To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Niemiłosierne skrzypienie, piszczenie z przodu pojazdu...

Arnold - 20-05-2010, 10:13
Temat postu: Niemiłosierne skrzypienie, piszczenie z przodu pojazdu...
Witam.

Jeżdżę od 1,5 roku. Niemalże cały czas mam piszczenie, tarcie z okolicy przednich kół (lewa strona). Najczęściej podczas jazdy po nierównościach.
Np. po deszczu jest przez pewien czas cisza....
Niedawno (w zeszłym roku) wymieniałem wahacz, tuleje metalowo-gumowe, łączniki stabilizatora, gumy itp...
Wczoraj brat mój stwierdził, że to na 100% jego zdaniem gumy stabilizatora, że na pewno mechanior gdy wymieniał nie posmarował przed założeniem.
Ale wyczytałem, że są różne szkoły montażu. Jedni zalecają smarować inni odradzają.
Jeśli smarować to czym...?
Co o tym sądzicie?
Jest jakieś lekarstwo na tę przypadłość?
Gdzieś na innym forum ktoś nazwał to "syndromem starej wersalki" :-)

mlun - 20-05-2010, 10:54

A może sworzeń?
kris80 - 20-05-2010, 11:00

U mnie z przodu skrzypiał łącznik stabilizatora. Wstrzyknąłem do niego pod tą gumkę na dole i na górze oleju i cisza :) . Jeśli uważasz że to gumy na stabilizatorze to spryskaj je silikonem w sprayu i zobaczysz czy to to było.
Arnold - 20-05-2010, 11:14

Właśnie wiem, że to są najtrudniejsze sprawy: lokalizacja tego.
Anonymous - 21-05-2010, 21:52

To skrzypienie to może być górne plastikowe łożysko amortyzatora(po wytarciu plastiku trze metal o metal) miałem już taki przypadek.
Anonymous - 21-05-2010, 22:25

U mnie jest podobny problem chodź nie ten sam.
Odgłos, zresztą bardzo specyficzny wydobywa się z okolic amortyzatora. Z lewej strony wymieniłem lewy wahacz kompletny, łączniki stabilizatora, gumy stabilizatora. Odgłos został. Jest to charakterystyczne stukanie. Raz odzywa się to częściej. Innym razem rzadziej. Nie ma w tym reguły.