3000GT/GTO Ogólne - Swap Hamulców z VR-4 do Eclipse
dani.boss - 01-06-2010, 13:09 Temat postu: Swap Hamulców z VR-4 do Eclipse Witam, chciałem spytać o stosunek jakość/cena zestawu hamulców z VR-4 do EVO VIII? Ile mniej wiecej kosztują np tarcze i klocki na przód i tył z brembo? Pisze tutaj bo jestem bardziej przychylny do zacisków z VR-4 niż z evo. Wydaje mi sie że taki zestaw mi wystarczy. Dzięki za pomoc
Bartek - 01-06-2010, 13:18
Zestaw z VR-4 to kupa przy 200 KM
Do brembo z Evo 6-9 potrzebujesz poliftowe zwrotnice z Galanta EA (99-02) + kpl z Evo. Tył wymaga zmiany przewodów + rozklepania lub ocięcia rantu osłony tarczy.
Co do kosztów:
- zwrotnice (z czujkami ABS - inaczej nie wolno kupować ) 300 - 500 / szt.
- tarcze przód 500 - 3000 /szt.
- tarcze tył 300 - 2000 /szt.
- klocki przód 100 - 800 / kpl.
- klocki tył 150 - 500 / kpl.
- przewody ok. 300 zł / kpl. w oplocie stalowym
dani.boss - 01-06-2010, 13:30
Bartek napisał/a: | Zestaw z VR-4 to kupa przy 200 KM |
kupa? wydaje mi sie ze VR-4 do gsx bylo by dosc fajnym przygotowaniem pod jakas wieksza turbawke, do tego moze jakies tarcze brembo z klockami? Evo w sumie ma troche chore ceny jak za zestaw pod tarcze o 17 mm wieksza. Pozatym eclipse wazy ok15.tony. Dzwinilem do salonu mitsu i tarcza za ok530 zł. a z pytaniem o evo gosc powiedzial ze musi sie dowiedziec czyli 1000 jak nic. O zwrotnicach wiem, zdaje sobie z tego sprawe.
Bartek - 01-06-2010, 13:49
Jakbyś znalazł zaciski od prelifta VR-4 (96-97), to nie potrzebujesz zwrotnic
robertdg - 01-06-2010, 14:45
Do kosza
n3000 - 01-06-2010, 15:19
Poliftowe tarcze z 3kgt vr4 mają 314mm przednie i 295mm tylne tak że to nie taka znów kupa, szczególnie zastosowane w aucie takim jak eclipse o masie ok 1500kg, cena takich tarcz z ebc lub brembo to ok 600zł przednie i ok 400zł tylne za sztukę warto kupić nacinane i wiercone są dużo lepsze od seryjnych, klocki ebc lub ferrodo ok 500-800zł przednie i ok 300-400 tylne, zaciski seryjne są 4 tłokowe przednie i 2 tłokowe tylne, na ebay us za ok 350usd można dostać komplet tarcz na przód i tył (wiercone/nacinane)
dani.boss - 01-06-2010, 15:51
poliftowe czyli z jakiego rocznika? http://www.allegro.pl/ite...th_zaciski.html takie jak na aukcji to sa przed czy poliftowe? wiem ze jakiego gt3000 mialy tarcze 295 na przodzie? bardziej wolalbym 313mm. wydaje mi sie ze cena za zaciski z aukcji tez jest dosc fajna. na allegrogo sa tarcze do vr-4 od 160 do 250zł ale chyba nie polecacie? nie wiem czy to nie jakis szajs. dzwonilem jeszcze do znanej sieci sklepow i same tarcze na przod 190zl sztuka, tez slabo przy Tych cenach co piszecie. tez szukam cos na ebayu i wydaje mi sie ze tarcze i klocki sa duzo tansze. moj angielski jest slaby ale wyliczylem ok 600 zl za przod 2 sztuki z brembo i do tego znalazlem kloscki ebc chyba redstuff za ok 450 zl za komplet na przod. wydaje mi sie ze calkiem spoko ceny?
n3000 - 01-06-2010, 16:21
Poliftowe są od 94-99r. przed liftowe 91-93 miały 295 przód i 284 tył, seryjne gładkie tarcze są słabe bardzo łatwo się przegrzewają i krzywią dlatego polecam te sportowe na ebayu dostaniesz niedrogo, ja mam u siebie 295mm przód i 284mm tył nacinane i nawiercane z kockami ferrodo ds2000 i spisują się dobrze dużo lepiej niż seryjne.
Bartek - 01-06-2010, 16:33
Zaciski od 3kGT wymagają przeróbek - nie są bolt-on w Eclipse 2g
dani.boss - 01-06-2010, 16:53
Bartek, co masz na myśli? wiem ze potrzebuje zwrotnicy z galanta po97r i przewodów z vr-4! cos jeszcze?
http://cgi.ebay.com/ebaym...=item3a5a96925c myślicie że warte świeczki?
ta zwrotnica bedzie ok? http://moto.allegro.pl/it..._2_5_97_02.html
Bartek - 02-06-2010, 08:48
Hamulce z 3000GT nie pasują pod żadną zwrotnicę z Galanta - przymierzałem "małe" 4-rotłoczki z 3000 gt.
Zwrotnice od Galanta 97-98 są inne niż od 99 - różnią się rozstawem śrub mocujących jarzmo zacisku
[ Dodano: 02-06-2010, 08:49 ]
OK - nie popatrzyłem na dział - wcześniej pisałem o hamulcach Legnum VR-4
dani.boss - 02-06-2010, 13:01
małe 4 tłoczki na przód prawie zamówione. Zwrotnice beda może ale gość mi potwierdzi rozstaw śrub na jażmo. Co do tarcz... na jakich firmach jeździcie w swoicj vr4-kach? Proszę o porady sugestie oceny
Bartek - 02-06-2010, 14:35
Zwrotnic nie potrzebujesz - i tak czeka Cię rzeźba....
dani.boss - 02-06-2010, 14:58
http://www.dsmtuners.com/...-brembo-g2.html a jednak potrzebuje. Dzwonilem tu i tam i na 100% zaciski z evo i vr4 mają takie samo mocowanie na zwrotnice. 160mm to ten rozstaw, w eclipse jest 130mm. rzeźba?w jakim sensie? gdzie co i jak? jedyny jeszcze problem jaki może mnie spotkać to przewody. reszta to juz kwestia kasy
Bartek - 02-06-2010, 15:42
Evo i Legnum VR-4 zgadzam się.
Przewody to nie problem. Przewody przednie z Legnum VR-4 będą pasowały na 100%. Jakbyś chciał, to mam zdjęte seryjne przewody, poza tym można dorobić dowolne przewody w stalowym oplocie. Na wzór mogę dać seryjny i po ok. 14 dniach odebrać taki sam, tylko w oplocie. Cena ok. 60-70 zł/szt.
|
|
|