To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Lancer CB0 - Pytanie o koszty robocizny

secki - 05-08-2010, 09:53
Temat postu: Pytanie o koszty robocizny
Robiłem ostatnio te rzeczy ale po podniesieniu auta z innej okazji (wydech)
inny mechanik stwierdził, ze ten pierwszy lipe zrobili.
Wszystko działa ale
przewody (część, nie wymieniali wszystkich) pozakładane niedbale,
niedokładanie podoczepiane itp itd. Zaczep który sie urwał (nie wiem czy podczas ich roboty czy ze starości zostawione, wie przewody wiszą luzem).

Natomiast dolny zaczep jednego z amortyzatorów został pospawany (bo cs sie tam urwalo) i wg tego drugiego mechanika dość niedbale, mogą byc luzy i amorek bedzie do wywalenia za jakis czas. (o tym drugim wiedziałem bo mechanik mi powiedział, nie sprawdzałem bo 1 ze sie na tym nie znam a 2 ufalem jego robocie).

I teraz sie jeszcze zastanawiam czy dodatkowo mnie nie za dużo za to skasował (biorac pod uwage jakos roboty)

1.Rozrzad + amorki tyl - 360zl za robociznę (graty ja kupowalem)

2.Tarcze, klocki i wymiana czesci przewodow hamulcowych - 360 zl robocina i przewody

S.

stary alfer - 05-08-2010, 10:21

secki napisał/a:
1.Rozrzad + amorki tyl - 360zl za robociznę (graty ja kupowalem)

2.Tarcze, klocki i wymiana czesci przewodow hamulcowych - 360 zl robocina i przewody


U mistrzów gdzie ja naprawiałem CBO było tak: rozrząd+pompa wody 150 zł, amortyzatory przód, chyba, powtarzam chyba 40 zł za stronę. Tył nie wiem.

Wymiana tarcze i klocki 80 zł komplet. Co prawda ceny sprzed 2 lat, ale myślę, że niewiele się zmieniło.

Piotras88 - 05-08-2010, 18:01

Rozrząd do 200 zł robocizna, przynajmniej w znajomych mi warsztatach, amorki do 100 pln. Co do przewodów to nie wiem ile to kosztuje, ale tarcze + klocki to wymiana w granicach 80-100 zł, ja sam już to robię w godzinkę z porządnym czyszczeniem:) W lancerze zmiana tarcz i klocków jest dziecinnie prosta, chyba wystarczy mieć klucze 13 i 17 i można działać samemu
Hugo - 05-08-2010, 23:25

secki napisał/a:
Natomiast dolny zaczep jednego z amortyzatorów został pospawany (bo cs sie tam urwalo) i wg tego drugiego mechanika dość niedbale
Chryste brzmi okropnie. Napisz coś dokładniej.
secki - 06-08-2010, 11:54

Hugo napisał/a:
secki napisał/a:
Natomiast dolny zaczep jednego z amortyzatorów został pospawany (bo cs sie tam urwalo) i wg tego drugiego mechanika dość niedbale
Chryste brzmi okropnie. Napisz coś dokładniej.


Zrobię zdjęcie jak mi samochód wróci od mechanika.
Bo sie okazalo, ze sie przeguby wewnetrzne koncza i to tuz przez wyjazdem wakacyjnym
wiec w tym roku misiek z nami nie jedzie :( (zobaczymy za to jak sie jezdzi passatem)

S.

Hugo - 07-08-2010, 00:20

secki napisał/a:
okazalo, ze sie przeguby wewnetrzne koncza
Jaki masz przebieg?
secki - 16-08-2010, 14:52

Hugo napisał/a:
secki napisał/a:
okazalo, ze sie przeguby wewnetrzne koncza
Jaki masz przebieg?


Licznik pokazuje juz prawie 300 tys



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group