To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Colt C50 i starsze - Problem z prądem

Anonymous - 28-09-2006, 14:34
Temat postu: Problem z prądem
Czy ktos jest mi w stanie przesłać schemat podłączenia cewki? Mam Colta 1.5 8V rocznik 90. Jak idą kable itd. Jak wygląda cewka bo ja mam nie oryginalną i nie wiem jaką kupić. Samochód szarpie, nie ma przyspieszenia wskaźnik obrotów skacze jak głupi!!!!!! Masakra!!!!
Anonymous - 28-09-2006, 14:39

Nie wiem, jak to wygląda w C50, ale może to Ci nieco pomoże.
P.S. Jeździsz może brązowym C50 i parkujesz przy II WBS?

Anonymous - 28-09-2006, 14:46

Nie jeżdze białym
i parkuje na podwórku za przychodnią

[ Dodano: 28-09-2006, 14:52 ]
Colerka to nie to ale wielkie dzieki mam nadzieje ze cos znajde bo juz nie mam siły:)

Anonymous - 28-09-2006, 15:03

Na pewno odezwie się wkrótce ktoś, kto jeździ C50 i będzie wiedział, co i jak.
A białego Colta we Włodawie to jakoś nei kojarzę. Z drugiej strony - bywam tam rzadko.

josie - 28-09-2006, 16:21

Cewka montowana jest oryginalnie na 2 śrubach na kolektorze ssącym (w tej jamie pod "ECI MULTI".
Cewki w sklepie nie kupisz a cena z ASO zwali Cię z nóg.
Z doświadczenia powiem, że dobrze spisuje się cewka Zelmotu (taka z Poloneza).
W/g schematu "+" cewki to czarny z białym paskiem "-" to biały z czarnym paskiem.
Zawsze można wziąć miernik i zmierzyć przy włączonej stacyjce co gdzie

Anonymous - 28-09-2006, 16:50

U mnie jest tak: Kabelków jesz podłączonych 6 do cewki:( dwa idą z aparatu, jeden z gaźnika a 3 pozostałe są do nich polutowane!! I co ty na to??

[ Dodano: 28-09-2006, 17:06 ]
Problem nr2: Jak jest zimny to ma wysokie obroty zimą obroty dochodziły do 5000 tys!!!!!! Jak mu daje szybko gazu to nie reaguje w ogole!!! Nie wiem co jeste???

josie - 28-09-2006, 18:17

adaś napisał/a:
I co ty na to??


Masz jakąś rzeźbę... :roll:
Nie było w 90 roku 1,5 na gaźniku.
Najlepiej zrób zdjęcie jak to wygląda. W 4G15 8v z 90r było dokładnie tak podłączone jak napisałem.

Anonymous - 28-09-2006, 22:20

Coś mi też się niezgadza, jakie jest oznaczenie silnika 4g15 czy 4g13, pozatym 1,5 to były tylko na wtrysku skoro to jest gaźnik to musi być 1,3. A efekt który opisujesz to raczej palec przerywacza, a co do cewki to jeszcze takiego podłączenia nie widziałem, do cewki idą 2 przewody. Wyślij zdjęcia to coś zaradzimy.

[ Dodano: 28-09-2006, 22:23 ]
A co z kablami i świecami zmieniałeś?

Anonymous - 28-09-2006, 22:30

Okazuje sie ze rocznik sie nie zgadza najprawdopodobniej!!!! Ale kicha
Anonymous - 28-09-2006, 22:36

mimo to wyślij zdjęcie i czy wymieniłeś to co ci pisałem, sprawdź kable, obejrzyj kopułke przerywacza i palec przerywacza
Anonymous - 28-09-2006, 22:41

Wszystko jest nowe tzn: kopułka, palec, moduł. Przewody ok dzisiaj sprawdzałem i czyściłem wszystkie połączenia. To ta cewka cholerna!!!!!!

[ Dodano: 28-09-2006, 22:44 ]
Mówisz ze do cewki idą dwa kable a co z tym od gaźnika??

Anonymous - 28-09-2006, 22:50

Daj zdjęcie bo nie potrafię pojąć co ma gaźnik do cewki?
Anonymous - 28-09-2006, 22:58

oki jutro postaram sie podesłać. Dzięki wielkie za pomoc!


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group