Space Star Techniczne - [MSS ALL] WNĘTRZE Problem z deską rozdzielczą 
						
												 Anonymous - 08-10-2006, 20:23 Temat postu: [MSS ALL] WNĘTRZE Problem z deską rozdzielczą jak wymienic żarowki do podświetlenia licznika prędkościomierza , kontrolki oleju i podświetlenia regulacji nawiewu.po prostu padły mi i nic nie widze w nocy w czasie jazdy.mój samochód to ss rocznik 99.czyli interesuje mnie jak się do nich dostać?
 
 
Dzięki
 
MaciejK
												 jawlo - 08-10-2006, 21:10
  Podaj e-maila to podeśle dokumentacje rysunkową.
												 Dyzio i Saba - 09-10-2006, 16:14
  tu jest wszystko http://www.elektronbosch....aceStar9600.htm
												 Moominek - 12-10-2006, 11:47
  Krótka instrukcja wymiany:
 
1. Odkręcić śruby mocujące daszek (te nad szybką),
 
2. Pociągńąć do siebie daszek zdecydowanym ruchem - spokojnie! nic nie urwiesz,
 
3. Odkręcasz 4 śrubki mocujące deskę do kokpitu,
 
4. Złapać za zegary i zdecydowanym ruchem wyciągnąć - tu będzie lżej, trzyma się tylko na złączkach.
 
 
I tym sposobem żaróweczki masz, jak na dłoni  
												 qnaman - 13-02-2019, 07:19
 
  	  | Moominek napisał/a: | 	 		  Krótka instrukcja wymiany:
 
1. Odkręcić śruby mocujące daszek (te nad szybką),
 
2. Pociągńąć do siebie daszek zdecydowanym ruchem - spokojnie! nic nie urwiesz,
 
3. Odkręcasz 4 śrubki mocujące deskę do kokpitu,
 
4. Złapać za zegary i zdecydowanym ruchem wyciągnąć - tu będzie lżej, trzyma się tylko na złączkach.
 
 
I tym sposobem żaróweczki masz, jak na dłoni    | 	  
 
  
 
  Witam. Z góry przepraszam, że odkopuję stary temat, ale chciałem zapytać, czy przed wymianą nie trzeba odczekać jakiejś chwili czasu od wyłączenia silnika? Szukałem informacji na zagranicznych forach i natknąłem się na informację że w modelach 2003-2005 nagle odcięcie zasilania skutkuje uruchomieniem poduszki powietrznej. Czy to może być prawda?
												 Bizi78 - 13-02-2019, 07:37
 
  	  | qnaman napisał/a: | 	 		  | natknąłem się na informację że w modelach 2003-2005 nagle odcięcie zasilania skutkuje uruchomieniem poduszki powietrznej. Czy to może być prawda? | 	  
 
Nie spotkałem się z czymś takim na forum.
 
Ogólnie przed wyjęciem zegarów warto odpiąć akumulator bo podczas podpinania wskazówki potrafi obrócić się o 360° i znaleźć się pod pinem ograniczającym pracę, jak na poniższym foto.
 
 
 
 
 
Oczywiście po odpięciu akumulatora mogą falować obroty i trzeba przeprowadzić naukę obrotów    .
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |