To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę Kupić Pajero - Pajero III DID z Gdyni

Krvavy - 03-06-2010, 19:31
Temat postu: Pajero III DID z Gdyni
Chciałem przede wszystkim powitać wszystkich serdecznie, jako że to mój pierwszy post na forum. Zastanawiam się co oni do tych Pajero dosypują. Przejechałem się raz i od razu się uzależniłem. Choroba jest poważna więc intensywnie poszukuję lekarstwa. Znalazłem właśnie ogłoszenie tego egzemplarza w moim rodzinnym mieście i będę serdecznie wdzięczny za opinie na jego temat.

http://www.allegro.pl/ite...7_os_warto.html

Przebieg wydaje się realny dla tego rocznika, a samochód jest dokładnie taki jakiego szukam.

Morox - 04-06-2010, 20:29
Temat postu: Re: Pajero III DID z Gdyni
Krvavy napisał/a:
Chciałem przede wszystkim powitać wszystkich serdecznie, jako że to mój pierwszy post na forum. Zastanawiam się co oni do tych Pajero dosypują. Przejechałem się raz i od razu się uzależniłem. Choroba jest poważna więc intensywnie poszukuję lekarstwa. Znalazłem właśnie ogłoszenie tego egzemplarza w moim rodzinnym mieście i będę serdecznie wdzięczny za opinie na jego temat.

http://www.allegro.pl/ite...7_os_warto.html

Przebieg wydaje się realny dla tego rocznika, a samochód jest dokładnie taki jakiego szukam.


Witam.... Dokladnie te auta maja w sobie "to cos" czego nie da sie opisac :) Autko naprawde zadbane fajny kolorek itp czego mi brakuje to orurowanie boczne :) natomiast bardzo mi nie pasuje tylna oslona na kolo pierwszy raz taka widze w pajero mercedesy maja podobna zwykla oslona lepiej by sie prezentoewala :)

natomiast na co bym zwrocil uwage i o czym czesto pisza na forum to

1. skrzynia a dokladnie wymiana oleju

2. rozrzad kiedy i czy wogole bylo cos wymieniane

3. napedy

Szyszkowa - 06-06-2010, 11:20

Upewnij się, bo wątpię, żeby ten rocznik posiadał:
- ESP (jest na pewno SC - Stability Control, a to ma się nijak do ESP), podobnie ASR
- trójstrefową klimatyzację (zapewne jest podział na przód i na tył)
- komputer pokładowy (benzyna tak, diesel ...?)


Dźwignia od napędów jest odwrócona o 180 st. Zdejmuje się ją przez odkręcanie-sprawdź czy ktoś nie zerwał gwintu.

Obejrzyj sobie tylnie nadkola od strony miejsca, w których stykają się z drzwiami- tam często najpierw pojawia się rdza. Przez przedni grill możesz też zerknąć na poprzeczną belkę (wzmocenienie) za zderzakiem- też szybko koroduje.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group