Galant - Ogólne - Skorodowane nakrętki - problem
kamil73-73 - 03-07-2010, 15:09 Temat postu: Skorodowane nakrętki - problem Uważajcie jak coś odkręcacie bo się urywa.Lepiej być przygotowanym na takie problema-gwintownik,wiertara itd.Jeżeli opuszczacie mechanika to lepiej zerknąć czy jest komplet śrub bo oni nie mają czasu na zabawę[oczywiście dotyczy to prawie zawsze połączeń z karoseria]Właśnie czeka mnie rozwiercanie lub wycinanie dość ważnego połaczenia,a mianowicie dolna podpora śilnika która jest przykęcona do belki z przodu auta-urwana jedna ze śrub.[3 wizyty u mechaników i za każdym razem cos pourywane,ani razu żaden z nich o tym nie wspomniał-dziady]
fergul11 - 03-07-2010, 20:43
dziwne że mechanicy (nie wszyscy) nie stosują na chwilę (2-3min) przed odkręceniem jakiegoś środka penetrująco-smarującego . Nie robią tego z braku czasu czy oszczędności ?
No ja chyba trafiłem na ideał ("nadworny" mechanik), bo nawet jak koła zdejmuje to gwint na śrubach przesmaruje
ostatnio przy wymianie filtra paliwa ukręciła się jedna ze śrub(są dwie) mocująca uchwyt filtra do podwozia ,człowiek zawołał mnie ,pokazał, naprawił i.....tak nabywa się szacunek do mechanika i wykonanej przez niego pracy
p_bladek - 03-07-2010, 23:10
Z tego smarowania gwintu na śrubach od kół to bym sie nie cieszył, albo sie zapieką, albo zgubisz koło
fergul11 - 04-07-2010, 13:31
p_bladek PESYMISTA
30kkm przejechane i żadne koło się nie odkręciło , to nie był zwykły smar towot
ostatnio zdejmowałem koła do wyważania i brak śladów rudej na szpilkach, chociaż przyznam że podniosłeś mi ciśnienie
pozdrawiam
cezary517 - 06-07-2010, 22:00
Jak dostać sie do filtra paliwa
Tomek - 06-07-2010, 22:13
filtra paliwa szukaj bliżej baku, w okolicach tylnego prawego koła
[ Dodano: 06-07-2010, 22:13 ]
oczywiście od dołu
Owczar - 08-07-2010, 11:17
cezary517, to nie jest temat o filtrze.
W przyszłości proszę o użycie funkcji szukaj, bo było już o tym:
http://forum.mitsumaniaki...p?t=946&start=0
|
|
|