To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - Silnik 4G63 bez popychaczy hydraulicznych???

Anonymous - 03-10-2006, 15:25
Temat postu: Silnik 4G63 bez popychaczy hydraulicznych???
Witam , mam pytanie do użytkowników Eclipsów/Galantów też...;)/
Czy spotkaliście się z silnikami 4G63 /2.0 ,16V/ w których luz zaworowy był regulowany manualnie poprzez okresową regulację...?Czy wogóle były produkowane takie odmiany z głowicami bez 'hydrobolców'?

Krzyzak - 03-10-2006, 15:27
Temat postu: Re: Silnik 4G63 bez popychaczy hydraulicznych???
mcrec napisał/a:
Czy spotkaliście się z silnikami 4G63 /2.0 ,16V/ w których luz zaworowy był regulowany manualnie poprzez okresową regulację...?

NIE

Anonymous - 03-10-2006, 21:39

Niebyły,ale do aut wyścigowych tak robili,bo mnie też proponowali przeróbkę ale niewyraziłem zgody.
Hubeeert - 04-10-2006, 08:03

Seba_Dominika, napisz coś więcej na ten temat.
Anonymous - 04-10-2006, 10:15

Hubeeert napisał/a:
Seba_Dominika, napisz coś więcej na ten temat.


Też o tym słyszałem. Zresztą podobno to nie jest specjalnie trudne. Z tego co wiem, to Booster z Warszawy od klubu/pubu Street w swoim Eclipsie ma wywaloną hydraulikę, albo miał mieć wywaloną. Wtedy silniczek może się kręcić do 9500 obr/min, co jest ważne przy dużym turbo...

Hubeeert - 04-10-2006, 10:38

cyberluk, mój już się kręci do prawie 9000. A pytam z ciekawości i nie tylko. taki stary projekt który może by się spełnił...
Anonymous - 04-10-2006, 11:21

Hubeeert napisał/a:
cyberluk, mój już się kręci do prawie 9000. A pytam z ciekawości i nie tylko. taki stary projekt który może by się spełnił...


Oooo :) A co masz zrobione? Bo może przy okazji ja bym swój poprawił? Lubie jak silniczek wysoko się wkręca :)

Hubeeert - 04-10-2006, 11:31

cyberluk napisał/a:
A co masz zrobione? Bo może przy okazji ja bym swój poprawił? Lubie jak silniczek wysoko się wkręca

Nic nie mam zrobione. Fabryka tak zrobiła.
Znaczy mam mniejszy skok tłoka niż w 4G63 i dlatego można go kręcić wyżej.
Mój silnik to 1,6 4G61T

Anonymous - 04-10-2006, 11:32

Hubeeert napisał/a:
cyberluk napisał/a:
A co masz zrobione? Bo może przy okazji ja bym swój poprawił? Lubie jak silniczek wysoko się wkręca

Nic nie mam zrobione. Fabryka tak zrobiła.
Znaczy mam mneijszy skok tłoka i dlatego można go kręcić wyżej.
Mój silnik to 1,6 4G61T


A, myślałem, że masz klipsa 2,0. To co innego ;)

Hubeeert - 04-10-2006, 11:37

cyberluk napisał/a:
A, myślałem, że masz klipsa 2,0. To co innego

Blok ten sam tylko o 7mm niższy a projekt związany z blokiem od Clipsa :D

Anonymous - 04-10-2006, 15:49

Proponowali mnie to w Krakowie,o cene niepytałem,bo niebyłem zainteresowany,ale oni ze starego popychacza to robią.Wyciągają środek i go gwintują,wkładają śrubke która jest przewiercona przez środek żeby miał jak olej iść no i trzeba jej jeszcze jakoś łeb dostosować do rolki i tyle. :)
Pewnie jeszcze coś mi umkneło ale jak chcecie to sie moge dowiedzieć

kiepuczi - 06-10-2006, 03:50

dziwne z tym Boosterem, bo jak wyremontowalem skrzynke w zakladzie TRE, to zaraz napisalem maila do RRE oraz SBR by mi zaproponowali cos co by pozwolilo mi wykorzystac potecjal w niej drzemiacy czyli podniesc bezpiecznie obroty do 9500. powiedzieli z emoja glowica jest ok, 2g stage III tj. zaproponowali strojenie i DSM link. nie lubie jak ktos pisze podobno ktos ma to albo ktos podobno zrobil tak i tak. Booster ma ledwo ponad 400 koni z tego co pamiatam, a taka moc osiaga sie na seryjnych silnikach 6 bolt w stanach, co drugi GSX 2g dlubniety ma przelozony silnik z lat 90-92.
Anonymous - 06-10-2006, 11:53

kiepuczi napisał/a:
dziwne z tym Boosterem, bo jak wyremontowalem skrzynke w zakladzie TRE, to zaraz napisalem maila do RRE oraz SBR by mi zaproponowali cos co by pozwolilo mi wykorzystac potecjal w niej drzemiacy czyli podniesc bezpiecznie obroty do 9500. powiedzieli z emoja glowica jest ok, 2g stage III tj. zaproponowali strojenie i DSM link. nie lubie jak ktos pisze podobno ktos ma to albo ktos podobno zrobil tak i tak. Booster ma ledwo ponad 400 koni z tego co pamiatam, a taka moc osiaga sie na seryjnych silnikach 6 bolt w stanach, co drugi GSX 2g dlubniety ma przelozony silnik z lat 90-92.


Info wziąłem z programu, który trochę temu był na TVN Turbo i Booster opowiadał o tym jak składał silnik z kawałków i jakie ma plany na dalszą przebudowę. Z tego co wtedy mówił, miał 450 koni...

kiepuczi - 07-10-2006, 02:56

tez go widzialem , to stary film, pelno tam ogolnikow i niczym konkretnym sie wtedy niepochwalil, to co booster ma pod maska to co drugi GSX jaki mijam tak zrobiony jest :) )


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group