Space Star Techniczne - Kontrolka SRS
TysoN - 28-07-2010, 16:50 Temat postu: Kontrolka SRS Witam mam problem w moim miśku. W czasie upałów jak stał na słońcu po odpaleniu nie gasła kontrolka SRS dopiero jak sie samochód schłodził gasła. Jednak dziś nie było gorąco wręcz leje w wawie po przejechaniu kilku kilometrów zapaliła sie kontrolka SRS i niechce zgasąć co może być przyczyną jakieś styki nie łączą gdzieś pod fotelem? Przesuwałem do przodu tylną kanape czy to ma coś wspólnego?
drtymf - 29-07-2010, 08:46
W tylnej kanapie nie ma nic co by było podłączone do SRS.
Kable masz do poduszek w fotelach pod fotelami, do napinaczy przy pasach przednich no i oczywiście do przednich poduch. Ja bym proponował na odłączonym aku!!! powypinać i poczyścić wtyczki. Często zamakają albo nie łączą - szczególnie te pod fotelami.
Kolejną opcją jest podniesienie osłony między fotelami i sprawdzenie sterownika SRS - jest dostępny pod dźwignią ręcznego - czy coś go nie uszkodziło.
Ale najpewniejszym sposobem jest podjechanie do jakiegoś warsztatu i zczytanie błędów ze sterownika - wtedy najszybciej i najpewniej dowiesz się co jest nie tak.
TysoN - 05-08-2010, 08:28
drtymf napisał/a: | W tylnej kanapie nie ma nic co by było podłączone do SRS.
Kable masz do poduszek w fotelach pod fotelami, do napinaczy przy pasach przednich no i oczywiście do przednich poduch. Ja bym proponował na odłączonym aku!!! powypinać i poczyścić wtyczki. Często zamakają albo nie łączą - szczególnie te pod fotelami.
Kolejną opcją jest podniesienie osłony między fotelami i sprawdzenie sterownika SRS - jest dostępny pod dźwignią ręcznego - czy coś go nie uszkodziło.
Ale najpewniejszym sposobem jest podjechanie do jakiegoś warsztatu i zczytanie błędów ze sterownika - wtedy najszybciej i najpewniej dowiesz się co jest nie tak. |
Byłem w warsztacie jednak ich czytnik niechciał gadać z kompem z SS :/ w każdym razie od tej wizyty narazie jest oki jak znowu zacznie wariować to na najbliższym przeglądzie sie tym zajme we wrześniu
drtymf - 05-08-2010, 10:38
TysoN napisał/a: | Byłem w warsztacie jednak ich czytnik niechciał gadać z kompem z SS | tu właśnie może być problem , bo od tego jaki mają komp w warsztacie zależy co przeczytają. Niestety większość ma problemy z ABS i SRS a w DID w ogóle ze skomunikowaniem się z ECU. Najpewniejsza opcja to dobry warsztat albo ASO.
Jak problem minął to pewnie jakaś wtyczka zamaka albo nie łączy. Kup preparat do poprawy przewodności , odłącz aku i popryskaj po wtyczkach. Powinieneś sprawę na dłuższy czas wyeliminować.
|
|
|