To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Galant E5xA - Galant 2,4 dane

auto.garage - 07-07-2010, 19:43
Temat postu: Galant 2,4 dane
Witam.
Chcę nabyć Galanta 1994 rok USA z silnikiem 2,4 benzyna , automat.
Poproszę o dane techniczne (moc,moment).
I jak z dostępnością części czy mniej więcej to samo co 2,0?
Dziękuje pozdrawiam

umberlee - 07-07-2010, 20:22

Witam,

także posiadam takiego galanta. Twój model to E56A, części w większości pasują od 2.0 (czyli tej "europejskiej wersji), gorzej z elementami takich spraw jak silnik, skrzynia biegów. Silnik ma oznaczenie 4g64 i niestety nie wiem w jakich samochodach jeszcze występował, w moim przypadku silnik to raczej ta niezniszczalna częśc samochodu ;) Co do skrzyni to wiem że występowała napewno w samochodach Dodge Stealth, więc może przy ewentualnych poszukiwaniach to trochę ułatwi. Inne są także wymiary półosiek. Problem może być też z blacharką, autko trochę się rożni od europejczyka ;)

Co do osiągów to niestety nie pomogę, aczkolwiek widziałem gdzieś dokładne dane. Poszukaj na thegalantcenter.net

Pozdro

auto.garage - 07-07-2010, 20:36

A oznaczenie to modelu to E56A?
Jak się tym jeździ i na co uważać?

jacek11 - 08-07-2010, 16:23

Tutaj znajdziesz manual od tego auta.Może to coś pomoże :)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=53077

auto.garage - 08-07-2010, 21:56

Dziękuje.
Mam jeszcze jedno pytanie:
jak chcę odpalić samochód to muszę poczekać aż zgaśnie check engine, wtedy muszę próbować dwa trzy razy aż zapali. A jak poczekam i zgaśnie check engine i kontrolka srs
to odpala normalnie o co tu chodzi? :roll:

jacek11 - 08-07-2010, 22:49

auto.garage napisał/a:
jak chcę odpalić samochód to muszę poczekać aż zgaśnie check engine, wtedy muszę próbować dwa trzy razy aż zapali. A jak poczekam i zgaśnie check engine i kontrolka srs
to odpala normalnie o co tu chodzi? :roll:

Nie wiem dlaczego tak jest,ale zaleca się odpalanie silnika po zgaśnięciu wszystkich kontrolek(oprócz ładowania,i smarowania).Więc wygląda na to,że wszystko działa należycie :)

auto.garage - 08-07-2010, 23:44

Dziękuje.
A gdzie ja nieboraczek dostanę rozrząd do 4G64 SOHC?
I tylne nadkola?

Wszyc - 09-07-2010, 00:23

jeżeli chodzi Ci o reperaturki tylnych nadkoli to Ci z góry powiem nie istnieją na całym świecie trzeba dobrego blacharza który będzie sam giął blachę i dopasowywał wszystko sam od początku do końca tak samo z progami wygląda sprawa
auto.garage - 09-07-2010, 06:57

Kolego nie błotniki tylko nadkola to co jest nad kołem w środku błotnika.
Wszyc - 09-07-2010, 13:46

jeżeli mówimy o częściach blacharskich to też nic nie dorwiesz trzeba łatać a jeżeli mówimy o plastikowych osłonach to nie ma i nie było galant E5 ma tylko z przodu takie osłony
auto.garage - 09-07-2010, 16:15

Ok a co z rozrządem?
Wszyc - 10-07-2010, 12:46

W tej kwestii się nie wypowiedziałem bo nie miałem do czynienia z tą jednostką napędową
ale na http://sklep.intercars.com.pl/ znalazłem rozrząd w katalogu ale nie wiem czy to dobrej jakości jest liczę że jakiś właściciel E56A pomoże koledze

auto.garage - 10-07-2010, 22:04

Dziękuje kolego ale to niestety nie ten rozrząd ponieważ po rozmowach z serwisem
dowiedziałem się że są dwa napinacze hydrauliczne , jedne na balans i drugi na rozrząd, dwie rolki rozrządu i dwa paski , balansowy i rozrządu i może jeszcze jakiś uszczelniacz. Ale cena w ASO jest zbyt duża więc szukam dalej.
Może sprowadzę z usa i będzie po sprawie.
Mam jeszcze jedną dziwną rzecz a więc jak chodzi klima, skrzynia na D, światła włączone
i radio gra to na wolnych obrotach i wciśniętym hamulcu zaczyna lekko się żarzyć kontrolka ładowania. Czy podnieść obrotu czy sprężarka klimy już się kończy?

jacek11 - 10-07-2010, 22:22

Najprawdopodobniej ładowanie słabe.
Co do rozrządu,spytaj u Malika.
tel.(042)2154402

Pozdro :)

auto.garage - 11-07-2010, 09:14

Dziękuje.
A więc teraz będę wyjmował alternator i zobaczymy co z tego wyjdzie.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group