[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3] Filtr stożkowy
Anonymous - 08-10-2006, 18:37 Temat postu: [CA1A 1.3] Filtr stożkowy Czy opłaca sie montowac filtr stozkowy w COLT 93' 1.3 75KM?
Czy przyrost mocy i zmniejszenie zuzycia paliwa bedzie zauwazalne?
I czy trzeba ten filtr kupowac na jakis rozmiar?
Co myslicie o tym filtrze?
http://moto.allegro.pl/it...5_kolorow_.html
Z gory dziekuje za odpowiedzi na moje pytania!
Anonymous - 08-10-2006, 19:00
polecam osobiście lekturkę bodajrze przdostatniego "Motoru" przebadali różne tego typu innowacje - reasumując poza wydaniem kasy to niewiele z tego wyjdzie a u japończyków szczególnie to wygląda nie załadnie- był ten temat niedawno poruszany na forum
Anonymous - 08-10-2006, 19:19
podzielam zdanie tom65 i sam stożek nic nie da wrecz może powiekszyć spalanie i pogorszyc prace silnika...myslac o takim filtrze trzeba zrobic cały dolot i wylot dobierajac odpowiednie parametry do silnika i wtedy poczujesz różnice..
poza tym co to za firma wogole??
wybieraj znane i bedace w czołowce takie jak K&N...
Anonymous - 09-10-2006, 00:16
Duże koszty które nic nie wniosą, filtr storzkowy i zimny dolot to nie wszystko musisz cały dolot oizolować warstwą termiczną żeby nie ogrzewało powietrza od silnika wtedy zyskasz jakieś 10-15 koni.
ROMEL - 09-10-2006, 07:01
Kostuch... ja Ci dam cała tonę izolacji i jak na samym zimnym dolocie zyskasz 10-15% mocy (mówimy o silniku do 100KM to ja Ciebie będę na rekach przez okrągły rok nosił.....
Zdrdź tajemnicę... proszę....
Zimny dolot AEM, filtr K&N ... na wylocie "baran" MEGAN i to dało przyrostu około 7KM - strojone na hamowni - wszystko sprzęt pierwsza klasa,,,, co wy na to...
Nie wierzcie w cuda... !!!
A teraz sie pochwale...
Honda V-tec 1,6 fabryczne 160KM,,,
- Zimny dolot AEM
- głowa odchudzona i powiekszona max...
- wydech "baran" strumienica liczona + końcowy T-yper
- do tego trzea dołożyć ważenie wszystkiego co w silniku
- Apexi wysterowane na max....
- i jeszcze kilka bajerków (prawa autorkskie)
Przyrost mocy....50KM - czyli shamowane 210KM - łeb arywa...
Na koniec jeszcze dodam że zakładajac filtr stożkowy dźwięk zasysanego powietrza bardzo mocno sie wzmaga... medium filtracyjne większości tych filtrów jest badziewnej jakości co odbija sie bespośrednio na żywotności silniczka - co najgorsza pierścienie-tłoki-gładzie....
Jeszcze raz powtarzam - jak sie bawić to na maxa... a nie tanim kosztem "PSUĆ" sobie auto...
PZDR
Anonymous - 09-10-2006, 09:44
no ja wiem, ze zasady sa takie, zeby nie odslyac do wyszukiwarki.... ale na temat stozka w colcie byla masa postow...masa...a montujac sam stozek i tylko stozek...nic nie polepszysz a nawet popsujesz...
i podzielam zdanie ROMELA..jak mi kostuch wykrzesasz na samym dolocie 10-15KM (20%) z 75 konnego silnika to jestes mistrzem, bede Ci sie klanial na ulicy i modlil codziennie wieczorem.
Anonymous - 09-10-2006, 11:04 Temat postu: stożek kiedyś miałem takie "coś" w swojej e36 328i, ale tylko i wyłącznie dlatego że przy tym aucie miałem instalacjie gazową zwykłą szarą prostą i zdażały się tak zwane wystrzały.. no i cała obudowa od filtra była popękana i nadawała się na śmietnik.. gazownik polecił żeby założyć stożek.. bo taniej i niby do gazu lepsze bo tak bardzo nie strzela no nie wiem.. ale wiem że żadnego przyrostu mocy nie było, tylko większy świst gdy wciskałem pedał gazu no i ... silnik połyka więcej piasku więc... odradzam... jak chcesz tuningować auto, to albo na maxa.. cały dolot, wydech i jakieś lepsze części itp... jak masz wydac te 39 zł na filtr.. zatankuj lepiej v-power racing ... jestem pewien że w taki sposób uzuskasz więcej mocy
piotras - 09-10-2006, 11:27
Na V-Power uzyska tyle więcej co na stożku ........... czyli nic.
Anonymous - 09-10-2006, 12:30
zapor jak chcesz to Ci sprzedam moj J&R stozek za 20 jak cos to gg albo pw
ROMEL - 09-10-2006, 13:54
Spkojnie... Panowie ... bez sarkazmu...
Kolega właśnie po to umieścił posta aby sie dowiedzieć więcej na temat stożków itd.
Także proszę o opinie w temacie - a nie jak Kolega zyraff85 w handlara sie nam bawi z uśmiechem na twarzy... - Prosże potraktowac to jako delikatne ostrzeżenia...
Pozdrawiam
Anonymous - 09-10-2006, 21:30
ROMEL hehe to prawda usmiech to ja mam non stoper na pysku
piszac mojego posta chodzilo mi o to ze miałem stozek w colcie ale nie zdawal examinu i go wyciagnałem a jakzapor chce to moge mu go pocisnac
pozdrawiam !!
Anonymous - 10-10-2006, 09:32
miałem stożek JACKIEGO i burczało fajnie teraz w końcu udało mi sie kupić seryjny filtr i co zauważyłem:
- lepiej ciągnie na dole
- bardziej elastyczny
- cichutko
co z tego wynika stożek daje ładne brum brum i osłabia samochód na dole.
nie mniej jednak ciężko mi stwierdzić czy na stożku nie wkręcał się lepiej pow. 6000
Anonymous - 29-10-2006, 12:37
Podobno mozna uzyskac wiecej mocy motujac przepustnica od eclipsa no i jeszcze waleczek, jakis program i lekko 130 kucy powinno byc.Tak uslyszalem nie wiem jak w praktyce.Osobiscie podoba mi sie ten pomysl i musze go wyprobowac
pozdr
bwr
Anonymous - 29-06-2008, 10:34
Mialem zamiar załozyc stozek do mojego źrebaka,ale najpierw poczytalem sobie ten temat.Widze ze uchroniło mnie to przed niepotrzebnym wydatkiem.Chcialem zrobic cos takiego(fotomontaż mojego autorstwa)
Czyli zamontowac filtr w miejsce obudowy oryginalnego.Czy to bylaby rzezywiscie taka lipa??
londolut - 29-06-2008, 10:56
adamovicius napisał/a: | Czy to bylaby rzezywiscie taka lipa?? | Tak, powietrze, które dostawało by się do silnika było by ciepłe lub nawet gorące a to niekorzystnie wpływa na jego pracę. Dlatego fabryczny dolot jest pod reflektorem, żeby dostawało się zimne powietrze
|
|
|