To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E38A 2.0 4WD] Swap z 2.0 8V na 2.0 16V

mitsu_pl - 12-05-2010, 18:38
Temat postu: [E38A 2.0 4WD] Swap z 2.0 8V na 2.0 16V
Witam.
Nie dawno (w poniedziałek) zakupiłem amerykańską wersję Galanta oznaczonego jako GS, pod maską siedział silnik 2.0 16V DOHC. Zamierzam przełożyć go do swojego E38A w miejsce dawnego 2.0 8V OHC.
Prosiłbym o wszelkie opinie na temat rozbieżności między wersją Europejską (GTi) a wersją amerykańską taką jaką zakupiłem (GS) - w manualach nie ma zbyt wiele na ten temat. Czy są duże różnice w mocach silnika (wiem, że w Eclipsach ze stanów zamiast 150KM jest tylko ok 135KM). Nie zauważyłem dużych różnic pomiędzy okablowaniem silnika i reszty budy (nie licząc wyposażenia którego brakuje u mnie) czy też samych mechanicznych.
Pozdrawiam.

Maretzky85 - 13-05-2010, 00:26

Różnią się tłokami i do tego ameryka nie ma czujnika spalania stukowego z tego co się orientuje. Rozumiem, że kwestie elektryki masz opanowaną ? :D
BTW. Gdzie Ty dorwałeś taką wersję Galanta ? :P

mitsu_pl - 13-05-2010, 14:45

Z Krakowa go ściągałem. Wiązkę od sterownika wyciągnąłem całą, nie mam tylko jak sprawdzić, czy będzie grało na połączeniu z wiązką auta...
Bartek - 13-05-2010, 15:26

Prawie będzie ;) - nie będziesz miał obrotomierza - sposoby zaradzenia temu dawno temu opisałem na forum
mitsu_pl - 13-05-2010, 22:08

Bartku, a możesz podać jakiś link do tych tematów odnośnie przekładki? Masz już trochę postów nabitych, więc ciężko by było je wszystkie przeglądać :P


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group