To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero I - Za wysokie obroty

przemoGT - 10-06-2010, 22:00
Temat postu: Za wysokie obroty
Witam
Jak w temacie problem polega na tym że mam za wysokie obroty na biegu jałowym .
Chodzi o pajero I 3.0 V6 12v autko jest na lpg również
Na zimnym silniku jest około 1,5 tys. ale jak się rozgrzeje sięgają 2 tys. lub wyżej nie zależnie czy jest to benzyna czy gaz.
Na śrubkę od obrotów nie reaguje nawet cofnięcie pancerza nic nie pomaga.
Macie jakieś pomysły w tej sprawie z góry dziękuje.

Pozdrawiam mitsumaniaków

1405 - 14-06-2010, 23:08
Temat postu: Re: Za wysokie obroty
przemoGT napisał/a:
Witam
Jak w temacie problem polega na tym że mam za wysokie obroty na biegu jałowym .
Chodzi o pajero I 3.0 V6 12v autko jest na lpg również
Na zimnym silniku jest około 1,5 tys. ale jak się rozgrzeje sięgają 2 tys. lub wyżej nie zależnie czy jest to benzyna czy gaz.
Na śrubkę od obrotów nie reaguje nawet cofnięcie pancerza nic nie pomaga.
Macie jakieś pomysły w tej sprawie z góry dziękuje. Pozdrawiam mitsumaniaków
Tak mamy...na początek do sprawdzenia wszystkie przewody powietrzne połączone z kolektorem ssącym za przepustnicą, a jak masz gaz to przyglądnij się temu co idzie do serwa hamulców...u mnie był rozerwany po jak podejrzewam małym bum gazu w kolektorze, zawór ERG czy zamyka no i na koniec ssanie. Siedzi ono pod przepustnicą. Aby do tego draństwa się dostać to musisz odkręcić cała przepustnicę od kolektora i zdemontować dolną jej część( to która nagrzewana jest płynem). W środku będzie tłoczek reagujący na temperaturę- jak cały element jest ciepły to tłoczek się zamyka, jak zimny to ma być uchylony. Prześwit tego draństwa reguluje się taką nakrętka do której będziesz miał dostęp jak wypchniesz taki żelazny korek(zaślepka). Samo ustawienie metodą prób i błędów ja całkowite zamknięcie ustawiłem na 40C i jest ok. Na koniec przestroga... żeby pod żadnym pozorem nie ruszać czujnika TPS(na oście przepustnicy siedzi) i śrubki regulującej minimalne uchylenie przepustnicy bo potem prawidłowe ustawienie tego graniczy z cudem. Choć nie twierdze że nie jest wykonalne.
Powodzenia i pozdrawiam kolejnego Mitsumaniaka w benzynie niech żyje 3.0v6...niewielu nas jest to musimy się wspierać, bo "Wysokoprężni" niewiele nam pomogą.
:partyman:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group