To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - Tuning Eclipse 92r.

Furman89 - 15-05-2010, 15:18
Temat postu: Tuning Eclipse 92r.
Planuje w niedalekiej przyszłości trochę pobawić się z moim misiem... Chodzi zarówno o tuning wizualny jak i mechaniczny. Mam Eclispe z 1992r. 2.0 bez turbiny(150KM) z napedem na przod tak jak go fabryka stworzyła. Chciałbym poznać wasze pomysły co można z nim zrobic oprocz tego ze wszystko trzeba zmienic/naprawic zaczynajac od budy, wnętrza, zawieszenia a na silniku kończąc :D Zamierzam zainwestować około 50 tysięcy złotych jeżeli znajdę na to czas żeby się pobawić z jakimś mechanikiem bo tuning to nie tylko zapłacić ale też brać w tym udział!!
A może lepiej oddać komuś swoją eclipse a kupić coś innego?? Możecie coś polecić, mam na oku na przykład 3000GT jednak do swojego misia jest pewien sentyment bo jest to mój pierwszy samochód jakże niezawodny przez pierwszy rok włożyłem w niego więcej niż jest warty :D :D :D

zenek_bb - 16-05-2010, 00:44

masz taką kasę zainwestuj w coś nowszego i takiego co Ci będzie odpowiadać... za te pieniądze masz dużo opcji... choćby http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C12962594

możesz za te pieniądze mieć i 500km w ecli, ale czy buda sie do tego nadaje? lepiej mieć tą moc np. w 3000gt, i będzie silnik bardziej wytrzymały moim zdaniem

Furman89 - 16-05-2010, 19:20

mozna kupic cos ladnego co dobrze wyglada i ladnie idzie ale jednak wieksza frajda jest tchnac zycie w stary dobry samochod... to bedzie samochod zabawka na weekend bo normalnie to i tak jakiegos diesla zamierzam kupic najlepiej jakies kombii albo mini vana na przyklad space star - niby to nie wyglada ale jaka wygoda, przednie fotele takie ze wysiadac sie nie chce
Wszyc - 17-05-2010, 08:56

kup sobie lepiej jakieś evo IV-VI bardziej sensowne chyba :P żebyś miał jeszcze GSX z 4x4 to jest sens jakiegoś dużego podnoszenia mocy a tak to max wsadzisz 4G63T silnik troche podkręcisz i będziesz miał 250KM na ośce i to max więcej i tak na glebę nie przekażesz :P
MATi1G - 17-05-2010, 13:04

zenek_bb napisał/a:
możesz za te pieniądze mieć i 500km w ecli, ale czy buda sie do tego nadaje? lepiej mieć tą moc np. w 3000gt, i będzie silnik bardziej wytrzymały moim zdaniem


buda sie jak najbardziej nadaje, GTO to duzo cieższy klocek a i jego modyfikacje sa dużo droższe niz 4g63 , na seryjnym silniku i seryjnych turbinach chłopaki za wielką kałużą podciągaja GTO do około 400 kucyków,ale to i tak sie zbiera jak wóz z weglem.. ecli jest mniejszy i lzejszy z szmocą 500 koni to by rwał asfalt a nie jechał, bo to sporo za dużo, znam eclipse z krk GST 390 kucy i jak na razie trakcji nie traci na suchym asfalcie i dobrze dogrzanej gumie...

jeśli chcesz coś robisz przy silniku to szukaj czesci do turbo założ jakieś16g i maks do 300 koni mozna zrobic wiecej nie bo silnik nie wytrzyma chyba ze elementy kute itp.

z drugiej jednak strony najlepiej jest sprzedać trupa i poszukać GSX,bo
Wszyc napisał/a:
GSX z 4x4 to jest sens jakiegoś dużego podnoszenia mocy

ale w PL nikt takowego zadbanego nie sprzedaje :)

wszystko zalezy od wielkości Twojego portfela

Saqu - 18-05-2010, 16:56

Ja wtrącę swoje 3 grosze. Jak chcesz wycisnąć jakąś większą moc z miśka typu 300KM to po mojemu warto byłoby się rozejrzeć za napędem 4x4. Przy takiej mocy jedna ośka zmieli asfalt a nie pojedzie, że tak to nazwę :D
barteski - 20-05-2010, 09:24

bez przesady z tym ze nie pojedzie . nikt mu nie karze od razu piłowac . we wrocku kolesie maja dwie hondy jedna 235km druga to crx prawie 310km i jakos to jezdzi oczywiscie ze sie slizga ale crx warzy 1tone moim zdaniem 300km w ekli 2wd spoko do ogarniecia
wszyscy sie uczepili tego 4x4 ale w seri jak byscie spr to tylko owocuje 1litr benzin i 1 sek straty

MATi1G - 20-05-2010, 19:56

barteski napisał/a:
wszyscy sie uczepili tego 4x4

FWD do 300 koni tak ,powyżej tylko AWD

barteski - 21-05-2010, 08:28

MATi1G, ZGADZAM SIE :)
Furman89 - 26-05-2010, 01:44

dobra ale czy ktos moze mi powie co zrobic zeby osiagnac te 300 koni?? wedlug niego co najlepiej dorzucic badz tez zmienic?? wolałbym przerabiac oryginalny silnik niz robic swap
MATi1G - 26-05-2010, 12:59

jak masz silnik wolnossący to tłoki,wał skrzynia sprzegło półosie ,ECU ,turbina +kolektor itd.

albo kupić seryjne 4g63T z cały osprzetem założyć turbine 16g wystroić i cieszyć sie jazda



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group