Pajero III - mrugająca dioda pomiędzy napędami ?
vader1337 - 10-06-2010, 19:35 Temat postu: mrugająca dioda pomiędzy napędami ? Witam wszystkich
Jestem tu nowy.
Od paru dni w Pajero 3,2 DID Long 2001r. mam taki problem że po przejechaniu ~15-20km zaczyna mi mrugać na pomarańczowo środkowa dioda na wyświetlaczu od napędów ( dioda pomiędzy przednimi kołami a tylnymi) i po zgaszeniu silnika dioda gaśnie i sytuacja się powtarza po następnych 15-20km. Byłem u mechanika i rozkłada ręce. Ma ktoś jakiś pomysł co to może być ?
Dodam że olej sprawdzony, stan się zgadza, wycieku nie ma.
Za wszelka pomoc, z góry dziękuje !
Pozdrawiam
zbyszekm2 - 10-06-2010, 22:26
wchodzi w stan awaryjny, opisywano wiele razy na tym forum. Prawdopodobnie czujnik prędkości obrotowej, tylko nie wiadomo który.
Napisz na jakim trybie to się dzieje.
vader1337 - 11-06-2010, 10:15
Dzieje się to na tylnim napędzie.
Pozdrawiam
szalonyskiper - 08-11-2012, 23:32
Moja propozycja to: zmień mechanika
lukaszmichalak1 - 22-12-2012, 20:46
Witam!
Od dzisiaj pojawił sie u mnie ten sam problem.
Jadąc znapedem na tylnąoś po 20-30km zaczyna mrugać pomaranczowa kontrolka pomiedzy tylnymi a przednimi kołami.
Proszęo jakąś radę lub wskazanie gdzie to mogę znaleźćna forum jeśli było już opisywane.
Dziekuje i pozdrawiam,.
zbyszekm2 - 22-12-2012, 21:38
lukaszmichalak1 napisał/a: | Witam!
Od dzisiaj pojawił sie u mnie ten sam problem.
Jadąc znapedem na tylnąoś po 20-30km zaczyna mrugać pomaranczowa kontrolka pomiedzy tylnymi a przednimi kołami.
Proszęo jakąś radę lub wskazanie gdzie to mogę znaleźćna forum jeśli było już opisywane.
Dziekuje i pozdrawiam,. |
Elektrozwory sterujące przednim napędem.
pios - 23-12-2012, 12:09
Mi serwis sprawdzał problem - twierdzą, że do wymiany mam dwa switche (czujniki) od 2H i od 2H/4H. Już zamówione, tylko musimy się do nich dostać. Nie wiecie może, czy aby je wymienić, koniecznie trzeba zwalać reduktor?
buszmen25811 - 23-12-2012, 13:16
wystarczy opuscic reduktor trzeba odkrecic belke na ktorej sie spiera
zbyszekm2 - 24-12-2012, 08:34
A ja jeszcze raz napisze -- elektrozawory sterujące przednim mostem.
Jak są czujniki na reduktorze popsute to w tryb awaryjny wchodzi od razu.
Ostatnimi czasy robimy to codziennie.
pios - 26-12-2012, 12:42
A dużo z tym roboty? Czy poza "trybem awaryjnym" jakieś inne objawy mogą wystąpić? Sprawdzałem na podnośniku i napędy przełączają się tak, jak powinny łącznei z blokadą tyłu. Nie wiem dokładnie jak podczas jazdy, ale na śniegu też miałem wrażenie, że ciągnął na obie osie (w terenie nie sprawdzałem ostatnio nic ponad 4H).
|
|
|