To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - CA0 RALLY CGR by OSKAR2000

Oskar2000 - 15-06-2010, 21:22
Temat postu: CA0 RALLY CGR by OSKAR2000
Witam bardzo serdecznie i zapraszam do lektury. :mrgreen:
Moja przygoda z mitsubishi zaczeła się od tego, że potrzebowałem auta jako bazy na rajdówkę, miesiąc szukania okazji i wypadło na ta czarną bestie.



Auto z roku 1992 silnik 1.6 16v niestety strzelona uszczelka pod głowicą jak mówił właściciel, kupiłem go za śmieszna kase chciał 3500zł wkońcu dałem 2350zł :biggrin: do domu jednak przyjechał na własnych siłach. Następnego dnia zaczeło się wypinanie wszystkich kabli i wyciąganie silnika,

Głowica wyjechała do planowania i docierania gniazd zaworowych, kilka dni puźniej odkręciliśmy miske i niestety silnik był już składany i to niechlujnie bo rysy na cylindrach i panewkach sie pojawiły. Koszt remontu przekroczył by wartość całego auta i dlatego zaczołem szukać innego serca dla colta. Trafiłem na firmę mitsustyle z Pszczyny, gdzie za 850zł dostałem praktycznie nowy silnik z przebiegiem 1000km wszystko pod pokrywą świeciło się jak by nigdy jeszcze nie było zapalane.

Własciciel mówił, że silnik pochodzi z niemieckiego magazynu mitsubishi i był to 1 z 4 takich na palecie. Po kilku dniach przekładka całego osprzętu do nowego silnika i mątaż w aucie. Nowe oleje, paski, płyny i piękny głos jak zapalił od strzału jeszcze bez układu wydechowego (był to wtorek a w niedziele jechaliśmy na 1 sprint jeszcze w pełni cywilnym autem. Jedyne zmiany to rozpórki kielichów przód i tył oraz wywalone wszystko ze środka auta. I start i pierwsze przygody.

Wrażenia po rajdzie: jakie to jest mocne i przede wszystkim trzeba dobre opony bo łyse wąskie baloniaste nie dają rady. Do auta trafiła klatka z rur bezszwowych (zgodna z załącznikiem J) oraz z kolejnymi rajdami kubełki pasy 4ptk. W październiku perwszy raz na podjum 3 miejsce w klasie. Następny sukces za 2 miesiące znowu 3 w klasie w zimowym sprincie w Kuźni Raciborskiej. Konczy się I niepełny sezon 2009. Colt rozebrany malownie wnetrza na biało

Do środka trafiły przewody paliwowe i hamulcowe, płyta pod silnik, przejście z opon 185/60/14 na 195/50/15 duża różnica w przyczepności na zakrętach. Sezon 2010 rozpoczoł się w Kuźni Raciborskiej, miesiąc puźniej Rybnik, foto (niestety juz bez zderzaka został na oesie starsznie lało i slisko było)



Po raddzie w Rybniku znalazłem do colta sprężyny Weitec oraz krótsze i twardsze amortyzatory, auto teraz dopiero zaczeło się trzymać drogi w porównaniu do seryjnego zaweieszenia i to na 14". Kolejny start 20 czerwca w Wodzisławiu Śląskim zobaczymy jak się sprawdzi zawieszenie.
CGR- skrót od CIESZYŃSKA GRUPA RAJDOWA załozone przez grono kolegów startujących w imprezach AMK-Ślązak.
Automobilklub organizuje raz w miesiącu imprezę dla kierowców chcących sprawdzić swoje umiejętności, w której scigamy się o puchar Prezydenta lub Burmistrza Gminy, Miasta.
To chyba tyle jak narazie :mrgreen:

rosomak1983 - 15-06-2010, 21:28

Oskar2000 napisał/a:
850zł dostałem praktycznie nowy silnik z przebiegiem 1000km

zycze Ci tego, ale to jakas bzdura... 1000 km :lol: :lol: :lol:

Fajny colcik wyglada hardcorowo bez tego zderzaka

Oskar2000 - 15-06-2010, 21:37

Nie musisz wierzyć, silniki pochodziły z aut które były zalne w latach 90 jak była taka wielka powódz zalało parkingi z nowymi autami w Niemczech uszkodzone karoserje trafiały na złom a silniki jako czaści do serwisu jak nowe :P
robertdg - 15-06-2010, 23:39

Widze ze wyrwałeś Colciaka z Dąbrowy Górniczej ;-) Niech służy z zadowoleniem ;-)
kartomaniak gti - 16-06-2010, 09:43

następna rajdówka:)
mkm - 16-06-2010, 11:38

Czy mozesz wrzucic fotke deski rozdzielczej?
Interesuje mnie w jaki sposob klatka „wchodzi” w deske (chyba, ze nie wchodzi)

kartomaniak gti - 16-06-2010, 13:43

mkm napisał/a:
latka „wchodzi” w deske
tzn zastrzały do kielichów
mkm - 16-06-2010, 13:46

kartomaniak gti napisał/a:
mkm napisał/a:
latka „wchodzi” w deske
tzn zastrzały do kielichów

Nie :mrgreen:
Mnie interesuje w ktorym miejscu i jak bardzo trzeba pociac deske, zeby klatka weszla.

kartomaniak gti - 16-06-2010, 13:47

wiercisz dziure w desce obok słupka :D niektórzy robią takie prowizoryczne klatki i omijają deche rozdzielczą :P
mkm - 16-06-2010, 13:51

Wlasnie to chcialem zobaczyc :wink:
Oskar2000 - 16-06-2010, 14:36

Ja mam klatke puszczona przed deską, a dołem zastrzał do samego przodu.

grifin010 - 16-06-2010, 14:57

Kolego jakie amorki tam masz ? Koni Sport ?
Oskar2000 - 16-06-2010, 18:32

Niestety nie :( Regenerowane o zmienionej charakterystyce. :mrgreen:
Oskar2000 - 23-07-2010, 18:39



Krótki klip z kolejnej imprezy :mrgreen:

mitsu_pl - 23-07-2010, 23:01

Widzę, że kolcik równo pocina, więc coś dały moje podpowiedzi :P
Zajefajne macie OS-y, u nas jak robią to jakieś ciasne palcyki, wyobrażasz sobie co się dzieje jak wpadniemy tam galantem... Szkoda gadać, na szczęście zaczyna się nie długo PPAiK w naszej okolicy, może znowu puszczą nas po szutrach :D

Powodzonka życzę!!!



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group