Space Wagon Ogólne - pomarańczowa kontrolka w msw
Anonymous - 01-10-2006, 19:10 Temat postu: pomarańczowa kontrolka w msw Witam wszystkich MitsuManiaków !!!
Mogę się pochwalić że też dołączyłem do tak znakomitego grona.
Od dwóch dni jestem włascicielem MSW 2.0 + LPG. 94 r
I od razu pytanko, odnośnie pomarańczowej kontrolki z lewej strony licznika pod wskaznikiem temperatury.
Co ona oznacza ?
Czyżby niski poziom oleju w silniku ?
Anonymous - 01-10-2006, 19:51
problemy "olejowe"sygnalizowane są z reguły czerwoną kontrolką .ja mam trochę starsze autko i w tym miejscu jest kontr.CE w lużnym tłumaczeniu-sprawdż silnik-świeci gdy przy inst LPG brakuje jakiegoś drobiazgu.można tak jeżdżić.aby sprawdz.czy mam rację przełącz na benzynę -po kilku km zgaśnie.gratuluje wyboru autka.
hej!
tomusn - 01-10-2006, 20:46
CE też jest czerwony, inaczej tak by nie denerwował... Jakobson, co jest na tej kontrolce?
ps. zbgrka, zedytuj posta, proszę
szamcio11 - 02-10-2006, 10:30
sprawdz, czy to nie przypadkiem niski poziom płynu w zbiorniczku spryskiwaczy reflektorów lub szyby
szamcio
Bartek - 02-10-2006, 11:07
Jeżeli jest to pomarańczowa "olejarka na falach", to jest to sygnalizacja niskiego stanu oleju, czerwona "olejarka na falach", to brak ciśnienia oleju.
Anonymous - 02-10-2006, 18:29
Dzięki serdeczne za podpowiedzi
Pomaranczowa kontrolka - czyli tzw olejarka na falach to niski poziom oleju i rzeczywiscie tak bylo. Dzis wymieniłem olej , stan jest ok i myslę ze problem załatwiony.
Oby tylko takie problemy były z MSW.
Anonymous - 04-10-2006, 15:28
jakie znów problemy
problem z kontolkami to mam jeden najczęsciej jak zapala sie ta żłóta lampka że sahara w zbiorniku
życze przyjemnej jazdy i zadowolenia z autka.
Anonymous - 06-10-2006, 11:47 Temat postu: Kontrolki w msw Witam!
Podepnę się trochę pod wątek, bo też jestem od niedawna posiadaczem MSW i mam pytanko odnośnie kontrolek.
Na początek się przedstawię:
Mam na imię Jurek, mieszkam w okolicy Łomży, kupiłem niedawno MSW rocznik 92/93 2,0litry 16v + LPG. Witam wszystkich serdecznie!
I to chyba tyle:)
Teraz co do meritum - wspomniana tu przez kolegę kontrolka o stanie oleju u mnie działa, wiem co oznacza, ale z kolei nie zapala mi się po przekręceniu zapłonu kontrolka czerwona od ciśnienia. I teraz pytanko - czy jej w ogóle nie ma (tak twierdził poprzedni właściciel) czy po prostu spalona jest żaroweczka? Jeśli jest takowa, to prosze od razu o info w którym miejscu się znajduje?
I druga kwestia, to kontrolki właczonych świateł pozycyjnych/mijania - są takowe, czy jedyną oznaką właczonych świateł jest podświetlenie deski? Kontrolka od drogowych (długich) jest i działa.
To chyba na razie tyle.
Dzięki, pozdrówka
--
Jurek
MSW
tomusn - 06-10-2006, 12:54
Jurek napisał/a: | Teraz co do meritum - wspomniana tu przez kolegę kontrolka o stanie oleju u mnie działa, wiem co oznacza, ale z kolei nie zapala mi się po przekręceniu zapłonu kontrolka czerwona od ciśnienia. I teraz pytanko - czy jej w ogóle nie ma (tak twierdził poprzedni właściciel) czy po prostu spalona jest żaroweczka? Jeśli jest takowa, to prosze od razu o info w którym miejscu się znajduje? |
bstawiam żarówkę, jeżeli zegary są takie same ja w Runnerze, a podejrzewam że tak, to musisz je rozebrać. Nie powinno być z tym większego problemu, zalecana ostrożność i cierpliwość. Potem z drugiej strony (scieżki) sprawdzasz czy jest tam żarówka. jak nie ma wstaw z innego miejsca.
U nas nie było żarówki w ChE i nie paliło się przez rok chyba, nawet nie wiedziałem że powinna być , puki nie kupiłem Colta
[ Dodano: 06-10-2006, 12:56 ]
Jurek napisał/a: | I druga kwestia, to kontrolki właczonych świateł pozycyjnych/mijania - są takowe, czy jedyną oznaką właczonych świateł jest podświetlenie deski? Kontrolka od drogowych (długich) jest i działa. |
tak
Anonymous - 06-10-2006, 13:11
ja mam DT ale umnie jest kontrolka czerwona od ciśnienia oleju i po włączeniau zapłonu świeci pod obrotomioerzem po prawiej stronie (1 od prawej)
poziom oleju jest pomarańczowa i jest pood wskaźnikiem temperatury.
michu_872 - 22-10-2006, 23:11
Jeżeli nie Swieci się kontrolka ciśnienia oleju to powodem tego może być również uszkodzony czujnik. Zacząłbym sprawdzanie od tego bo najmniej roboty jest przy tym.
|
|
|