To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Space Star Techniczne - [MSS DID] [HAMULCE] Regulacja hamulca ręcznego

krzysztof s - 21-04-2010, 12:51
Temat postu: [MSS DID] [HAMULCE] Regulacja hamulca ręcznego
Witam
W jaki sposób wyregulować hamulec ręczny duży skok jałowy na dźwigni hamulca ręcznego , po mocnym zaciągnięciu działa prawidłowo.

maniak30 - 21-04-2010, 22:05

Witam.Pod lewarkiem jest śruba regulacyjna
GrzechuKima - 07-04-2012, 19:22
Temat postu: Re: [HAMULCE] Regulacja hamulca ręcznego
Witam,proszę o to samo, jak naciągnąć linkę od ręcznego bo łapie pod sam koniec. W schowku na lewarek nie widzę żadnej śrubki do regulacji. Z góry dziękuję i pozdrawiam
Bizi78 - 07-04-2012, 19:52

GrzechuKima, mam nadzieję, że nie szukałeś regulacji ręcznego w bagażniku :mrgreen: .
Regulacja jest standardowo w kabinie przy dźwigni hamulca ręcznego.
Ściągnij serwis manuala do MSS z działu download i zajrzyj do 36 parking brakes :D .

Na foto nr. 1 adjusting nut.

szkuba - 10-04-2012, 21:26

Do tej operacji najwygodniej ściągnąć tunel środkowy (uważać na ECU od poduszek!!). krzysztof s, masz tarcze czy bębny? bo jeśli bębny to nie ma co przesadzać z naciągiem ręcznego gdyż może blokować działanie samoregulatora szczęk i hamulec zasadniczy słabnie :roll:
krzysztof s - 11-04-2012, 07:49

mam tarcze problem rozwiązany potrzebna była wymiana zacisku była częściowo zalokowana dźwignia hamulca ręcznego wbudowana w zacisk.
Pozdrowienia dla klubowiczów

Bizi78 - 11-04-2012, 16:51

Zacisk można zregenerować wymieniając uszczelki + tłoczek i oczywiście czyszcząc go w środku :D .
krzysztof s, jaki zacisk kupiłeś, za ile i gdzie jeśli można spytać :wink: .

krzysztof s - 12-04-2012, 08:53

kupiłem używany z demontażu z przesyłką 150 zł oczywiście z gwarancją rozruchową.Zacisk jak nowy.
Bizi78 - 12-04-2012, 16:10

Dzięki za info krzysztof s :D .
TRW od volvo na alledrogo z przesyłką około 250zł i dwa lata gwarancji :| .
Na koniec dobra rada mojego mechanika, rzecz nieużywana szybciej się psuje :mrgreen: .

krzysztof s - 13-04-2012, 21:26

do ceny zacisku z TRW dolicz jeszcze dodatkowo około 200 zł kaucji. Musisz wysłać stary zacisk a jeżeli specialista z TRW uzna że zacisk nie nadaje się do regeneracji tracisz kaucję. Dzwoniłem do kilunastu sklepów i uzyzkałem informację że około 80% zacsków nie nadaje się do regeneracji i kaucja przepada.
pozdrowienia

Bizi78 - 13-04-2012, 22:15

Co do sklepów to przy zakupie nowego trzeba zwrócić stary zacisk o tym wiedziałem :shock: .
Na allegro w aukcjach żadnej informacji o kaucji lub zwrocie starego zacisku nie doczytałem :D .
Pierwsza z brzegu aukcja.
http://moto.allegro.pl/za...2240370512.html

simsiad - 15-05-2012, 22:53

mam z tylu bebny. idzie przerobic na tarcze czy nie?
RaVciO - 15-05-2012, 22:55

Wszystko się da, kwestia kosztów :-) aczkolwiek taka operacja nie powinna być zbyt droga.
simsiad - 15-05-2012, 23:02

RaVciO, a jestes moze zorientowany ile by to moglo kosztowac mniej wiecej?
RaVciO - 15-05-2012, 23:25

Od razu zaznaczam, że mechanikiem nie jestem, ale na pewno musisz kupić zaciski, tarcze, klocki + robocizna. Czyli conajmniej tyle ile te części kosztują, pytanie czy po demontażu bębnów trzeba coś jeszcze przerobić albo zamontować inne łożyska.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group