[96-02]Colt CJ0 - kolektor wydechowy
Anonymous - 19-07-2010, 21:39 Temat postu: kolektor wydechowy jak czytam na forum ta przypadłość dotyczy nie tylko mojego colta, a mianowicie pęknięty kolektor wydechowy, jak nie dodaje mocno gazu i nie przekraczam 3 tyś. to w sumie wszystko jest ok ale jak wiadomo czasami trzeba depnąć a wtedy robi się głośno. Czy warto spawać kolektor czy lepiej wymienić na nowy ( w sensie używany)?
Miroslaw1305 - 23-07-2010, 19:46
najlepiej nowy .jest obszerny i wyczerpujący temat na forum .
Doktorfff - 19-04-2012, 14:14 Temat postu: Kolektor Witam.
Podłączam się do tego tematu bo nie mogę znaleźć odpowiedniego do mojego pytania.
Czy kolektor wydechowy z modelu COLT 96-02 1.6 będzie pasował do modelu 1.3 75KM?
KlaudiuszBdg - 19-04-2012, 16:26
Na 100% jest inny
krzysieg - 19-04-2012, 16:33
Jak zdejmowałem u siebie osłonę żeby pomalować to widziałem na środku jakieś dziwne spawy na kolektorze tak jakby kiedyś pękł i był spawany .
Colta mam od roku i nic się z wydechem nie dzieje ,silnik dobrze pracuję i cicho .
Więc spawanie to dobry pomysł .
Doktorfff - 19-04-2012, 18:45
Witam ponownie.
Możecie mi podpowiedzieć czy opłaca się kupić ten kolektor?
http://moto.allegro.pl/co...2275268701.html
Z góry dzięki.
idas - 20-04-2012, 07:55
Ta cena to jakiś żart... Powinno Ci się udać wyhaczyć takie coś za 50zł.
krzysieg - 20-04-2012, 08:35
Tu masz za pół ceny :
link
Do Twojego modelu i w lepszym stanie
Doktorfff - 20-04-2012, 11:46
Dzięki za pomoc wielki.
Miałem oddać stary kolektor do spawania ale jak się dowiedział ile zachodu z tym to myslę że kupno używki wyjdzie taniej.
Jeszcze raz dzięki.
plecho1 - 20-04-2012, 12:10
Dlaczego tyle zachodu? Zanosisz do gościa, który spawa żeliwo, on mierzy pęknięcia i wycenia usługę. Jeśli się opłaca, to spawasz, jeśli nie, to kupujesz. Tylko taka urzywka też nie wiadomo w jakim jest stanie i czy też w najbliższym czasie nie pęknie.
Doktorfff - 20-04-2012, 12:36
Z tego co rozmawiałem z ludźmi którzy spawają to:
1. trzeba wymontować kolektor (sam nie biorę się za to bo jeszcze coś spie...więc muszę oddać do mechanika ~50pln)
2. spawanie (100pln)
3. po spawaniu trzeba dać do planowania otworów, bo podobno żeliwo odkształca się przy spawaniu (~50-100pln)
4. zamontowanie kolektora z powrotem(~50pln)
co daje nam kwotę ok 250pln i w moim przypadku 3 dni zachodu bo praca nie pozwala mi zrobić to w jeden dzień;/
także mój wybór jest z mojej perspektywy oczywisty a jak pęknie ten kupiony...to przecież się nie potnę z żalu:D
plecho1 - 20-04-2012, 12:50
Nie no luzik
Ja robił bym sam i znam gościa który spawa żeliwo ale w Twoim przypadku to faktycznie niezbyt opłacalne.
Saqu - 20-04-2012, 23:04
jak Ci ściągnie kolektor to i założy a nie podwójnie liczy.. auto przecież i tak u niego będzie stało, albo daj do zakładu gdzie się głównie tłumikami zajmują i niech się oni martwią już tym
Hugo - 21-04-2012, 10:33
Doktorfff napisał/a: | także mój wybór jest z mojej perspektywy oczywisty a jak pęknie ten kupiony...to | ...to stary dasz na spokojnie do pospawania i będziesz miał już na dłużej pewność, że nie pęknie.
krzysieg - 21-04-2012, 17:59
Kolega już chyba kupił na tej aukcji co podałem .
|
|
|