:23

robertdg, masz rację mój błąd. Co nie zmienia faktu że są 2 :D
boogie uk - 20-04-2010, 17:31



Pare fotek dodałem jakoś się udało , przed i po zmianie radia



Dzieki za szybką reakcje w sobotę spróbuje powalczyć tą nieszczęsną dźwigienką może uda sie ją sklejić

boogie uk - 25-05-2010, 11:53

Hmm Galantuś bardzo miło mnie zaskoczył , wczorajszym wyczynem po powrocie z urlopu w Polsce odbierając go z parkingu lotniskowego po 10 dniach odpalił jakby nigdy nic :) żadnego stukania zaworów żadnego zająkniecią silnika czy warjowania obrotów...po prostu ciach i chodzi cichutko milutko tak jak powinien....
A propo pobyty w Polsce to spotkałem na drodze tylko 2 Galanty 2.0 w kombi i to było w Sczecinie ,a reszta kraju to tylko Colt-y i Carismy, albo mam słaby wzrok albo malutko Galów EA5A lata po naszym kraju.............

ApAcHoS - 26-05-2010, 10:29

W okolicach Warszawy sporo Galantów śmiga 8)
boogie uk - 03-07-2010, 17:27

Wiec tak 26 czerwca wybraliśmy sie do Donington Park na zwiedzanie muzeum a tu przytrafiła sie taka niespodzianka JDM Drift Battle Round 2
Wiec długo nie myśląc wpadliśmy na tor a tam sie działo oj dzialo .......












Super pogoda super auto świetnie spedzony czas, a żeby nie było offtopa galus spisuje sie super. odpukać na razie nic sie nie dzieje , nie moge tylko dojść co sie dzieje z szyberdachem , próbowałem go naprawić ale nic to nie dało, widać to za dużo jak na moje zdolności manualne . :evil: :evil:
Kod:

honor000027 - 05-07-2010, 11:19

piękny Gal gratuluję takiego POTWORKA, z tą V6stką musi nieźle śmigać :)
boogie uk - 11-07-2010, 17:59

Dzoś spotkałem się na Japs 2010 z paroma Mitsumaniakami (Swinks i Adaxo) a także paru członków CVR4, pogadaliśmy poogłądaliśmy , super było, mam nadzieje że jeszcze nie raz sie spotkamy.wkleje parę fotek na zachete :D
























boogie uk - 01-11-2010, 13:06

Troszeczke akutlności.
Jak do tej pory galant sprawuje sie w miare dobrze , pare wypadów do Newport , Cobham, na trasie spisuje siie swietnie, spalanie wychodzi cos około 9.5 - 10 lit na 100 km , wiec tragedii nie ma.
Z ostatnich inwestycji to Galant dostał nowe feli bo orginalne były tak zajechane że masakra , angole nie potrafią naprawiać krzywych felg.
Kupiłem nówki sztuki 17 cali za naprawde smieszne pieniądze tylko 250 funtów , i rozpurka na przód od gościa z CVR4


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group