[92-96]Galant E5xA - Galant 2.4 usa przeróbka potgrzebna pomoc w elektryce
kuba_195 - 19-07-2010, 19:22 Temat postu: Galant 2.4 usa przeróbka potgrzebna pomoc w elektryce Panowie, zrobiłem swapa 2.4 do colta cao, nie wiem, które przewody powinienem złączyć zby ominąć blokadę zapłonu związaną z (neutral) w skrzyni biegów. czy może ktoś podpowiedzieć jak ominąć?skrzynia teraz to manual nie automat
robertdg - 19-07-2010, 19:44
Zewrzyj przewody z czujnika położenia biegu neutralnego.
kuba_195 - 19-07-2010, 21:46
czyli.....
robertdg - 19-07-2010, 22:43
Na skrzyni automatycznej miałeś czujnik polozenia biegu neutralnego i do niego masz instalacje na aucie, wystarczy zrobić zworke na przewodach kostki tego czujnika i auto powinno odpalić.
kuba_195 - 20-07-2010, 21:55
znalazlem paliwo rozrusznik, ale niestety iskry nie ma:/ powiedzcie czy te samochody byly z immo? jak tak to jak to obejsc, nie jestem elektryukiem:)
marcin4g - 20-07-2010, 22:17
kuba_195 napisał/a: | powiedzcie czy te samochody byly z immo? | jestem posiadaczem jednym z nich i nie maja immobilizera przynajmniej ja się z takowym nie spotkałem, hm swoją droga ciekaw jestem efektu końcowego, o ile lżejszy jest Colt od mojego :>, już osobie wyobrażam jak to będzie śmigać w tej budzie, ah ...
kuba_195 - 20-07-2010, 23:45
jak ten silnik się wogóle zbiera? w seryjnej budzie?
jeśli chodzi o wagę to <1000kg
marcin4g - 21-07-2010, 16:40
jeśli chodzi o sprint od 0-100km/h to w seryjnej buzde sprzężony z automatem zamyka się w 8.9s, 9.0s, 9.1s, moje wyniki mierzone G-tech-em a prędkości maksymalnej za bardzo niema gdzie u nas sprawdzać, licznik cały w zupełności zamyka, a wyskalowany jest do 140 MPH, wiedz o ile masz zdrowy motor powinno ładne śmigać
Już kiedyś kiedyś było... to na Forum odsyłam to tego
tematu :=> http://forum.mitsumaniaki...&highlight=4g64
2.4l - 4G64 powinien mieć 143 KM .... jak zjeżdżał z taśmy produkcyjnej
A trochę specyfikacji 4G64 znajdziesz TUTAJ
|
|
|