[92-96]Galant E5xA - 2.0 td hamulce
Anonymous - 18-06-2010, 14:55 Temat postu: 2.0 td hamulce witam mam problem z hamulcami z przodu czyscilem juz tloczki 2 razy a dalej po dluzszej jezdzie zaczyna mi nie odbijac lewa strona wszystko jest wyczyszczone i nasmarowane (sruby od zacisku )co jeszcze moze byc ???
robertdg - 18-06-2010, 15:13
Jeżeli cylinderek/tłoczek ma wżery, nalezy go wymienić, łacznie z kompletem uszczelnień i osłona przeciwpyłową.
Wszyc - 19-06-2010, 19:42
sprawdź tłoczek tak jak powiedział Robert może mieć czarne plamy na powierzchni ale w dotyku musi gładziutki jak pupa niemowlęcia każde niedoskonałości powierzchni będą orały uszczelkę w cylindrze co będzie prowadzić do wycieków następna sprawa sprawdź wnętrze cylindra i też sprawdź czy nie ma zadziorów i jest gładkie tutaj jest ciuteczek większa tolerancja co to lekkich zadrapań ale naprawdę lekkich jeżeli są znaczące uszkodzenia to możesz zacząć szukać nowego zacisku na szrocie bo cena nowych jest w przedziale 500-600 paru złotych.
Jeżeli obie rzeczy są ok prawdopodobnie problem leży w uszczelkach komplet uszczelnień do jednego zacisku hamulcowego w galancie kosztuje około 20 paru złotych bez problemu do dostania na IC sprawdź jaki tłoczek masz i poszukaj swojego rozmiaru jak nie znajdziesz go to poszukaj w zestawach naprawczych do Lancera jest jeden specyficzny duży rozmiar tłoczka montowany w galantach który nie występuje w katalogu IC pod galant tylko bodajże pod Lancer 1.6 4x4 ( ale tam już w opisie produktu jak znajdziesz pisze że pasuje do galanta po prostu ktoś go nie dodał do tej kategorii)
Przed zamontowaniem zestawu nowych uszczelek usuń śrubokrętem korozje z rowka w cylindrze na uszczelkę by dobrze przylegała i nie puszczała oleju pod sobą.
załóż wszystkie uszczelki ważna jest też gumowa obrączka na śrubie prowadzącej zacisk ona odpowiada za szybkie odbicie zacisku po hamowaniu spręża pod sobą powietrze i przyspiesza odbicie zacisku bez niej hamulec tak lekko zmula po puszczeniu pedału hamulca
Samych śrub to wina raczej nie jest bo jak by były krzywe to byś raz zahamował i by Ci nie odbiło a Ty mówisz że to dopiero po czasie się dzieje a na początku jest ok więc raczej śruby odpadają
Anonymous - 21-06-2010, 22:46
wyjelem tloczki i przeczysilem byly zabrudzone jest juz ok
Wszyc - 22-06-2010, 11:57
jak były zabrudzone to polecam jednak zestawy naprawcze czyli wszystkie uszczelki nowe bo brudu tam nie powinno być 55zł bodajże na 2 zaciski takie kompleciki i druga sprawa spuścić też płyn hamulcowy i zalać nowym bo może on odpowiedzialny jest za osadzanie się syfu na tłoczkach teraz już zostaw ale jeżeli sytuacja powtórzy się to polecam zrobić to co wyżej napisałem w tym poście
Powodzenia
Anonymous - 24-06-2010, 10:59
gumki i oslony przeciw pylowe tez sa nowe i nowy plyn to zrobilem na samym poczatku
|
|
|