To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

L200 Ogólne - nowa Ela i progi

namotore - 23-04-2010, 06:59
Temat postu: nowa Ela i progi
Widze ze mitsu poradzilo sobie z rdzewiejacymi progami
strona 10 usuwajac je ponizej intense+ i montujac od intense+ progi inne :D
zastanawia tylko strona 2 i 6 8)
Nie znalazlem tez w katalogu odchylek w wysokosci Eli w zaleznosci od strony (lewa-prawa)
felgi ktorych powloka koroduje tez poszly w odstawke, nadeszly nowe, co sadzicoe o nowej Elce?
p.s. brawa za dodanie biegu w A/T! :lol:

Anonymous - 23-04-2010, 17:49

Czy nowa skrzynia to INVECS z Pajero?
Bo w/g tabeli automat ma 350Nm, a manual 400Nm. W Pajero III INVECS przenosi 373Nm.

Więc moje pytanie - czy to tylko dołożony bieg czy INVECS?

Kibloo - 23-04-2010, 22:24

ja już sobie ostrze ząbki, bo za 8 miesięcy wymiana samochodu... a chwilowo eLa stoi na warsztacie z wydmuchana uszczelką pod głowicą... :( , co nie zmienia mojego pozytywnego do niej nastawienia... na dobre i na złe, w zdrowiu i chorobie... wysłałem ją do najlepszego w Polsce lekarza... W przyszłym tygodniu wypis...

pozdro

Anonymous - 29-04-2010, 19:40

http://motoryzacja.interi...ne-l200,1471447

cyt.
Odświeżone L200
W polskich salonach Mitsubishi debiutuje właśnie odświeżony model pickupa L200. Zmiany obejmują wygląd nadwozia i wnętrza, a także jego funkcjonalności, komfortu i technologii.

Nowe Mitsubishi L200, przy zakupie którego jest możliwe odliczenie 100% podatku VAT jest dostępne w cenie od 61 057 zł netto.
Dokładnie cztery lata po europejskiej premierze L200 doczekało się liftingu. W zakładach Mitsubishi Motors Thailand Co., Ltd w Laem Chabang wyprodukowano dotychczas 495 914 sztuk tego modelu, wliczając w to 185 553 egzemplarzy przeznaczonych na eksport do Europy, czyli na największy rynek zbytu.
Przód nowego L200 odchodzi od stylistyki pierwszej generacji na rzecz bardziej surowego wyglądu, który ma lepiej odpowiadać nowej rynkowej pozycji modelu.
Zmieniony wygląd nadwozia to nie wszystko. Sporo modyfikacji znajdziemy również w kabinie pasażerskiej, m.in. nowa konsolę środkową, nową kierownicę oraz nowe wzory tapicerek.
Nowością w L200 jest pięciostopniowa automatyczna skrzynia biegów. która współpracować będzie z nowym 178-konnym silnikiem wysokoprężnym. Przekładnia ta znana jest już z pajero – to elektronicznie sterowana, 5-stopniowa skrzynia INVECS-II z sekwencyjnym trybem sportowym (ang. Sport Mode).
Sam 2.5-litrowy silnik również poddano modyfikacjom. Nowy kształt komór spalania, nowe panewki, układ wtrysku oraz turbosprężarka zaowocowały mocą 178 KM przy 4000 obr./min. oraz momentem obrotowym o wartości 400 Nm przy 2000 obr./min. dla wersji z przekładnią manualną oraz 350 Nm przy 2000 obr./min. dla wersji ze skrzynią automatyczną
Ceny nowego L200 będą zaczynały się od 74 490 zł brutto za auto z nadwoziem single cab i silnikiem o mocy 136 KM. Za samochód z silnikiem o mocy 178 KM trzeba będzie zapłacić przynajmniej 112 990 zł brutto (double cab, cena nie uwzględnia promocji). Mitsubishi L200 posiada homologację ciężarową.


źródło: motoryzacja.interia.pl

Kibloo - 01-05-2010, 22:08

HugoOrmo już go widział i siedział w środku... czekamy na wrażenia

pozdro

namotore - 02-05-2010, 10:57

zmierzcie go :twisted:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group