To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić Galanta! - [EAx 97-04] Galant 2.5V6, 1999r, sedan, Radom.

Thavar - 25-07-2010, 13:14
Temat postu: [EAx 97-04] Galant 2.5V6, 1999r, sedan, Radom.
Zdjęcia :

http://img815.imageshack....=c143377061.jpg



Link do ogłoszenia : http://otomoto.pl/mitsubi...-C14337706.html
Kod:


Mitsubishi Galant 2.5 V6 Sp.Edition ze Szwajcarii


Cena (brutto):

17 900 PLN / 4 405 EUR (do negocjacji)


Sedan / Limuzyna
Informacje:

Wersja: VI, Rok produkcji: 1999, Data rejestracji: 12/1999, Przegląd: 07/2011, 172 000 km, Skrzynia biegów: automatyczna, Moc: 163 KM (120 kW), Pojemność skokowa: 2500 cm3, benzyna, granatowy-metallic, Liczba drzwi: 4/5, Status pojazdu sprowadzonego: sprowadzony/zarejestrowany, Kraj pochodzenia: Szwajcaria, Kraj aktualnej rejestracji: Polska.
Dodatkowe wyposażenie:

ABS, el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, skórzana tapicerka, alufelgi, szyberdach, ASR, centralny zamek, poduszka powietrzna, radio / CD, wspomaganie kierownicy, immobiliser, tempomat, podgrzewane fotele, ESP, światła przeciwmgłowe, kierownica wielofunkcyjna, pod. przednia szyba
Dodatkowe informacje:

pierwszy właściciel, serwisowany w ASO, bezwypadkowy, garażowany
VIN - numer ident. pojazdu :
JMBSREA5AXZ000580

Opis pojazdu:

Sprowadzony ze Szwajcarii tydzień temu, zarejestrowany w kraju, najbogatsza wersja wyposażeniowa- Specjal Edition , serwisowany w ASO- książka serwisowa-ostatni przegląd przy 169000, nowe opony Yokohama, bezwypadkowy,bardzo zadbany, stan idealny


Witam , od wielu miesięcy sledze forum oraz jestem chory na punkcie galanta. Wiem, iż nie chce kupic innego samochodu , zbieram na niego od dosc dawna :)
Opłaca się jechać zobaczyć w jakim jest stanie ww galant ? Niestety nie przepadam za automatami oraz doszedłby koszt instalacji LPG...
Prosze również o opinie ekspertów :)

fj_mike - 25-07-2010, 14:46

Ładnie wygląda na zdjęciach. Ja nie mam się czego czepiać :wink:

Thavar napisał/a:
Opłaca się jechać zobaczyć w jakim jest stanie ww galant ?

Koniecznie.

Zaopatrz się w miernik grubości lakieru, nie wszystko widać na zdjęciach :wink:

Thavar napisał/a:
Niestety nie przepadam za automatami


Ja też nie ale w przypadku Galanta następny będzie automat :mrgreen:

Thavar - 25-07-2010, 16:34

Zastanawiam się również czy nie lepiej poczekać na galancika z gazem , jednak 18tys i do tego jeszcze koszt założenia dobrego gazu to wyjdzie ok 22tys... Za 22tys wydaje mi się ze można ciut nowszego (2001) kupić z dobrym gazem. Good/bad idea ?
VenPL - 25-07-2010, 16:39

Thavar napisał/a:
Niestety nie przepadam za automatami


Ja też nie ale w przypadku Galanta następny będzie automat :mrgreen: [/quote]

Dlaczego? Jakie w przypadku Galanta widzisz za i przeciw - manual vs automat?

Też mam ten dylemat, wole manual, z tym że nęci mnie automat ale koszty ew. napraw zniechęcają.

tucci - 25-07-2010, 16:43

Taki TIPTRONIC, a nie zwykly automat, ladna sztuka, z Radomia, pewnie od Handlarza (jego auta nie raz juz byly omawiane tutaj), postlift Elegance (zaden SE jak napisane w ogloszeniu), ma wszystko czego potrzeba w Galancie,
Targuj sie od 16200... :P

robertdg - 25-07-2010, 16:59

Kod VIN: JMBSREA5AXZ000580
Nazwa: GALANT salon (EUR)
Model: 2500/2WD [EA5A]
Klasyfikacja: V6-1924 (MPI), 4FA / T (CENTRAL-EU) LHD [SRGEQL6C]
Opcje: H60
Kolor z zewnątrz: T07B
kolor wewnętrzny: 83S
Częstotliwość wydania: 01.02.1999
Region: Europa

