To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełn± wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - Trzeszczy w samochodzie przy skręceniu kół w prawo. Ratunku

Anonymous - 29-09-2006, 12:23
Temat postu: Trzeszczy w samochodzie przy skręceniu kół w prawo. Ratunku
Witam. Co¶ mi się dzieje z moim Galantem 89r 2l benzyna. Trzeszczy w samochodzie przy skręceniu kół w prawo i przy hamowaniu no i też trochę przy ruszaniu. Nie wiem co to może być. Niedawno było wymieniane sprzęgło i pszeguby były sprawdzane. Ja nie jestem mechanikiem i na tym sie nie znam, ale mocno mnie to denerwuje przy hamowaniu mam wrażenie że zaraz co¶ odpadnie. Co to może być może kto¶ już z takim czym¶ się spotkał. Jak patrzałem i słuchałem przy skręcaniu kół to dzwięk idzie niby z póło¶ki, ale to może się przeno¶ić ale napewno od strony pasażera. Czekam na podpowiedĽ, sprawa do¶c puilna bo samochodem jeżdze do pracy i się boje żeby w drodze nic się nie urwało. hi hi hi. Serdecznie wszystkich pozdrawiam.
wojmi1 - 03-10-2006, 16:59

jedz na trzepaki do stacji wg. twojego opisu to moze byc wszystko peknieta sprezyna a jak sprezyna to amory do wymiany , wytarte klocki , peknieta piasta / mialem b. drogie/ , ect.
Anonymous - 03-10-2006, 17:31

Witam!!!Ja mam podobny problem ze swoja Carism± 1.6 97 ,rok!!!Przy skręcaniu w prawo w lewym kole podczas ruszania i wolnej jazdy cos trzeszczy, słychac delikatne tarcie, szuranie podczas ruchu kół, podczas jazdy na wprost tego nie ma !!!szczerze powiem że nie wiem co to może byc!!!Jesli mieli¶cie cos podobnego lub wiecie co może byc tego przyczyna podzielcie się swoimi informacjami na ten temat!!!Pozdrawiam
wojmi1 - 03-10-2006, 18:02

jezeli zawieszenie jest ok to moga byc przeguby ---- rozwiazanie sciagnac gumy i dac smar grafitowy a jeszcze lepiej wymontowac wymyc i dac smar grafit z tzw smarem do przegubow 0.5+0,5 przy wiekszym wyeksploatowaniu 70% grafitu do 100% mnie pomoglo 100%smar grafit sprawdzic dociski bo moze dyc zapieczony sworzen i oczywiscie klocki , sprezyny , amory, wachacze , drazek reakcyjny, simerbloki i lozyska w gornej czesci mcpersona. Dodatkowo podpora poloski. Czyli cala zawiecha przod i lozyska i piasty dlatego proponuje zazwyczaj zjazd do stacji obslugi - przeglady i wjazd na trzepaki tylko musi byc dobry diagnosta a warto to czasami zrobic
akbi - 03-10-2006, 18:25

Kiedy¶ miałem co¶ podobnego w Fordzie Orionie - przyczyn± była pękaj±ca belka, okazało się wtedy, żę mój samochód miał niezłego dzwona zanim go kupiłem.
Anonymous - 11-10-2006, 23:13

mi ostatnio trzeszczały gumy stablizatora te przciete ale dostać to masakra. Objawy byly podobne przy skręcaniu ruszaniu hamowaniu
Anonymous - 24-11-2006, 23:31

ja tez coc takiego mam przy skrecaniu w prawo i tylko jak krece kierownica, i skrzypi cos z prawej strony przy kole na nie rownosciach moze amorek :?: Myslicie ze pomoze smar grafitowy i w moim przypadku :?:

[ Dodano: 25-11-2006, 15:40 ]
no i bylem u mechanika okazalo sie ze trzeba wymienic dolny wachacz prawy/przod bo sa luzy i koncowek drazka. co jest najsmieszniejsze byłem tydzin temu na diagnostyce dogłebnie sprawdzali i nic nie znalezle. a nie powiedzial koles ze delikatny luz jest ale mozna jezdzic. tylko ze taki luz był ze az bicie na kierownicy, przyroda :roll:

Anonymous - 08-01-2007, 18:27

No ja tez tak miałem az dzi¶ rano mi się wahacz urwał i zablokowałem Gorzów z samego rana. Naprawa 600 zł. Całe szczescie stało sie to przy 10 km/h i w nic nie przydzwoniłem tylko zablokowałem skrzyżowanie. Nie pytajcie jak ciezko było wjechac na lawete a potem go zepchnac gdy przednie kolo jest w poprzek. Lepiej tego nie lekceważyć
JaGrab3 - 10-01-2007, 13:23

ajaj to napisz dlaczego ci sie tak stało, miales jakies objawy przed zdarzeniem?? Co do trzeszczenia to stawiam na tulejki itp pewnie guma popękała i tera trzeszczy pod obci±zeniem ...
xcracing - 10-01-2007, 14:29

Powody trzeszczenia mog± być oczywi¶cie różne, ale często jest to wynik zacierania się którego¶ ze sworzni w przednim zawieszeniu. W Galancie EA wymienia się niestety z tego co pamiętam całe wachacze (ale nie jestem pewien).
I to był wła¶nie najprawdopodobniej powód awarii u spox73. Mojemu ojcu w L300 kiedy¶ też się urwał i mase z tym kłopotu było. Bardzo niebezpieczna to awaria i warto uważać.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group