| 
				
					| [XX-92]Galant E3xA i starsze - [E38A 2.0 4WD] Swap z 2.0 8V na 2.0 16V
 
 mitsu_pl - 12-05-2010, 17:38
 Temat postu: [E38A 2.0 4WD] Swap z 2.0 8V na 2.0 16V
 Witam.
 Nie dawno (w poniedziałek) zakupiłem amerykańską wersję Galanta oznaczonego jako GS, pod maską siedział silnik 2.0 16V DOHC. Zamierzam przełożyć go do swojego E38A w miejsce dawnego 2.0 8V OHC.
 Prosiłbym o wszelkie opinie na temat rozbieżności między wersją Europejską (GTi) a wersją amerykańską taką jaką zakupiłem (GS) - w manualach nie ma zbyt wiele na ten temat. Czy są duże różnice w mocach silnika (wiem, że w Eclipsach ze stanów zamiast 150KM jest tylko ok 135KM). Nie zauważyłem dużych różnic pomiędzy okablowaniem silnika i reszty budy (nie licząc wyposażenia którego brakuje u mnie) czy też samych mechanicznych.
 Pozdrawiam.
 Maretzky85 - 12-05-2010, 23:26
 
 Różnią się tłokami i do tego ameryka nie ma czujnika spalania stukowego z tego co się orientuje. Rozumiem, że kwestie elektryki masz opanowaną ?
   BTW. Gdzie Ty dorwałeś taką wersję Galanta ?
   mitsu_pl - 13-05-2010, 13:45
 
 Z Krakowa go ściągałem. Wiązkę od sterownika wyciągnąłem całą, nie mam tylko jak sprawdzić, czy będzie grało na połączeniu z wiązką auta...
 Bartek - 13-05-2010, 14:26
 
 Prawie będzie
  - nie będziesz miał obrotomierza - sposoby zaradzenia temu dawno temu opisałem na forum mitsu_pl - 13-05-2010, 21:08
 
 Bartku, a możesz podać jakiś link do tych tematów odnośnie przekładki? Masz już trochę postów nabitych, więc ciężko by było je wszystkie przeglądać
   
 |  | 
 |  |