To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - Regulacja liftu zawieszenia

Bushey - 28-07-2010, 16:27
Temat postu: Regulacja liftu zawieszenia
Właściwie to nie problem lecz pytanie do Was bo nie moglem tego wyszukac na forum. Czy w wersjach polskich/ niemieckich czy ogólnie europejskich wystepuje takie ustrojstwo jak u mnie (oryg. japonczyk); posiadam sprytny guziczek, ktory po wlaczeniu podnosi mi zawieszenie (chyba pneumatycznie bo syczy) o ok. 5 cm.
Tomasz Grochola - 28-07-2010, 20:31
Temat postu: Re: Regulacja liftu zawieszenia
Bushey napisał/a:
Właściwie to nie problem lecz pytanie do Was bo nie moglem tego wyszukac na forum. Czy w wersjach polskich/ niemieckich czy ogólnie europejskich wystepuje takie ustrojstwo jak u mnie (oryg. japonczyk); posiadam sprytny guziczek, ktory po wlaczeniu podnosi mi zawieszenie (chyba pneumatycznie bo syczy) o ok. 5 cm. Na desce kolo predkosciomierza jest dioda HIGH, ktora to sygnalizuje. Nacisniecie ponowne obniza. Tak samo wzrost predkosci pow. ok. 50 km/h. Dodatkowo jest usztywnianie amortyzatorow S/M/H innym przelacznikiem.


Też mam japońca II z 1995 roku. Liftu nie mam.

Faraonix - 28-07-2010, 21:52

to cos jest dorabianie czy fabryczne ?
Bushey - 29-07-2010, 12:19

To jest fabryczne. Ciekawostka, bo kumpel ma nowszego longa i nie ma takiego bajeru.
Dziala to tak: naciskam przycisk UP (umieszczony kolo dzwigni recznego, obok tego do regulacji twardosci amorkow) i slysze jak kompresorek pompuje najpierw tyl, potem podnosi sie przod. Jesli nacisne przycisk DOWN lub jade szybciej niz 50 km/h zawieszenie przy lekkim syku powietrza wraca do normalnego polozenia. Na desce mam diode HIGH w rysunku samochodzika, ktora sygnalizuje dzialanie tego ustrojstwa.
Facet od ktorego kupilem Misie mowil mi, ze jest lift zawieszenia ale ja bylem taki przejety kupnem :) , ze do glowy mi nie przyszlo, ze nie chodzi mu o zwykly lift na sprezynach.
Pewnie Misia ma jakies lepsze wyposazenie, a moze i nawet jakies markowe zawieszenie. Tylko ja sie na tych cudach tak dobrze nie znam, zeby rozpoznac co to.

AndrzejM22 - 29-07-2010, 15:05

Bushey
Jak masz taka możliwość to wrzuć jakieś fotki tego ustrojstwa przy kole; przełączników czy co tam da się sfotografować to może po tym da rade to jakoś ocenić z jakim to ciekawym systemem mamy do czynienia.

Bo to jest ciekawe co piszesz .

Bushey - 05-01-2011, 19:10

W środku to wygląda tak:
http://img828.imageshack.us/i/image0042b.jpg
http://img811.imageshack.us/i/image0041u.jpg (na tarczy dioda high sygnalizuje lift)

A od spodu jest pompka, ktora pakuje powietrze do poduszek umieszczonych na gorze sprezyn.
Jest to fabryczny bajer jak sądzę.

Heilsberg - 06-01-2011, 01:02

Ja gdzieś kiedyś na ebayu indyjskim bodajże znalazłem jakiegoś szrociarza specjalizującego się w Pajero II z Mongolii. Jakie facio miał ustrojstwa z Pajero, warianty desek, konsole z cykorkulami, nawigacjami, zegarami, przełączniki z niewiadomym mi przeznaczeniem, windy mechaniki sterowane kneflem obok wajchy biegów i inne cuda to pewnie nawet Zbyszek w życiu takich nie widział a on widział prawie wszystko w Pajero. I wszystko to było oryginalnie z Pajero II japońskich. Na dodatek to grosze jakieś kosztowało ale przesyłka zabijała oczywiście.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group