Space Star Techniczne - [MSS 1.6] Zawory
osiem - 14-06-2010, 12:34 Temat postu: [MSS 1.6] Zawory Witam. Poszperałem troche na szukajce i w sumie to juz nie wiem jak to jest z tą regulacją zaworów w 1.6.
Reguluje się zawory w tym silniku czy nie?.
bogdan54 - 14-06-2010, 19:21
Nie .
(Chyba najkrótsza wypowiedź ) .
osiem - 15-06-2010, 09:00
bogdan54 napisał/a: | Nie .
(Chyba najkrótsza wypowiedź ) . |
Ha ha. Chyba najkrótsza. A tak swoją drogą to niezłe są serwisy Mitsu, bo mi powiedzieli wczoraj jak zdzwonilem z iekawości, ze reguluje się w tym silniku po 100 tyś.
miras_l - 15-06-2010, 15:47
Są tam popychacz zaworów hydrauliczne
coś w tym stylu
kristof - 15-06-2010, 18:41
a różnie, w sumie mamy ten sam silnik i w moim przypadku zawory sam reguluje, nie ma hydraulicznych popychaczy...więc lepiej by ktoś to sprawdził dokładnie jak jest u Ciebie..
cns80 - 16-06-2010, 08:18
kristof, nie macie tego samego silnika.
MSS ma silnik 4G18, a Cari ma silnik 4G92
Anonymous - 20-09-2015, 14:22 Temat postu: [MSS 1.6] Regulacja zaworów Cześć
Ostatnio w turbo leciał program 101 napraw i gość regulował tam zawory w colcie zdaje się cj0. Padło też tam zdanie, że w japońskich silnikach co jakiś czas trzeba robić taką regulację. Pytanie moje jest takie. Czy ktoś z Was regulował kiedyś zawory w swoim miśku? Jeśli tak to co ile się to robi i czy idzie jakoś poznać, że to już czas?
RaVciO - 20-09-2015, 15:26
Silniki 1.6 w MSS mają hydrauliczną regulację, zatem się nie reguluje - "robi się samo automatycznie"
Bizi78 - 20-09-2015, 20:10
Temat był już poruszany na forum .
Proszę używać szukajki i nie dublować tematów .
Paweł W. - 01-12-2015, 06:12
Koledzy,
Nie chce wywazac otwartych drzwi, ze nie reguluje sie to wiem.
Jednak w moim spacku na zimnym silniku przy dodaniu gazu potwornie klepia zawory. Przypomina mi to PF 126p, kiedy do ojca przyjezdzal klient na regulacje pracy silnika.
Drazni mnie to, nie chce grzebac, choc podobno hydrauliczny uklad regulacji zaworow odpowietrza sie raz na dlugi czas ale pojecia nie mam jak to ugryzc.
Pozdrawiam
Pawel
kisian - 01-12-2015, 14:28
Dolej oleju żeby był wysoki stan. Te silniki lubią spalać olej i przy niskim stanie oleju klepią popychaczami.
Paweł W. - 01-12-2015, 16:15
Witam ponownie,
Rzeczywiscie, lubia olej-wleje-napisze czy klepia mniej
Dziekuje.
Pozdrawiam
Pawel.
AidsD - 01-12-2015, 16:38
U mnie klepalo rzeczywiscie przy niskim poziomie oleju. Jak sie dolalo to wszystko ucichalo
Paweł W. - 01-12-2015, 19:21
Dobry Wieczor ,
Dolalem oleju-od razu jest lepiej. Macie racje-im wiekszy stan oleju tym silnik ma milsze brzmienie( wg mnie), oprocz tego, jak mowiliscie, Koledzy, zawory w ogole nie klepia, chwilke tylko po uruchomieniu.
Oj, oj, oj- ile nudniejsze byloby zycie bez posiadania SPACE STAR-a , a ile radochy.
Dzieki za pomoc.
Pozdrawiam,
Pawel
Janq - 01-12-2015, 20:07
A moim zdaniem, to czy zawory klepią czy nie, to zależy raczej od jakości oleju.
W kosiarce nazywającej się MSS z 4G13 wymieniłem olej z nie wiadomo czego (jakieś 10W/15W) na Comme 5W40 - silnik się wyciszył, spalanie spadło - ogólnie znaczna poprawa. Tak więc podstawa to dobry olej. A na zimnym silniku, po zimnej nocce zawory będą klepać, zanim olej się nie rozgrzeje..
Za dużo oleju też nie może być, bo może dość do sytuacji, gdzie wał korbowy zacznie uderzać o lustro oleju - efekt uszkodzenie wału, panewek korbowych. Olej najlepiej jak jest w połowie między minimum, a maksimum.
A pytanie jeszcze w 4G13 reguluje się luzy zaworowe? Bo w manualu znalazłem takie info.
|
|
|