To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant - Ogólne - Instalacja gazowe w 2.4 GDI

thoma_s - 23-07-2010, 17:54
Temat postu: Instalacja gazowe w 2.4 GDI
Witam czy jest możliwe zainstalowanie gazu w Galu 2.4 GDI? bo słyszałem różne opinie i nie wiem czy wogóle takie instalacje istnieją do tego silnika..
Tomek - 23-07-2010, 21:02

poszukaj na forum,
ogólnie konkluzja taka, że da się, widziałem nawet na jakims portalu ogłoszeniowym auto z instalacja lpg w silniku GDI, czy podobnym, ale koszty kolosalne, generalnie taniej będzie sprzedać i kupić 2.5 V6

sebo199 - 23-07-2010, 21:09

Z tego co czytałem to jest instalacja ale kosztuje coś między 8 a 10 tys zl. Nie pamiętam dokładnie. Po pierwsze drogo a po drugie auto jeździ 70% na gazie i 30% na benzynie. Wymusza to chłodzenie wtryskiwaczy przez benzynę. I to drugie przeciw. Thoma_s ile Ci spala średnio na 100km?
thoma_s - 24-07-2010, 10:31

po miescie to w granicy 11 a jesli jade spokojnie na trasie to i nawet schodzi do 6.. a jak u Ciebie?
j13mk - 24-07-2010, 11:14

Do GDI nie montuje się LPG, a LPI. LPG załatwia wtryskiwacze po około 10tkm, lub szybciej (ponoć Carisma tyle przejechała ;) ).
sebo199 - 24-07-2010, 13:17

Mieszkam na wsi 5 km od miasta. Wyjazdy do miasta na zakupy czyli dojazd plus trochę po mieście do tego tak dwa, trzy razy wyjazd do Szczecina (jeden wyjazd to jest 140km trasa i około 50km miasto) - średnia utrzymuje się na poziomie 8,5l/100km. To jazda płynna bez szaleństw. Jak trochę pocisnę to te same warunki wychodzi około 9,5l/100km. Jak kończyła mi się lambda to wychodziło 10 do 10,2l/100km. Wyniki z klimą włączoną.
mario mario - 22-09-2010, 19:42

thoma_s, Jak nie chcesz mieć problemów z autem to nie instaluj gazu do tego silnika. Rada jest taka jak już koledzy pisali, LPI jest za droga a i serwis tej instalacji jest drogi, podciśnieniówki i sekwencji nie zapodasz, sprzedaj, kup dobrą 2,5 vałkę i tam zastosujesz gaz, chodzi pięknie i da się zamontować wtryski obok benzynowych.
krzysio1972 - 24-09-2010, 14:15

AC przygotowuje wersję STAGA dla silników GDI\FSI, Prins taką ma, także koszty będą zbliżone do zwykłej 4 generacji.
KaWu - 27-09-2010, 14:45

krzysio1972, jak nie zobaczę to nie uwierzę :)
Chodzi mi o koszty zbliżone do 4 gen.
Chyba ze chodzi ci tylko o koszty montazu :?:
Bo koszty eksploatacji to na bank beda duzo wyzsze. Ale jak ktos duuuzo bedzie jezdzic ...

mario mario - 28-09-2010, 22:05

A ja się zapytam czy ten silnik jest lepszy od vałki ?
Tomek - 28-09-2010, 22:55

co to znaczy lepszy??
pod jakim względem lepszy??
oczywiście znajdzie się paru obrońców GDI, ale obiektywnie pod wieloma względami trzeba będzie stwierdzić, że lepsza jest fałka, nie chłopaki??

sebo199 - 28-09-2010, 23:03

Ja się zgodzę. V8 pięknie brzmi :wink:
A tak serio moim zdaniem jest remis. One się świetnie uzupełniają w ofercie Mitsu i tyle. Są inne a nie lepsze gorsze.

pipi_ja - 29-09-2010, 17:04

Wg mnie na plus V przemawia mniejsza awaryjność i możliwość w miarę taniej instalacji LPG.Nie wspominając o brzmieniu :)
Z GDI jest troche problemów co pokazuje np to forum.

fj_mike - 29-09-2010, 21:21

Panowie, nie zaczynajcie dyskusji o wyższości fałki nad GDI. Nawet mój ośmioletni syn wie, że fałka rządzi :D
tomek84 napisał/a:
lepsza jest fałka, nie chłopaki??

No ba :wink:

Tomek - 29-09-2010, 21:48

fj_mike napisał/a:
Panowie, nie zaczynajcie dyskusji o wyższości fałki nad GDI.


dokładnie
gadanie bez sensu, w wielu tematach w wielu działach robi się to samo
ktoś rzuci niewinne pytanie, a potem "zwolennicy vs. przeciwnicy" ....
albo zrobić jeden temat V6 vs gdi :mrgreen:

[ Dodano: 29-09-2010, 21:49 ]
fj_mike napisał/a:
Nawet mój ośmioletni syn wie, że fałka rządzi :D


mądry gościu Ci w domu rośnie :twisted:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group