To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - dziwne odgłosy cd 2

pkp30 - 10-06-2010, 20:23
Temat postu: dziwne odgłosy cd 2
własnie wymieniłem pompe wody (stara charczała az szok) ale teraz mam problem z klima jak ja załacze to tak piszczy ze nie da sie wytrzymac a obroty spadaja do minimum (chyba) a przed wymiana pompy to tez cos piszczało ale tak cicho i mnie to skusiło do popatrzenia no i wynalazłem pompe i myslałem ze po kłopocie a tu lipa :( (na starej pompie silnik charczał teraz chodzi cichutko tylko te piszczenie nie do wytrzymania) moze ktos pomoze albo szukac goscia od klimy co ma pojecie hahahah (tak mi sie zdaje ze to cos z klima)
pasek nowka nie smigana załozony CONTINENTAL CONTITECH

Carismaniak - 10-06-2010, 20:26

kolego a byc moze nie jest to wina klimy !!!! sprawdz kolo pasowe na wale podstawa od tego powinienes zaczac zrob kreske na kolko i sprawdz czy sie przesunie klima nie powinna piszczec
pkp30 - 10-06-2010, 22:21

Carismaniak napisał/a:
kolego a byc moze nie jest to wina klimy !!!! sprawdz kolo pasowe na wale podstawa od tego powinienes zaczac zrob kreske na kolko i sprawdz czy sie przesunie klima nie powinna piszczec



jak kreske mozesz bardziej wyjasnic

a i jak by sie przesuna to co to oznacza ??? domyslam sie ze wymiana koła pasowego, duzo jest roboty z wymiana koła

Carismaniak - 11-06-2010, 05:53

Kolego skrec kolami na maksa w prawa strone idz do prawego kola. I tam bedziesz mial taka mala luke i bedziesz widzial wlasnie to kolo pasowe zrob kreske przez cala dlugosc tego kola nastepnie wroc do auta wlacz klime pokrec kierownica na zapalonym silniku i spojrz czy sie przesunela kreska z jednej zrobia sie dwie kolo pasowe sie rozwarstwia i kosztuje okolo 170 zl ja wymienilem saam wrzucilem 5 bieg i dluga przedluzke wziolem i odkrecilem moje kolo sie tak rozwarstilo ze nie dlugo by wypadlo pozniej porobie ci foty jak i co
wtom - 11-06-2010, 07:19

koła (sprzęgła) sprężarek w cari sie sypią, zacierają się lożyska lub ukręca wałek. sprawdź jak kolega opisuje czy opór na łożysku sprzęgła sprężarki nie powoduje ślizgania sie paska
pkp30 - 11-06-2010, 09:30

powiem tak znaku nie zrobiłem jeszcze (ale to sprawdze na dniach) ale zauwazyłem ze jak na postoju skrece kołami na maksa (silnik zapalony) to cos jakby grzechotało lub charczało i obrotomierz spada do zera
Carismaniak - 11-06-2010, 09:43

Jak spada ci do zera to gwarantuje jest to wina kola pasowego na walku takie same objawy mialem ja jak i gobin przeczytaj sobie temat drzacy napinacz tam jest wiele na ten temat napisane zacznij od tego bo szzzkoda kase wydawac na darmo pozdro
pkp30 - 11-06-2010, 10:23

Carismaniak napisał/a:
Jak spada ci do zera to gwarantuje jest to wina kola pasowego na walku takie same objawy mialem ja jak i gobin przeczytaj sobie temat drzacy napinacz tam jest wiele na ten temat napisane zacznij od tego bo szzzkoda kase wydawac na darmo pozdro



czyli koło pasowe od wału korbowego do wymiany tak mam rozumiec
czytałem ten temat


zrobiłem te paski po krotkim kursie patrze i oooooooooooo rozeszły sie
czyli koło włu do wymiany TAK

http://moto.allegro.pl/it...40_carisma.html

http://moto.allegro.pl/it...40_carisma.html

powie mi ktos czy to te napewno dziekuje

Carismaniak - 11-06-2010, 14:09

kolego ja dokladnie kupilem to kolko

http://moto.allegro.pl/it...40_carisma.html

poniewaz kolo mieszka w radomiu skad ja pochodze wiec odebralem osobiscie i jest wporzadku jak nalezy polecam tego allegrowicza pozdro

pkp30 - 11-06-2010, 15:38

Carismaniak napisał/a:
kolego ja dokladnie kupilem to kolko

http://moto.allegro.pl/it...40_carisma.html

poniewaz kolo mieszka w radomiu skad ja pochodze wiec odebralem osobiscie i jest wporzadku jak nalezy polecam tego allegrowicza pozdro



kolo zamówione czekam na dostawe i zabieram sie za wymiane jak to nie pomoze to sie załamie i bede wył i juz szukał speca od klimy

Carismaniak - 11-06-2010, 16:44

kolego jezeli mienly ci sie znaczy sie zrobily sie dwie kreski zamiast jednej i jezeli skrecasz do oporu i ci staje pasek to pewnosc twoja mozna jeszcze inaczej sprawdzic :) tam gdzie ta luka jest idz i patrz na kolo a ktos niech skreca na maksa kolami na zapalnym silniku i masz wtedy 100% pewnosci ze kolo i tak musisz wymienic
pkp30 - 11-06-2010, 18:24

Carismaniak napisał/a:
kolego jezeli mienly ci sie znaczy sie zrobily sie dwie kreski zamiast jednej i jezeli skrecasz do oporu i ci staje pasek to pewnosc twoja mozna jeszcze inaczej sprawdzic :) tam gdzie ta luka jest idz i patrz na kolo a ktos niech skreca na maksa kolami na zapalnym silniku i masz wtedy 100% pewnosci ze kolo i tak musisz wymienic


krecha rozdwojona koło zamówione jak wymienie to sie odezwe i powiem czy pomogło



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group