To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Stukot w lewym przednim kole

DMX - 07-06-2010, 11:31
Temat postu: Stukot w lewym przednim kole
Witam mam taki problem wymienilem oponki i wywazylem kola po 2 dniach zaczelo mi cos stukac w lewym przednim kole a mianowicie sutkot jest niemal identyczny jak by sruba weszla w opone ( opona czysta nic nie ma 10 razy sprawdzalem ) im wieksza predkosc tym stukot szybszy wolniej stukot woniej mowie przy prostych kolach nie skreconych czy to przegub wewnetrzny sie odezwal??
robertdg - 07-06-2010, 11:51

Moze cos wpadło do opony przy jej zakładniu. podnies auto i krec kolem, moze dojdziesz co tak puka
DMX - 07-06-2010, 12:33

Raczej nie bo podczas jazdy dziala sila odsrodkowa wiec raczej by nic nie latalo ale musze podniesc tak jak mowisz i pokrecic tylko ze to powyzej 20 km/h slychac hehehe wiec nie wiem czy tak szybko bede krecil ;p ale jest mozliwe ze przegub ;/?? kolejny problem;/
robertdg - 07-06-2010, 12:49

Przegub wewnetrzny powoduje wibracje nadwozia, przegub zewnetrzny najczesciej tyrkocze przy maks skretach.

Jak podniesiesz auto i z impetem zakrecisz kolo to osiagniesz 20km/h.

Znajomy kiedys tak mial ze wulkanizatorowi wpadl stary odwaznik do opony i było go slychac.

DMX - 07-06-2010, 12:53

I wlasnie tu jest diabel pogrzebany;/ bo wlasnie mam wibracje budy miedzy 1000 a 2000 obrotow ale wczesniej tez byly przed wymiana opon a stukotu nie bylo...
robertdg - 07-06-2010, 12:56

Przegub wewnetrzny = wibracje nadwozia "na boki" w zakresie predkosci od 50 do 100km/h
DMX - 07-06-2010, 13:06

Hmm wydaje mi sie ze to tak do 50 moze 60 km/h trzesie buda a wibracje .... no tak jak by silnik nieruwno sie wkrecal...
Hugo - 07-06-2010, 14:38

DMX napisał/a:
musze podniesc tak jak mowisz i pokrecic tylko ze to powyzej 20 km/h slychac hehehe wiec nie wiem czy tak szybko bede krecil ;
Włącz np. 3 bieg niech się samo kręci. Gazu możesz dodawać pod maską.
DMX - 07-06-2010, 20:37

Chlopaki podnioslem jedna strone (lewe kolo do gory ) sciagnalem kolo odpalilem auto i wlaczylem 3 bieg i puscilem sprzeglo efekt straszne zgrzytalo gramolilo (tarcza nie przykrecona) ale to nie ona zalozylem kolo i tak samo wlaczylem 3 bieg i puscilem sprzeglo i cisza dodawalem gazu i spokuj .... teraz jechalem do dziewczyny z glową za szyba i terkocze przy prostych kolach im szybciej jade tym szybciej terkocze. Kropka;p mam pytanie .. jak mowiliscie ze jesli przegub wew jest wywalony to trzesie budą a slychac go czy nie??? Pozdrawiam
robertdg - 07-06-2010, 20:41

Nie słychać, ale trzesie buda na boki
p_bladek - 07-06-2010, 20:53

Nie zgrzyta ci podczas skreconych kół przy zawracaniu ? Mi to wyglada na przegób ale zewnętrzny, ale musiałby walic na skreconych kołach, jak mocno będzie zurzyty to bedzie przy jexdzie na wprost tez sie odzywał. Druga sprawa może klocki sie kończą, przy jexdzie na wprost spróbuj lekko przychamować i sprawdź czy wtedy cos słychac :d
Hugo - 07-06-2010, 23:44

p_bladek napisał/a:
Druga sprawa może klocki sie kończą, przy jexdzie na wprost spróbuj lekko przychamować i sprawdź czy wtedy cos słychac :d
Bardzo dobry trop. Poza tym łożysko koła nie wyje i nie ma luzu?
DMX - 08-06-2010, 07:44

No wlasnie rzecz w tym ze wiem jaki jest objaw przegubu zewnetrznego terkocze przy skrecaniu dodam ze wymienialem oslone kiedys na tym przegubie bo pekla ale w pore wszystko i byl spokuj na skreconych kolach cisza prawo lewo klocki tarcze nowe moze lozysko ciekawa mysl ale nie wyje napewno wczoraj jechalem [edit=Mitsumaniaki popierają akcję stop wariatom drogowym, regulamin pkt 10] i tylko terkot
p_bladek - 09-06-2010, 09:50

Może to trywialne ale kamienia w bieżniku opony nie masz ?? Podobny efekt jakbyś miał śrubę. :D
DMX - 09-06-2010, 13:12

Opony przejzane nic nie ma ...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group