To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V

JaGrab3 - 03-10-2006, 15:10
Temat postu: [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V
Witam wszystkich!
Zawitałem na tym forum po raz 1 , wcześniej hulałem na forum mitsubishiklub, ale jak pewnie wiekszość was wie ono coś nie bangla od jakiegoś czasu. Postanowiłem zmienić dział z Carismy na Galanta :) , w tym celu zabrałem się pilnie do lektury TEGO forum, jednak nie znalazłem jednej bardzo dla mnie ważnej rzeczy: Jakie Instalacje gazowe sprawdzają się w silniczku 2.5 V6, bardzo proszę o Wasze opinie i jeżeli można wrażenia z użytkowania instalacji, ew cena, koszty spalanie, dodam że proszę o szczegóły czyli marka instalacjii itd.

Pozdrawiam Piotrek!

Cari 1.6

Krzyzak - 03-10-2006, 15:30

Istnieje też dział LPG - tam sporo znajdziesz info nt instalek do V6.
JaGrab3 - 03-10-2006, 15:37

No popatrz, faktycznie juz jest, nie zauważyłem, moja wędrkówka zwykle konczyla sie na forum GALANTA

Pozdrawiam

Marcino - 03-10-2006, 19:51

Jak załoze w przyszłym tyg to sie pochwale w dziale LPG....
Pozdrawiam

krzysio1972 - 03-10-2006, 20:03

Marcino napisał/a:
Jak załoze w przyszłym tyg to sie pochwale w dziale LPG....
Pozdrawiam


No a co wreszcie zakladasz?

Marcino - 03-10-2006, 22:32

Jedna z 2 opcji.. Stag 300 + włsokie wtryski i zalezy to od tego co to bedzie dokałdnie,
lub polska elektronika + wtryski Valtec, cena około 3.700 do 4500 zalezy od warsztatu na który mi jednak bardzo cięzkos ie zdecydowac

POzdrawiam

krzysio1972 - 04-10-2006, 11:02

Stag tez jest polski (pozostale to chyba tylko kme diego i lecho sec). Odnosnie wtryskow to teraz duzo gaziazy robi na wtryskach valteka(ale to tez wloszczyzna), _podobno_ mniej awaryjne od matrixow, ale wolniejsze. Tzn. poprawnie dzialaja na dluzszych czasach wtrysku i teraz trzeba by sprawdzic jakie czasy wtryskow sa w galu na benzynce i dobrac odpowiednie do lpg, tyle, ze valtek tez ma wersje na krotsze czasy, takze ile ludzi tyle opini ;-)

Zreszta nie chce mieszac, gazownik powinien sobie poradzic, ewentualnie mozesz popytac o czasy wtryskow. A przed ostatecznym wyborem warsztatu, pojedz, zobacz wlasnie robione samochody, moze przy okazji uda sie pogadac z ludzmi serwisujacymi tam samochody.

EDIT Stag 300 + 1ohm Valtek(zolta cewka?chyba) powinien byc dobrym rozwiazaniem lub kme diego + matrix
Amator Galanta na tym jezdzi lub przyjezdzaj do wawy i za 5.3kpln zakladaj vsi pins

JaGrab3 - 04-10-2006, 14:01

dzieki za info,
co do staga to jest stronka producenta, tam walnalem zapytanko, facio tam odpowiada, mozecie polookac
Tu Klikać

Marcino - 04-10-2006, 22:43

Jezeli AC sie wypowie a ja uzgodnie ze ząłoża mi Stag 300 + Valtec 1ohm, a do tego reduktor Kolteca, i butla 60L brutto to zakładam w Gdyni w Gazmocie cena jaka ma być 3700PLN, to jest filia firmy z Płocka.
Z tego co wiem to samochód musi być 2 dni, 1 dzień zakałdają, na drugi tankują i sprawdzaja. Zobaczymy
Zastanawiam sie jak bedą zkaładac wtryski, czy muszą zdejmowac kolektor dolotowy?

JaGrab3 - 05-10-2006, 06:48

musza zdejmowac. Wiercą ci otwory pod wtryskiwacze, wiec lepiej ze zdejmuja. Naawiasme mowiac kumpel mial w mazdzie instalke kolteca zakladana w holandii, wtryski byly przymocowane na dole kolektora, tak ze laik, patzac na silnik nie widzial ze ma gaz! Nawet jedni gazownicy z wawy nie mogli sie nadziwic jak instalka byla pozadnie zlozona , a byla pozadnie bo diler zakladal (takie praktyki w holandii sa idobrze), taki fabryczny gaz mam w cari, tyle ze to nie swkwencja, ale bezawaryjny i bezobslugowy calkowicie
krzysio1972 - 05-10-2006, 10:24

Marcino napisał/a:
Jezeli AC sie wypowie a ja uzgodnie ze ząłoża mi Stag 300 + Valtec 1ohm, a do tego reduktor Kolteca, i butla 60L brutto to zakładam w Gdyni w Gazmocie


Pamietaj porzadny zaklad to 50% sukcesu. Odnosnie butli 60l to bedzie ona miala 25cm wysokosci i bedziesz musial wywalic te plastikowe schowki pod dnem bagaznika, ale mysle, ze lepiej miec wieksza butle. Ja mam 53l i zasieg na lpg 200-350km.


Marcino napisał/a:
Zastanawiam sie jak bedą zkaładac wtryski, czy muszą zdejmowac kolektor dolotowy?


Jak pisal JaGrab3 powinni zdjac.

Krzyzak - 05-10-2006, 10:29

krzysio1972 napisał/a:
Pamietaj porzadny zaklad to 50% sukcesu.

A ja myślę, że nawt 80% (o ile nie więcej) - sama instalka z reguły po prostu działa, a największe problemy to czynnik ludzki.

Marcino - 05-10-2006, 13:28

Ja ciagle złucham o padających wtryskiwaczach,,,,,,
Pozrawiam

Anonymous - 05-10-2006, 23:44

Ja mam 30kkm na gazie i na razie nic nie pada. O właśnie muszę się udać na kolejny przegląd gazu ale najpierw chyba nabędę przewody WN
piwkotom - 05-10-2006, 23:51

JaGrab3 napisał/a:
Naawiasme mowiac kumpel mial w mazdzie instalke kolteca zakladana w holandii, wtryski byly przymocowane na dole kolektora, tak ze laik, patzac na silnik nie widzial ze ma gaz!

ano ja tez mam montowana w Holandii tylko ze Vialle i.... prawie nie widac. Widzialem natomiast jak wyglada silnik po zamontowaniu sekwencji u nas :( Niby nic, ale podniesiona oslona silnika zostawiajaca swoje pietno na spodniej czesci maski nie robi dobrego wrazenia :( Ale to tylko kwestia wizualna, chociaz zastanawiac by sie mozna: dlaczego w Holandii potrafia zamontowac od spodu kolektora a u nas nie.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group