To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

L200 Techniczne do 2005r. - BLOKADA MOSTU RD LOCK W L200 99 PROBLEM TECHNICZNY

Art-200 - 01-05-2010, 23:50
Temat postu: BLOKADA MOSTU RD LOCK W L200 99 PROBLEM TECHNICZNY
Witam wszystkich zainteresowanych chętnych wesprzeć rozwiązaniem mój problem z tylna blokadą w L200 z rocznika 99. A mianowicie blokada działała jeszcze przed zimą a w trakcie i po nie chce się załaczyć kontrolka miga a pompa podciśnieniowa załącza się na chwilę i przestaje. Po zdemontowaniu węzyka z tylnego mostu i załączeniu przycisku RD LOCK pompa działa cały czas aż ją nie wyłącze przyciskiem RD czyli wytwarza podciśniennie a wężyki sprawne.
Moje pytanie czy usterka lezy po stronie mostu jakaś blokada się wytworzyłą i podciśnień nie może jej sforsować by zablokować tylny most?
A może pompa juz słaba i przy obciążeniu mostu nie ma siły zassać i wytworzyć podciśnienie rządane do zablokowania blokady i dlatego jakiś różnicowy ją odłącza?
Może ktoś to już przerabiał i może wesprzeć wiedzą.

zbyszekm2 - 04-05-2010, 21:06

Czy jesteś pewny że nie załącza. Czy tylko tak twierdzisz po migającej kontrolce?
Art-200 - 06-05-2010, 22:37

Witam nie załącza bo za którtko pompa produkuje podcisnienie. Załączy sie na kilka sekund i stop. Po drugie to przy załaczeniu przyciskiem pompa działać powinna przez cały czas aby blokada była załączona (tak działa po odpięciu węzyka z mostu) i działa aż do wyłaczenia przyciskiem RD.
Po załaczeniu blokady czuć inaczej zachowujący się tył w terenie a tu dupa kazde koło kreci się z tyłu własnym rytmem zamiast razem i z jedną siłą. Pamiętam jak działała i jakie było odczucie z jazdy w terenie z blokadą.
Po założeniu węzyka na tylny most pompa po załączeniu przycisku RD załaczy się i wyłączy natychmiast zamiast tworzyć podciśnieinie dla załaczonej blokady.

zbyszekm2 - 06-05-2010, 23:17

a pompka działa poprawnie, czyli wytwarza podciśnienie?
Art-200 - 09-05-2010, 09:15

Po zdemontowaniu węzyka z tylnego mostu i załączeniu przycisku RD LOCK pompa działa cały czas aż ją nie wyłącze przyciskiem RD czyli wytwarza podciśniennie a wężyki sprawne.

Po założeniu węzyka na tylny most pompa po załączeniu przycisku RD załaczy się i wyłączy natychmiast zamiast tworzyć podciśnieinie dla załaczonej blokady.

Januszl200 - 11-05-2010, 10:08

Wydaje mi się, że pompa nie działa cały czas bo by ja stopiło. Mam wrażenie, że może jakiś czujnik ciśnienia źle działa i ją za szybko odłącza (skoro pracuje cały czas ale na OTWARTYM wężyku!) Takie są moje przypuszczenia - może się mylę ale nie miałem z tym do czynienia. :?:
Morpho - 13-10-2014, 15:27

Podepnę się pod temat, czy możecie mi pomóc w kwestii elektryki do blokady?
Interesuje mnie gdzie jest wiązka do zasilania kompresora blokady tylnego dyfra oraz wiązka czujnika blokady.
Mój Misiu nie ma takowego mostu i zastanawiam się czy dużo przeróbek będzie przy przełożeniu mostu z innego. (ARB mnie nie interesuje, gdyż mam już most z blokadą zakupiony niejako w pakiecie przy okazji naprawy blacharki).
Z tego co widzę to wiązka pod deską ma wyprowadzoną kostkę do przycisku blokady i na słupku pasażera przy nogach wtyczkę do modułu blokady. Ale nie zauważyłem nigdzie z tyłu na ramie wtyczki do czujnika czy kompresora.
Z przeprowadzonego rozpoznania wiem że wiązka do czujnika w moście ma PNC 83526 i nr części MR165709.
Jeśli to możliwe poratujcie zdjęciami, opisami ze swoich Miśków gdzie to idzie/ gdzie szukać, a jeśli ktoś ma schemat elektryki i podzieliłby się, to już będę w siódmym niebie ;) (w internecie posucha, żeby ie było że nie szukałem). Tu też link to innego wątku gdzie o tym pisałem: http://forum.mitsumaniaki...light=l200+most

Druga sprawa to, gdzie podpięty jest gumowy wężyk z kompresora, opisany w serwisówce na str. 27-26 jako "vapor hose" (nr 8 ) bo drugi (nr 5) idzie do króćca w dyfrze -to oczywiste.

Pozdrawiam



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group