To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.9DI-D] Podciśnienia Cari 1.9 DiD

cari1991 - 14-07-2010, 20:30
Temat postu: [Cari 1.9DI-D] Podciśnienia Cari 1.9 DiD
Witam!!!
Jestem nowy. Mam cari z 2001 r z silnikem 1.9 DiD 115 km w wersji comfort. Złamal mi sie zawór w prowadnicy w głowicy i rozwaliło głowice i tłok :doubt:
Mechanik wymienił głowice, tłok, panewki, oleje, rozrząd, i silnik nie ma mocy. Twierdzi że pomylił wężyki podciśnienia.
I tu mam problem- potrzebuje jakis schemat, zdjęcia. Cokolwiek żeby to dobrze podłączyć. gdyby coś ktoś miał to prosze o pomoc

[ Dodano: 16-07-2010, 14:54 ]
Jak by miał ktoryś z kolegów ten silnik to prosił bym o kilka zdjęć na mail tycj podciśnien. bardzo prosze!!!
Mój e-mail pachadrian@o2.pl

micsta1 - 19-07-2010, 18:54

rany... co to za mechanik?

sry nie umiem Tobie pomóc ale aż mnie zatkało

robertdg - 19-07-2010, 19:30

System kontroli doładowania i recyrkulacji spalin:

Z trąby wychodzącej od filtra powietrza do kanały kompresji turbiny idzie taki gruby wąż, z niego wychodzi cienki wężyk, który podpięty jest do solenoidu (czujnik korekcji cisnienia doładowania) umieszczonego na ścianie grodziowej, ma on 3 rureczki podłączeniowe, 2 po lewej i jedna po prawej stronie, teraz ten cienki wezyk co wychodzi z "trąby słonia" od filtra powietrza podpiety jest do tej pojedynczej koncówki po prawej stronie, teraz pozostaja dwie rureczki po lewej stronie solenoidu, jedna steruje zaworem waste gate turbiny, druga pedzi do zbiornika umieszczonego na kolektorze ssacym, a ze zbiorniczka do zaworu sterującego przepustnicą gaszącą, jutro mogę ie jeszcze upewnić naocznie, bo teraz napisałem z głowy.

pawelsonx - 19-07-2010, 20:03

ogólny schemat jest w suplemenicie d


robertdg - 19-07-2010, 20:27

Korzystając ze schematu, który podał pawelsonx, uzupełniam swój opis o barwy:

robertdg napisał/a:
System kontroli doładowania i recyrkulacji spalin:

Z trąby wychodzącej od filtra powietrza do kanały kompresji turbiny idzie taki gruby wąż, z niego wychodzi cienki wężyk, który podpięty jest do solenoidu (czujnik korekcji cisnienia doładowania) umieszczonego na ścianie grodziowej, ma on 3 rureczki podłączeniowe, 2 po lewej i jedna po prawej stronie, teraz ten cienki wezyk co wychodzi z "trąby słonia" od filtra powietrza podpiety jest do tej pojedynczej koncówki po prawej stronie, teraz pozostaja dwie rureczki po lewej stronie solenoidu, jedna steruje zaworem waste gate turbiny, druga pedzi do zbiornika umieszczonego na kolektorze ssacym, a ze zbiorniczka do zaworu sterującego przepustnicą gaszącą, jutro mogę ie jeszcze upewnić naocznie, bo teraz napisałem z głowy.


Kolory opisu odpowiadaja kolorom na rysunku. Reszty przewodów nie sposób pomylić ze względu na kształt i długość.

cari1991 - 27-07-2010, 13:36

Wielkie dzięki:) silnik pali, chodzi, aż uciecha jechać i słuchać:)
Pozdrowionka:)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group