Pajero III - [3.2 DID] pomarańczowa kontrolka/brak mocy
kubi1906 - 20-07-2010, 20:15 Temat postu: [3.2 DID] pomarańczowa kontrolka/brak mocy Witam!!
Mam mały problem, co jakiś czas nie jest to uwarunkowane niczym raz co 20 km a raz co 200 km, zapala mi się taka pomarańczowa kontrolka (chyba od elektroniki silnika nie wiem jestem laikiem) i auto słabnie o połowę maksimum do 2000 obrotow, szarpie..
po zgaszeniu na chwilkę i ponownym odpaleniu problem ustępuje..
O co chodzi..proszę bardzo o pomoc
zbyszekm2 - 20-07-2010, 20:43
Awaria pompy wtryskowej, Na tym etapie do opanowania. Chyba ze dymi to wtedy awaria EGRu.
kubi1906 - 20-07-2010, 20:47
Co z tym zrobic i do kogo się zgłosić??
zbyszekm2 - 20-07-2010, 21:40
Zadzwoń rano do mnie, powiem co zrobić, 602-673-905
tompol34 - 21-07-2010, 20:42
kolego zbyszku, zainteresował mnie ten temat, czy mógłbyś opisać co robić w takim przypadku i co sprawdzać ewentulanie co wymienić w pompie w przypadku jak u kolegi?
HANSOLOOO - 21-04-2011, 21:28
witam dołączam sie do tematu, od wczoraj przy przyspieszaniu zapala sie kontrolka silnika i auto nie ma kopa ,jedzie ale troszkę bardziej mułowato. Czasem kontrolka po chwili zgasnie, czasem sie nie zapala wogóle. jakie sugestie? Acha pompa 20 tys po regeneracji w Krotoszynie i ostatnio zatankowana Verva? Pozdrawiam
zbyszekm2 - 21-04-2011, 22:10
HANSOLOOO napisał/a: | witam dołączam sie do tematu, od wczoraj przy przyspieszaniu zapala sie kontrolka silnika i auto nie ma kopa ,jedzie ale troszkę bardziej mułowato. Czasem kontrolka po chwili zgasnie, czasem sie nie zapala wogóle. jakie sugestie? Acha pompa 20 tys po regeneracji w Krotoszynie i ostatnio zatankowana Verva? Pozdrawiam |
Po 1 nie tankuje się Verwy bo ma uszlachetniacze, które źle wpływają na ta pompę.
Po 2 wygląda na to, ze da się naprawić.
gildor - 22-04-2011, 08:58