Opcja wyposażenia:
TN6 : AIR BAG + OTHER OPTION

TPA : AIR BAG + OTHER OPTION
TYF : AIR BAG + OTHER OPTION

TN6 : AIR BAG + OTHER OPTION
TPA : AIR BAG + OTHER OPTION

TYF : AIR BAG + OTHER OPTION
TN6 : AIR BAG + OTHER OPTION

TPA : AIR BAG + OTHER OPTION
TYF : AIR BAG + OTHER OPTION

N22 : SUNROOF
N22 : SUNROOF

N22 : SUNROOF
K31 : SEAT HEATER

K31 : SEAT HEATER
K31 : SEAT HEATER

SFR : SEAT HEATER + FR POWER(LEATHER)SEAT + AIR BAG
SFR : SEAT HEATER + FR POWER(LEATHER)SEAT + AIR BAG

SFR : SEAT HEATER + FR POWER(LEATHER)SEAT + AIR BAG
M74 : SHIFT KNOB (LEATHER + WOOD)

X13 : SWISS SPEC
X13 : SWISS SPEC

X13 : SWISS SPEC
J52 : SPEAKER

J52 : SPEAKER
TMB : OTHER OPTION COMBINATION

TMB : OTHER OPTION COMBINATION
TMB : OTHER OPTION COMBINATION

C32 : TRACTION CONTROL
C32 : TRACTION CONTROL

C32 : TRACTION CONTROL
K67 : FR POWER SEAT (LEATHER)

K67 : FR POWER SEAT (LEATHER)
K67 : FR POWER SEAT (LEATHER)

F08 : SPECIAL BRAND STEERING WHEEL
SPK : TCL + OTHER OPTION

SPK : TCL + OTHER OPTION
SPK : TCL + OTHER OPTION

K07 : 3 POINT RR S/BELT WITH ELR
VC2 : AIR BAG (DRIVER,PASSENGER,SIDE)

VC2 : AIR BAG (DRIVER,PASSENGER,SIDE)
VC2 : AIR BAG (DRIVER,PASSENGER,SIDE)

SiM - 26-07-2010, 11:45

tucci napisał/a:
postlift Elegance (zaden SE jak napisane w ogloszeniu)


SE to chyba sport edytion a w ogłoszeniu jest napisane Specjal Edition.
Nie jestem znawcą ale moim zdaniem wygląda że w tym egzemplarzu palce maczało nardi torino - jeśli nie mam racji to proszę o poprawienie.

Żeby nie było że całkiem OT to egzemplarz na zdjęciach wygląda wręcz rewelacyjnie a cena za zarejstrowanego gala w tej wersji wydaje się być rozsądna.

[ Dodano: 26-07-2010, 19:00 ]
chciałem obejrzeć ale właściciel powiedział że sprzedane

fj_mike - 29-07-2010, 11:16

VenPL napisał/a:
Jakie w przypadku Galanta widzisz za i przeciw - manual vs automat?


Tak jak napisał już tucci, tiptronic, solidniejszy od manualnych skrzyń (chyba łożysko oporowe zaczyna się u mnie odzywać albo mam omamy słuchowe :D ).

Ten automat oczywiście tylko z 2.5V6 - uważam ten silnik za mega ekonomiczny w stosunku do osiągów i super elastyczny :wink: .

Tomek - 29-07-2010, 11:28

fj_mike napisał/a:
super elastyczny


z tym bym nie przesadzał
oczywiście ciągnie nawet na piątce od b. niskich prędkości, ale chcąc nieraz wyprzedzić, przyspieszyć itp trzeba się nawachlować
osobiście wolałbym automat z tipem, ale jak sie nie ma co sie lubi, to się lubi co sie ma

fj_mike napisał/a:
mega ekonomiczny

100% racji
ja na gazie mam spalanie mniejsze niż wujek w Mondeo 1.8 :mrgreen:

fj_mike - 29-07-2010, 11:34

tomek84 napisał/a:
z tym bym nie przesadzał
oczywiście ciągnie nawet na piątce od b. niskich prędkości, ale chcąc nieraz wyprzedzić, przyspieszyć itp trzeba się nawachlować


Masz oczywiście rację. Wyprzedzanie zawsze wymaga "wachlowania" w zależności od sytuacji. Tu jest przewaga automatu, po prostu wciskasz gaz :D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group