To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Archiwum - [Cari 1.9DI-D] Prośba o pomoc przy zakupie auta

pawel_188 - 17-07-2010, 18:53
Temat postu: [Cari 1.9DI-D] Prośba o pomoc przy zakupie auta
Witam
Jestem nowy na forum, i w temacie carisma powiem szczerze jestem troszeczke zielony, ale myśle że się to zmieni.

Otóż chcę kupić carisme z slinikiem 1,9 DID i prosiłbym was o kilka przydatnych rad, na jakie szczegóły zwracać uwagę?

Narazie na otomoto znalazłem jedno auto w moich okolicach które bym zobaczył
http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C14069155

Na zdjęciu widać że cos jest z maską nie tak, czekam na wasze sugestie

I czy przebieg 240 tys, jak na to auto to dużo??

lypstek - 17-07-2010, 19:51

Witaj

ja dopiero kupiłem - ale trochę ich oglądałem, więc jestem na bieząco :)

jak spojrzałem pierwszy raz - pomyslałem od razu że coś za tania ... - nikt tak tanio dobrego DIDa z 2002 nie odda :)
pierwszy raz widzę taką cenę ??? za ten rocznik ... nie wiem nawet czy ten przebieg i to że ktoś mało dbał usprawiedliwia niską cenę ...
- pytanie gdzie jest haczyk ? bo nie wierzę że nie ma ...
- albo coś jest nie tak albo się szykuje ...
- z tyłu lewy błotnik wgnieciony
- ciekawi mnie jak wyglądają siedzenia pod pokrowcami ?

PS: szkoda że padającej dwumasy nie widać od razu na zdjęciach ;-)

Faraday - 17-07-2010, 19:52

pawel_188 napisał/a:
I czy przebieg 240 tys, jak na to auto to dużo??

Być może sporo, ale przynajmniej można liczyć na to, że przebieg jest "prawdopodobnie" oryginalny :mrgreen:

Złodzieje ukradły radio! :twisted:

To auto nie może mieć takich pokrowców na siedzeniach ze względu na boczne poduszki w fotelach - trzeba sprawdzić czy nie poniszczone.
Poza tym wygląda trochę jakby tył mocno przysiadł.. a nie powinien, bo w bagażniku tylko kółka.

robertdg - 17-07-2010, 20:25