To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - [II 2.2 DID] Problem z pojemnikiem na płyn do filtra cząstek

itray - 28-05-2010, 20:45
Temat postu: [II 2.2 DID] Problem z pojemnikiem na płyn do filtra cząstek
Witam.
Mam taki problem, z pojemnika na podwoziu obok tylnej osi zaczął wypływać "dziwny" płyn. Jak usłyszałem w serwisie jest to dodatek aby wypalić sadzę z filtra. Niestety pojemnik nie da się otworzyć, gdyż śruby wkręcone są w metalowe tulejki zalane w plastiku w górnej części obudowy i kręcą się razem z śrubami. Sewris twierdzi, że trzeba rozwalić obudowę i kupić nową (800 zł). Czy ktoś już "ćwiczył" taki temat i coś podpowie jak to otworzyć nie niszcząc obudowy.

karol_alasz - 29-05-2010, 04:40

Dało się zamontować ale wymontować się nie da-dziwne....
Tutaj paru przeczwiczyło ale najczęściej po rozbiciu tegoz zbiornika o "nierówności" drogi podczas lekutkiego offroadzika :twisted:
Poszukałbys troche i bys znalazł tyle w TYM TEMACIE

Pozdro,cytryniarzu!

Andyads - 09-07-2012, 16:29
Temat postu: Re: Problem z pojemnikiem na płyn do filtra cząstek
Jeżeli tu trafiłeś to zajrzyj po odpowiedź tutaj:
http://forum.mitsumaniaki...1080149#1080149

tomekrvf - 09-07-2012, 22:53

Andyads, zapomniałeś w instrukcji dodać że płyn jest toksyczny i szkodzi zdrowiu.
PS Przetarte/pęknięte worki z dodatkiem były wymieniane w Mitsu na gwarancji

Andyads - 15-07-2012, 13:27

tomekrvf napisał/a:
Andyads, zapomniałeś w instrukcji dodać że płyn jest toksyczny i szkodzi zdrowiu.
PS Przetarte/pęknięte worki z dodatkiem były wymieniane w Mitsu na gwarancji


Niestety jak widać z wielu forów wiele osób boryka się z tym problemem a praktycznie dotyczy wcześniej czy później wszystkich użytkowników pojazdów C-Crosser, Peugeot 4007 i Outlander z silnikami PSA o pojemności 2,2l.
Szczególnie ze względu na brak możliwości odkręcenia śrub osłon pojemnika z płynem
z uwagi na szybko postępującą korozję śrub (u mnie już po roku eksploatacji).
Również próby wymiany pojemnika na nowy - po wyczerpaniu się płynu sprowadzą się do tego samego problemu ze śrubami.

Osobiście doświadczyłem na własnej skórze odrzucenie mojej reklamacji w dwóch autoryzowanych serwisach.

Oczywiście można znaleźć na stronach PSA szczegółową instrukcję postępowania z tym płynem.
Jak wszyscy wiemy wszystkie oleje, smary, paliwa jak i ten płyn są szkodliwe dla zdrowia.
Dziękuję za przypomnienie - nigdy za wiele takich ostrzeżeń.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group