To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3] nie odpala

Anonymous - 19-07-2010, 22:21
Temat postu: [CA1A 1.3] nie odpala
Witam,
w piątek wieczorem podjechałem do domu zgasiłem colcine i już nie odpaliła :doubt:
objawy:
brak kontrolki check engine
brak iskry
nie podnosi wtrysku
wymieniłem aparat zapłonowy i ECU dalej to samo :doubt:
no i zgłupiałem
wnioski?
czujnik obrotów wału korbowego? ale dlaczego brak kontrolki Check Engine?
brak zasilania na ECU? bardzo możliwe ale czemu tak nagle? auto śmigało jak burza
pytania:
1. które piny wchodzą do ECU z zasilaniem i masą??
2. może być to wina stacyjki?
3. jest jakiś dodatkowy bezpiecznik prócz skrzynki pokd maską i deską(w nogach kierowcy?)
dodam, że po rozkręceniu ECU wszystko wygląda tak jak trzeba kondensatory nie wylały ścieżki nie widać by były upalone. A poza tym sprawdziłem na 2 sprawnym to samo.
świece przewody kopułka i palec niedawno wymieniane.

czekam na pomysły

mkm - 19-07-2010, 22:37

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=27261
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=45198
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=18336
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=28944

lejm - 19-07-2010, 22:38

Sprawdź przekaźnik zza radia. Z manuala pdf nr 13, strona 13-30.
Anonymous - 20-07-2010, 20:30

mkm, w żadnym z tych topiców nie znalazłem rozwiązania
tak jak mówiłem ECU i aparat są sprawne -podmienione z jeżdżących miśków i to samo jest :(
lejm, dziś siądę do tego przekaźnika

[ Dodano: 27-07-2010, 15:12 ]
dziś wymieniłem:
-ECU
-aparat
-przekaźnik główny za radiem
skutki?
- brak iskry
- brak wtrysku
- brak kontrolki CE
pomiary dokonane:
zgodnie z pdf 13 str. 30-33
przekaźnik zmierzony (prąd dochodzi i wychodzi do ECU)
piny 12 i 25 w ECU skrosowane do pinu nr 3 w przekaźniku wszystko gra.
i nie wiem o co chodzi :evil: :evil: :evil: :evil:

Krzyzak - 30-07-2010, 22:26

a ten główny bezpiecznik przy aku sprawdzałeś?
Anonymous - 01-08-2010, 10:03

tak bezpieczniki wszystkie są ok jutro jeszcze dla pewności je pomierzę.
[ Dodano: 31-07-2010, 01:07 ]
brakuje mi tylko schematu kostki wchodzącej do ecu gdzie zasilania idą jakoś w manualach nie mogłem znaleźć.
wczoraj ciąg dalszy męki z coltem.
bezpieczniki pomierzone- są OK
kostka z ECU pomierzona- jest prąd
tps pomierzony- na pinie 1 i 3 8V :shock: a na 2 i 4 12v :shock: :shock:
na sensorze- na pinach kolejno 12v, 8v i 0v
pomiary dokonane z włączonym zapłonem.
prąd dochodzi do pompy ale pompy nie słychać i dalej brak kontrolki CE

rosomak1983 - 01-08-2010, 13:48

Deo, miałem identyczny problem w colcie 1.6 wymieniłem komp, aparat, przekaznik sprawdziłem bezpieczniki...
Wiesz co sie okazało :shock: Ze wczesniej wykrecajac machanizm do szyb elektrycznych nie podpiałem panelu sterowania... NIewiem dlaczego ale bez tego nie dalo sie zapalic , a po podłaczeniu kontrolka sie zapaliła i odpalił od razu :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Anonymous - 04-08-2010, 09:42

w dniu wczorajszym dzięki uprzejmości kolegi adamovicus'a podmieniliśmy ECU tym razem moje do jego colta i co się okazało moje ECU jest zjarane :( i to wcześniejsze widocznie również :? czas szukać ECU lub naprawić i colcina ożyje :D

[ Dodano: 10-09-2010, 14:40 ]
no i colt ruszył wina była w ECU po zakupie nowego (działającego) auto zaczeło chodzić :)
Dziękuje za pomoc merytoryczną Bartkowi i Krzyżakowi macie u mnie wielkie piwo :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group