Sigma/Diamante Techniczne - Tajemniczy zbiorniczek
Anonymous - 30-09-2006, 15:44 Temat postu: Tajemniczy zbiorniczek Zauważyłem, że w okoliy lewego reflektora mam jakiś zbiornik na (chyba) płyn hamulcowy, ale jeśli tak to znaczy, że mam Takie 2, bo jeden główny i ten któy wczoraj wyparzyłem. Dlaczego tak jest? Czy ten 2 mniejszy zbiorniczek zawiadje ABS'em?
Anonymous - 30-09-2006, 20:45
Tak kolego, ten zbiornik zawiera płyn hamulcowy dla pompy ABS i trzeba tak samo sprawdzac jego stan jak w tym głownym.Dlaczego tak japończycy wymyslili nie mam pojęcia.
Krzyzak - 02-10-2006, 19:03
w okolicy reflektora, to będzie raczej zbiornik płynu spryskiwaczy reflektorów
Anonymous - 02-10-2006, 19:09
no powiem wiem, że wczoraj zagladałem pod maskę i szukałem jakiegoś zbirniczka w okolicy reflektorów (przednich oczywiście) i nic oprócz zbiorniczków na płyn do spryskiwaczy nie znalazłem. To fakt, że jestem takim samym mechanikiem jak część tych co się szczycą takim mianem i że była już szarówka jak robiłem oględziny podmaskowe ale... .
no nic - poczekam może ktoś jakąś fotkę wklei o jaki zbirnik chodzi to go może namierze
Anonymous - 02-10-2006, 20:54
Jest pod prawym lefrektorem tak nicko pod kablami az tak pod blotnikiem.Naprawde
ledwo go widac .
Anonymous - 02-10-2006, 21:59
Witam !!!
U mnie tez co prawda dziwny taki ale jest tak jak pisał PaweMa jest w nim płyn chamulcowy do abs.
Anonymous - 02-10-2006, 22:37
grzess81 napisał/a: | Witam !!!
U mnie tez co prawda dziwny taki ale jest tak jak pisał PaweMa jest w nim płyn chamulcowy do abs. |
potwierdzam przedmówcę - to płyn hamulcowy - zasobnik pompy ABS, na mój gust ten typ tak musi mieć, pompa elektryczna jest daleko od siłownika
Anonymous - 03-10-2006, 07:17
No właśnie... a jak załączacie te obrazki pod postami?
A tak wygląda zbiorniczek
Hubeeert - 03-10-2006, 07:33
pc napisał/a: | No właśnie... a jak załączacie te obrazki pod postami? | Prosto - Zdjęcia - link na górze forum - postępować zgodnie z instrukcjami.