Chcę Kupić Pajero - Pajero III DID z Gdyni
Krvavy - 03-06-2010, 19:31 Temat postu: Pajero III DID z Gdyni Chciałem przede wszystkim powitać wszystkich serdecznie, jako że to mój pierwszy post na forum. Zastanawiam się co oni do tych Pajero dosypują. Przejechałem się raz i od razu się uzależniłem. Choroba jest poważna więc intensywnie poszukuję lekarstwa. Znalazłem właśnie ogłoszenie tego egzemplarza w moim rodzinnym mieście i będę serdecznie wdzięczny za opinie na jego temat.
http://www.allegro.pl/ite...7_os_warto.html
Przebieg wydaje się realny dla tego rocznika, a samochód jest dokładnie taki jakiego szukam.
Morox - 04-06-2010, 20:29 Temat postu: Re: Pajero III DID z Gdyni
Krvavy napisał/a: | Chciałem przede wszystkim powitać wszystkich serdecznie, jako że to mój pierwszy post na forum. Zastanawiam się co oni do tych Pajero dosypują. Przejechałem się raz i od razu się uzależniłem. Choroba jest poważna więc intensywnie poszukuję lekarstwa. Znalazłem właśnie ogłoszenie tego egzemplarza w moim rodzinnym mieście i będę serdecznie wdzięczny za opinie na jego temat.
http://www.allegro.pl/ite...7_os_warto.html
Przebieg wydaje się realny dla tego rocznika, a samochód jest dokładnie taki jakiego szukam. |
Witam.... Dokladnie te auta maja w sobie "to cos" czego nie da sie opisac Autko naprawde zadbane fajny kolorek itp czego mi brakuje to orurowanie boczne natomiast bardzo mi nie pasuje tylna oslona na kolo pierwszy raz taka widze w pajero mercedesy maja podobna zwykla oslona lepiej by sie prezentoewala
natomiast na co bym zwrocil uwage i o czym czesto pisza na forum to
1. skrzynia a dokladnie wymiana oleju
2. rozrzad kiedy i czy wogole bylo cos wymieniane
3. napedy
Szyszkowa - 06-06-2010, 11:20
Upewnij się, bo wątpię, żeby ten rocznik posiadał:
- ESP (jest na pewno SC - Stability Control, a to ma się nijak do ESP), podobnie ASR
- trójstrefową klimatyzację (zapewne jest podział na przód i na tył)
- komputer pokładowy (benzyna tak, diesel ...?)
Dźwignia od napędów jest odwrócona o 180 st. Zdejmuje się ją przez odkręcanie-sprawdź czy ktoś nie zerwał gwintu.
Obejrzyj sobie tylnie nadkola od strony miejsca, w których stykają się z drzwiami- tam często najpierw pojawia się rdza. Przez przedni grill możesz też zerknąć na poprzeczną belkę (wzmocenienie) za zderzakiem- też szybko koroduje.
|
|
|