[92-96]Galant E5xA - [E54A 2.0 V6] CE i chyba błąd 11
DarknesS - 15-06-2010, 09:05 Temat postu: [E54A 2.0 V6] CE i chyba błąd 11 Witam,
raz na jakiś czas zapala mi się kontrolka CE. Dzisiaj próbowałem wystukać kod błędu. Wychodzi jedno szybkie mrugnięcie i jedno długie potem się zapętla. Oznacza to kod 11 wiec chyba sonda lambda. Czy można temu ufać i mam wymienić sondę? Jeżeli tak to jaką polecacie do tego silnika? I jeszcze jedna prośba Powiedzcie czy muszę z tym jechać do mechanika czy można wymienić ją samemu pod domem?
tutaj zamieściłem krótki film http://www.youtube.com/watch?v=GoSRK1QCXtM
Hugo - 15-06-2010, 15:03
DarknesS napisał/a: | Powiedzcie czy muszę z tym jechać do mechanika czy można wymienić ją samemu pod domem? | Bez problemu wymienisz samemu.
DarknesS - 15-06-2010, 22:32
Tylko jaką wziąć? Walker'a czy NGK a mozę Boscha?
Krzyzak - 16-06-2010, 07:11
DarknesS napisał/a: | Walker'a czy NGK |
ew. jeszcze Denso
byle NIE bosch
DarknesS - 16-06-2010, 11:34
Dzisiaj już stoi mój misiek w warsztacie. Wsadzą po zdiagnozowaniu, która to sonda siadła NGK/NTK Kosztów jeszcze nie znam...
[ Dodano: 17-06-2010, 10:02 ]
Już odebrałem samochód. Sonda była złamana. Gdzieś poprzedni właściciel musiał jechać w plenerze. Teraz jest wsadzona sonda Walker'a zobaczymy jak to będzie chodzić
Arturro-86 - 08-07-2010, 13:24
DarknesS - mógłbyś się "podzielić", jak tam ta sonda sobie radzi?
Silnik chodzi równo? Ile pali?
I ile Cię wyszła wymiana tego?
DarknesS - 08-07-2010, 20:54
Sonda działa idealnie (odpukać). Silnik chodzi równo (zawsze chodził) a co do spalania... jeszcze nie mierzyłem Jak jest ładna słoneczna pogoda do pracy jezdze na rowerze Póki co mam zrobione na pełnym baku 400km i jeszcze jakieś 1/4 baku + połowa kreski Fakt, że połowa dystansu to trasa ale w mieście też nie traktuję delikatnie gazu
|
|
|