To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Space Runner Techniczne - wymiana rozrządu

UlaPias - 06-06-2010, 12:58
Temat postu: wymiana rozrządu
proszę o pomoc doswiadczonych kolegów - rok temu kupilam sprowadzanego runnerka, mial przebieg 112, udokumentowany w 2007 na 89tys km, dekra do czerwca 2009. robie mu regularne przeglady ale martwie sie o rozrzad - czy aby byl robiony. Boje sie ze moze ktos nie dopilnowal i moze mi sie to sypnac a wtedy to beda wydatki. Prosze o podpowiedz czy robic i sie nie stresowac czy sie nie stresowac bo przy 90tys niemiec na 100% zrobil.
Adaho_krak - 06-06-2010, 14:44

JAki silnik PB czy DIESEL ?? Rozrząd w PB to malutkie koszty nie powinny przekroczyć 300 zł z robocizną i betami więc pasuje zmienić dla św. spokoju.
UlaPias - 06-06-2010, 14:57

silnik 2,4GDI PB ale mi krzykneli za rozrzad 1600zł - ciekawe. Za 300 to wcale bym sie nie zastanawiala.
Adaho_krak - 06-06-2010, 15:06

UlaPias napisał/a:
2,4GDI PB

No tak, ja podałem cene do 1,8 16V (4G93), w 2,4 może być inaczej, choć cena 1600 to przynajmniej połowę za dużo. Proponuje na forum regionalnym poszukać lub zapytać o polecamego mechanika i u niego spytać o cenę. Przykładowo w KRK cena rozrządu w Eclipse to w ASO 4000, a u mechanika klubowego 1200.

robertdg - 06-06-2010, 15:06

Zapytaj tutaj:
Japaneze - Marek Malik
telefon: (42) 215 44 02
GSM: 602 224 584

cena za kompletny rozrzad powinna zamknac sie w okolicy 1000zl

UlaPias - 06-06-2010, 15:19

Dzieki, nie jestem autochtonką wiec troche mi trudno o dobrego mechanika. Moze ktos poleci mi kogos z Piaseczna lub wawy od poludniowej strony. A moze U Pana w Japaneze kupic czesci i liczyc na fachowosc nieznajomego.
robertdg - 06-06-2010, 15:39

Tutaj http://forum.mitsumaniaki.pl/viewforum.php?f=55 masz dział polecane warsztaty w okolicy
Harry79 - 06-06-2010, 20:09

Za części (continental) i robociznę dałem 850PLN. Nie wymieniałem napinacza bo był dobry. a 1600 to cena z kosmosu.
Krzyzak - 06-06-2010, 20:36

za niecały 1000 zł można kupić komplet części do tego rozrządu (wraz z hydraulicznym napinaczem i pompą wody), a robocizna to max 350 zł
bez napinacza to ok. 300 zł mniej

yossi - 08-12-2011, 12:26

Odświeżam temat i proszę o uwagi w sprawie zestawu proponowanego przez mojego mechanika (MSR I, benzyna, 1.8, 85 kW, rocznik 98) :

- rolka (napinacz) 215 zł (INA) lub 115 zł (SKF);
- pasek 99 zł (Bosch) lub 85 zł (Dayco);
- pompa wody 248 zł (Bugatti) lub 145 zł (GMB);

Robocizna 250 zł. Co sądzicie? Z góry dzięki za sugestie!

Pozdr. yossi

j-rules - 08-12-2011, 20:47

ztego zestawu tylko pompa wody gmb brzmi w maire rozsadnie... Na pewno do japonca nie pchaj tych paskow. Ogolnie te ceny dosc wysokie sie wydaja byc.
yossi - 08-12-2011, 22:52

j-rules napisał/a:
z tego zestawu tylko pompa wody gmb brzmi w maire rozsadnie... Na pewno do japonca nie pchaj tych paskow. Ogolnie te ceny dosc wysokie sie wydaja byc.

Oczywiście dziękuję, ale - z całym szacunkiem - może jakiś konkret w zamian? Pasek Bosha to nic innego jak Mitsuboshi, więc dlaczego akurat ten wybór spotkał się z Twoją krytyką, tego nie rozumiem. A co do cen, no to może jakieś alternatywne propozycje i polecenia? Byle konkretne - będę wdzięczny. Pozdro!

j-rules - 09-12-2011, 09:04

Hm.. a w jakim sensie pasek Boscha to nic innego jak Mitsuboshi?
Co do konkretow, to lepiej postawic na japonskie firmy, zlwaszcza ze mozna je nanbyc taniej. Rolki Gmb, ntn, nsk, paski mitsuboshi, sun. pompa gmb lub aisin.
Masz zwykly 1.8 sohc?

Juz zeby ta skonkretyzowac, to u najpopularniejszych sprzedawcowna forum mysle ze wyrwiesz zestaw taki w mniej wiecej tkaich cenach:
zestaw Pasek Mitsuboshi + napinacz NTN - 142zł
pompa wody gmb - 132zł lub Aisin - 140zł

Adaho_krak - 09-12-2011, 09:18

yossi napisał/a:
rolka (napinacz) 215 zł (INA) lub 115 zł (SKF);
- pasek 99 zł (Bosch) lub 85 zł (Dayco);
- pompa wody 248 zł (Bugatti) lub 145 zł (GMB);

Robocizna 250 zł. Co sądzicie? Z góry dzięki za sugestie!



Napinacz INA to produkt na pierwszy montaż np. do Opla, SKF to również bardzo ceniona marka więc ja bym osobiście założył SKF, nie warto dokładać 100.
Pasek Bosch, Dayco, Gates, Contitech to paski tej samej klasy więc generalnie bez różnicy, ważne aby paski nie były podróbką made in China.
Pompa GMB to również dobry produkt więc bez sensu dokładać do Bugatti :)
Robocizna 250 to rozsądna cena. Polecam wymienić również wszystkie simeringi zaoszczędzi to kłopotu na przyszłość ja zakładałem firmy CORTECO i nie narzekałem, ważne żeby były produkowane przez jakiś cywilizowany kraj :) odradzam produktu IC.

yossi - 09-12-2011, 10:06

No i dziękuję Wam pięknie - wyrobiłem sobie zdanie :)

Części jednak kupię bezpośrednio u mechanika - wiem, że wyjdzie parę złotych drożej niż na forum czy w necie, ale przynajmniej weźmie odpowiedzialność za to, co montuje (w razie czego oczywiście - odpukać).

Pozdrawiam
yossi



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group