To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Galant E5xA - [E52A 1.8] poszły zawory

marcinxx - 19-06-2010, 19:30
Temat postu: [E52A 1.8] poszły zawory
Witam wszystkich!
Pewnego wieczoru wracając do domu pompa wody odmówiła posłuszeństwa w wyniku czego zerwany został pasek rozrządu i 8 zaworów uległo zniszczeniu :(
Mam takie pytanie czy ktoś się orientuje jaka jest cena zaworów czy opłaca się to robić,
czy może lepiej kupić używany silnik.
I jeszcze jedno czy istnieje możliwość włożenia silnika 2.0 v6 bez większych przeróbek??

Galant 1.8GLSi 16V 126km


Z góry dziękuje za odpowiedz:)

Wszyc - 20-06-2010, 10:02

skrzynia nie będzie pasowała nawet jak by miała te same oznaczenia :P ja w dieslu mam skrzynie z tymi samymi oznaczeniami a różnią się obudową rzędowe silniki i silniki w układzie V mają po innej stronie rozruszniki :P
wymiana silnika na V6 to wymiana połowy wydechu, elektryki silnika, mocowań silnika, skrzyni biegów czyli najtaniej kupić by było całego E54A i przełożyć silnik i osprzęt bo kupując po części to wyniesie Cie drożej czyli prosta sprawa nie opłaca się napraw to co masz albo kup innego...

Kacper150985 - 21-06-2010, 08:00

Dokładnie tak jak mówi zbych80 póki silnik nie bedzie rozebrany nie można dokładnie powiedzieć co poszło.
ja rok temu kupiłem Galanta również 1.8 i uwierzyłem sprzedawcy (największy grzech jaki można zrobić) że na pasek rozrządu mogę zrobić jeszcze jakieś 30 tyś km. niestety zrobiłem może ze 3 tyś!!! i pasek strzelił mi przy prędkości 130 km/h. postanowiłem naprawić samochód i oddałem go do mechanika, który po rozebraniu silnika stwierdził że poszło 10 zworów głowica do szlifowania itp itd. ostatecznie naprawa wyniosła mnie łącznie z robocizną 1680 zł, mechanik zrobił cały rozrząd łącznie z pompą wody, powymieniał mi oby dwa paski klinowe płyn chłodzący i parę inny rzeczy. też myślałem o wymianie silnika ale w końcu doszedłem do wniosku że zrobię ten który był bo zakup nowego silnika to jakieś min 600-700 zł z w miarę dobry plus robocizna i plus też wymiana rozrządu bo też nie wiadomo w jakim jest stanie także raczej radzę ci naprawiać ten lub właśnie zakup innego oczywiście galanta.
Pozdrawiam

marcinxx - 24-06-2010, 20:34

dzięki za odpowiedz :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group