To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - Civic EG4

pyjte - 04-06-2010, 16:37
Temat postu: Civic EG4
Parę dni temu dorbiłem się NieMiśka więc czas go przedstawić.

Honda Civic EG4 1992r. D15B3. 1992r. Zakupiony w kraju !.

Seryjna Moc 94KM. Zdrowizna.

Przebieg 139 tyś. - Nie kręcony !

W zawieszeniu nic nie stuka, puka

Kupiony za 2 tysiące.

Środek nie wytarty i nigdy nie palone w nim.


Za dużo zdjęć nie ma, ale będą.



Uploaded with ImageShack.us




Ze zmian które dokonałem:

Zmiana dolotu z 54 mm na 64 mm (Oryginalny JDM)

Stary:

Nowy:





Uploaded with ImageShack.us

Również wyprzedziłem zapłon do 11 stopni i wyregulowałem zawory ;)




Wiadomo że domeną tego auta jest rdza na nadkolach no nie omineła i tego egzemplarza, ale jak na to że auto jest od nowości w Polsce to i tak nie jest źle.

pawela - 04-06-2010, 17:01

mam tu kilka niewiadomych

EG9 to oznaczenie sedana w VTi, czyli moje :P 1.5 to zawsze EG4

D15B3 to gaźnikowiec, ten silnik szedł tylko na rynek USDM, nie wiem jak mogła być kupiona w kraju...

pyjte - 04-06-2010, 18:36

Fakt wdarła się literówka myślalem eg4 i napisałem eg9...
pawela, tak jak weszła Honda Motor Poland sprowadzali na rynek polski jedynie D15 w wersji b3.

Co do tego że jest krajowa mam 100% pewność :)

londolut - 05-06-2010, 16:18

A nowe serce aż się wyrywa z garażu :twisted: Hahah :) Gratuluję zakupu :P Przekaż dziadkowi, że ja biorę potem autobusa :D
pyjte - 11-07-2010, 12:18

Witam!

Pojeździłem trochę tym wozem (ciężka przesiadka z colta :P ) i niestety nastąpił problem.

Zaczęło się od tego iż tydzień temu jadąc na pakownie brakło mi paliwa (w Civicu nie ma kontrolki pomarańczowego żyda). Po dolaniu paliwa do ponad połowy baku wszystko było OK.

Niestety wracając kilka dni później z pracy auto zaczęło się dusic i przerywac więc dolałem paliwa długo się nie zastanawiając. Problem ustąpił. Niestety gdy paliwa jest mniej niż 1/4 samochód cyklicznie się dusi, po chwili jedzie normalnie OK.

Mam kilka tropów:aparat zapłonowy, zabrudzony gaźnik który zassał syf z baku (nie znam się na gaźnikach, nie wiem czy to może byc taki objaw) lub uszkodzona pompa paliwa.

Może mieliście kiedyś doświadczenie z takim czymś? Jakieś sugestie? Może to coś innego? :|

rosomak1983 - 11-07-2010, 12:48

pyjte, jakby co mam pompe paliwa do tego modelu na 100% sprawna , dałbym Ci na podmianke ale nieco daleko :P
Ja bym radził
1.przeczyscic gaznik (watpie by miał tu wpływ poziom paliwa ale nie zaszkodzi)
2.zmienic filtr paliwa
3.jak nie pomoze zmierzyc cisnienia paliwa i wymienic pompe

PS aparat zapłonowy raczej nie jesli widzisz wyrazna zaleznosc od poziomu paliwa

kafar87 - 24-07-2010, 09:45

Design tego auta jest niesamowity. Chyba najładniejszy Civ w historii. Swoją drogą cena dość śmieszna ;)
rosomak1983 - 24-07-2010, 19:21

pyjte, i co z cifem w końcu???
Anonymous - 25-07-2010, 12:07

a czym wiecej jezdzisz? gieciakiem czy cifem?
pyjte - 26-07-2010, 00:15

Jeździ jeździ ;) usterką był zapchany filtr paliwa.... jak go rozpiłowałem to piasek wyciągałem :roll: Filtr zmieniony i auto działa. Chociaż dużo rzeczy juz było wykrecanych i sprawdzanych. Kopułkę i palec przy okazji wyminiłem bo nie były już pierwszej świeżości ;) . W ciągu dwóch tygodni poznałem budowe gaźnika od A do Z :) Browar, naturalnie ze gietejem. :D

kafar87, nooo najładniejsza.... ale jeżeli chodzi o porównanie do colta to civic sie umywa. Zdeklasował go Colt. A jak wiadomo byli rywalami. Tłumienie nierówności, sztywność, praca układów, miejsce w środku :)

Szwagroz - 09-08-2010, 13:05

to jest 1,3 a tam mocy seryjnej jest 75 kucy a nie 94, wczoraj takiego sprzedałem z bólem serca, ehhh najlepsze auto jakie do tej pory miałem. Z przeróbek miałem Siedzenia od preludy, rewelacyjne i pasują po 5 min przeróbek, bo te seryjne fotele to jakas tragedia, założę się że w twoim niezłe mają luzy, no i licznik od 1,5 z obrotomierzem, bo w 1,3 poskąpili tego wynalazku, a przełożenie to kolejne 5 min roboty :) 2 wkręty i wpięcie w 2 taśmy po bokach.
pyjte - 15-08-2010, 11:48

pawela napisał/a:
D15B3 to gaźnikowiec, ten silnik szedł tylko na rynek USDM, nie wiem jak mogła być kupiona w kraju...


Szwagroz napisał/a:
to jest 1,3 a tam mocy seryjnej jest 75 kucy


Ręce mi opadają. Inni lepiej znają historię i moc mojego wozu :D Poniżej zamieszczam fotki Książki Gwarancyjnej z datą zakupu oraz historią serwisową 8)



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Szwagroz - 15-08-2010, 17:33

no sory, widziełem kilkadziesiąt silników hond i pierwszy raz widzę żeby V na gaźniku była 1,5, widocznie to jakiś limitet edyszyn w takim razie.
mystek - 15-08-2010, 22:09

Raz widziałem na allegro jajko z Kanady. Tam szły mocniejsze wersje silnikowe. Nie chcę skłamać, ale był tam jakoś 1.5 115KM albo 1.6 115KM. Ponoć różniły się tylną klapą i światłami trochę.
Morfi - 15-08-2010, 23:37

Graty hondy :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group