[92-96]Galant E5xA - Galant 2,4 dane
auto.garage - 07-07-2010, 19:43 Temat postu: Galant 2,4 dane Witam.
Chcę nabyć Galanta 1994 rok USA z silnikiem 2,4 benzyna , automat.
Poproszę o dane techniczne (moc,moment).
I jak z dostępnością części czy mniej więcej to samo co 2,0?
Dziękuje pozdrawiam
umberlee - 07-07-2010, 20:22
Witam,
także posiadam takiego galanta. Twój model to E56A, części w większości pasują od 2.0 (czyli tej "europejskiej wersji), gorzej z elementami takich spraw jak silnik, skrzynia biegów. Silnik ma oznaczenie 4g64 i niestety nie wiem w jakich samochodach jeszcze występował, w moim przypadku silnik to raczej ta niezniszczalna częśc samochodu Co do skrzyni to wiem że występowała napewno w samochodach Dodge Stealth, więc może przy ewentualnych poszukiwaniach to trochę ułatwi. Inne są także wymiary półosiek. Problem może być też z blacharką, autko trochę się rożni od europejczyka
Co do osiągów to niestety nie pomogę, aczkolwiek widziałem gdzieś dokładne dane. Poszukaj na thegalantcenter.net
Pozdro
auto.garage - 07-07-2010, 20:36
A oznaczenie to modelu to E56A?
Jak się tym jeździ i na co uważać?
jacek11 - 08-07-2010, 16:23
Tutaj znajdziesz manual od tego auta.Może to coś pomoże
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=53077
auto.garage - 08-07-2010, 21:56
Dziękuje.
Mam jeszcze jedno pytanie:
jak chcę odpalić samochód to muszę poczekać aż zgaśnie check engine, wtedy muszę próbować dwa trzy razy aż zapali. A jak poczekam i zgaśnie check engine i kontrolka srs
to odpala normalnie o co tu chodzi?
jacek11 - 08-07-2010, 22:49
auto.garage napisał/a: | jak chcę odpalić samochód to muszę poczekać aż zgaśnie check engine, wtedy muszę próbować dwa trzy razy aż zapali. A jak poczekam i zgaśnie check engine i kontrolka srs
to odpala normalnie o co tu chodzi? |
Nie wiem dlaczego tak jest,ale zaleca się odpalanie silnika po zgaśnięciu wszystkich kontrolek(oprócz ładowania,i smarowania).Więc wygląda na to,że wszystko działa należycie
auto.garage - 08-07-2010, 23:44
Dziękuje.
A gdzie ja nieboraczek dostanę rozrząd do 4G64 SOHC?
I tylne nadkola?
Wszyc - 09-07-2010, 00:23
jeżeli chodzi Ci o reperaturki tylnych nadkoli to Ci z góry powiem nie istnieją na całym świecie trzeba dobrego blacharza który będzie sam giął blachę i dopasowywał wszystko sam od początku do końca tak samo z progami wygląda sprawa
auto.garage - 09-07-2010, 06:57
Kolego nie błotniki tylko nadkola to co jest nad kołem w środku błotnika.
Wszyc - 09-07-2010, 13:46
jeżeli mówimy o częściach blacharskich to też nic nie dorwiesz trzeba łatać a jeżeli mówimy o plastikowych osłonach to nie ma i nie było galant E5 ma tylko z przodu takie osłony
auto.garage - 09-07-2010, 16:15
Ok a co z rozrządem?
Wszyc - 10-07-2010, 12:46
W tej kwestii się nie wypowiedziałem bo nie miałem do czynienia z tą jednostką napędową
ale na http://sklep.intercars.com.pl/ znalazłem rozrząd w katalogu ale nie wiem czy to dobrej jakości jest liczę że jakiś właściciel E56A pomoże koledze
auto.garage - 10-07-2010, 22:04
Dziękuje kolego ale to niestety nie ten rozrząd ponieważ po rozmowach z serwisem
dowiedziałem się że są dwa napinacze hydrauliczne , jedne na balans i drugi na rozrząd, dwie rolki rozrządu i dwa paski , balansowy i rozrządu i może jeszcze jakiś uszczelniacz. Ale cena w ASO jest zbyt duża więc szukam dalej.
Może sprowadzę z usa i będzie po sprawie.
Mam jeszcze jedną dziwną rzecz a więc jak chodzi klima, skrzynia na D, światła włączone
i radio gra to na wolnych obrotach i wciśniętym hamulcu zaczyna lekko się żarzyć kontrolka ładowania. Czy podnieść obrotu czy sprężarka klimy już się kończy?
jacek11 - 10-07-2010, 22:22
Najprawdopodobniej ładowanie słabe.
Co do rozrządu,spytaj u Malika.
tel.(042)2154402
Pozdro
auto.garage - 11-07-2010, 09:14
Dziękuje.
A więc teraz będę wyjmował alternator i zobaczymy co z tego wyjdzie.
|
|
|