To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Sigma/Diamante Techniczne - coś bardzo dziwnego

Bulwa - 04-06-2010, 18:23
Temat postu: coś bardzo dziwnego
witam,dziś w mojej byłej sigmie zdarzyło się coś bardzo dziwnego,mianowicie nie da się zgasić silnika,wyjmuję kluczyki a silnik pracuje dalej ,po zduszeniu na biegu i wyjęciu kluczyków świecą wszystkie kontrolki tak jak bym włączył zapłon,miał ktoś coś takiego ,bo nie mam pojęcie od czego takie cuda :roll:
zuku19 - 04-06-2010, 20:57
Temat postu: Re: coś bardzo dziwnego
Bulwa napisał/a:
witam,dziś w mojej byłej sigmie zdarzyło się coś bardzo dziwnego,mianowicie nie da się zgasić silnika,wyjmuję kluczyki a silnik pracuje dalej ,po zduszeniu na biegu i wyjęciu kluczyków świecą wszystkie kontrolki tak jak bym włączył zapłon,miał ktoś coś takiego ,bo nie mam pojęcie od czego takie cuda :roll:

Myślę że kostka stacyjki do wymiany.

Bulwa - 04-06-2010, 21:39

kostka raczej nie po odłączeniu wtyczki od stacyjki kontrolki świecą nadal zero reakcji,już gaśnie ale swiecą kontrolki po wyjęciu kluczyka,gaśnie tylko check i srs,reszta świeci,jutro będe walczył dalej,gdzieś jest zwarcie ale nie mam schematu i trudno je zlokalizować.
zuku19 - 04-06-2010, 22:50

Bulwa napisał/a:
kostka raczej nie po odłączeniu wtyczki od stacyjki kontrolki świecą nadal zero reakcji,już gaśnie ale swiecą kontrolki po wyjęciu kluczyka,gaśnie tylko check i srs,reszta świeci,jutro będe walczył dalej,gdzieś jest zwarcie ale nie mam schematu i trudno je zlokalizować.

Szukaj po przewodzie zasilającym prąd na układ od stacyjki może tam jest gdzieś zwarcie , normalnie po odcięciu prądu co idzie do stacyjki nie ma prawa nic działać :shock:

lukasz12 - 04-06-2010, 23:23

Dziwne faktycznie. Popatrzę na schemat później, ale jeśli pali sie nie tylko kontrolka CHECK ENGINE to jest jakieś zwarcie w instalacji. Wyjście ze stacyjki jest podzielone na 3 obwody. ACC, IG1 i IG2. IG1 i IG2 są włączone w pozycji ON.
ACC i IG2 są przerywane w momencie włączenia stacyjki na pozycję START. IG1 jest podawane cały czas - to jest zasilanie wszystkich urządzeń które pobierają prad w trakcie rozruchu silnika. Jesteś pewien że nie ma jakiejś autorskiej konstrukcji (przeróbki) w instalacji? Alarm czy coś? Sprawdź jeszcze miernikiem stacyjkę. Schematy są w MAGNA WORKSHOP. Str 1049 (Rozdział 54 - 3D - 12) Power Distribution Circuit.

Bulwa - 05-06-2010, 21:40

Ok ,zrobione,znalazłem zwarcie,w wiązce pod chłodnicą ,gdy ją otworzyłem wyleciało chyba z pół litra wody,przepaliło się kilka przewodów i pozwierało,pół dnia lutowania i wszystko działa, :lol:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group