To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero III - wycieraczka

tomekhydra - 17-07-2010, 19:37
Temat postu: wycieraczka
Witam,dziś spotkała mnie niemiła niespodzianka-lewa wycieraczka po machnięciu kilka razy
przestała się ruszać,jest całkiem lużna :cry: .Jakiś czas temu wymieniałem przednią szybe(kamyczek :evil: ) w pewnej renomowanej firmie w Toruniu i od tego czasu nie używałem
wycieraczek-jakoś nie padało.Po pobieżnych oględzinach wydaje mi się że zerwało się jakieś cięgno,lub wyczepił się jakiś element napędu wycieraczki.Jak potwierdzą się moje przypuszczenia to podam nazwe firmy :twisted: .
Wracając do tematu-mam pytanie ;rozbierał ktoś listwę podszybia i mechanizm wycieraczki? Są potrzebne jakieś specjalistyczne nażędzia?,i wogóle jak się do tego zabrać?
pzdr tomek

zbyszekm2 - 17-07-2010, 19:55
Temat postu: Re: wycieraczka
tomekhydra napisał/a:
Witam,dziś spotkała mnie niemiła niespodzianka-lewa wycieraczka po machnięciu kilka razy
przestała się ruszać,jest całkiem lużna :cry: .Jakiś czas temu wymieniałem przednią szybe(kamyczek :evil: ) w pewnej renomowanej firmie w Toruniu i od tego czasu nie używałem
wycieraczek-jakoś nie padało.Po pobieżnych oględzinach wydaje mi się że zerwało się jakieś cięgno,lub wyczepił się jakiś element napędu wycieraczki.Jak potwierdzą się moje przypuszczenia to podam nazwe firmy :twisted: .
Wracając do tematu-mam pytanie ;rozbierał ktoś listwę podszybia i mechanizm wycieraczki? Są potrzebne jakieś specjalistyczne nażędzia?,i wogóle jak się do tego zabrać?
pzdr tomek

To nie wina tych co montowali szybe, to się często zdarza, trzeba będzie wymienić.
Klucz sztorcowy "10" i "12"

tomekhydra - 18-07-2010, 18:49
Temat postu: !
Witam ponownie :mrgreen: ,potwierdziła sie moja diagnoza;po odkręceniu podszybia okazało się iż wyczepiło się cięgno łączące prawą wycieraczkę z lewą.Pod prawą wycieraczką od strony dna grodzi jest taki biały(coś jak teflon)element , na który wciskana jest końcówka cięgna
z tego samego materiału.Po wciśnięciu na miejsce wszystko ok :wink: ,nie wiem tylko czy nie wskakuje za lekko i czy nie spadnie za jakiś czas :?: Wskakuje z wyrażnym klikiem.
Czy cięgno spadło samo czy zostało naruszone przez majstra przy wymianie szyby tego nie wiem,więc nie będę kogoś oczerniał :oops:
zastanawiam sie tylko czy ewentualnie można zakupić nowy element łącznikowy,czy trzeba kupić cały kpl cięgna :doubt: ?Ma ktoś wiedzę na ten temat?pzdr tomek

zbyszekm2 - 18-07-2010, 19:50

napisałem ci, ze to się wyrabia. I tak wyskoczy za jakiś czas.
momich - 25-08-2010, 14:02

"zastanawiam sie tylko czy ewentualnie można zakupić nowy element łącznikowy,czy trzeba kupić cały kpl cięgna"
Niestety trzeba kupić cały koplet

zbyszekm2 - 25-08-2010, 19:01

momich napisał/a:
"zastanawiam sie tylko czy ewentualnie można zakupić nowy element łącznikowy,czy trzeba kupić cały kpl cięgna"
Niestety trzeba kupić cały koplet

cały mechanizm, bez silniczka

keraj998 - 26-08-2010, 22:22

ja za to g ...o plus wycieraczki w ASO zapłaciłem 1k PLN :shock:
taz - 26-08-2010, 22:41

Polecam troszkę się pobawić i dorobić od innego auta.
Ja osobiście przerobiłem mechanizm z el. pochodzących z fora eskorta 97.
Podobne rozwiązanie. Główkę przełożyłem ramiona przedłużyłem i od paru miesięcy chodzi bez problemu.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group