To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Problem po odpalaniu ciepłego silnika

wawer82 - 06-08-2010, 23:42
Temat postu: Problem po odpalaniu ciepłego silnika
Zimny silnik uruchamia się prawidłowo,chodzi na ssaniu i w miarę nagrzewania obroty spadają do tych odpowiednich natomiast problem jest przy uruchamianiu rozgrzanego silnika.
Gdy zgaszę silnik i po kilku minutach uruchomię to zachowuje się tak jak na filmiku a nawet bardzo często potrafi zgasnąć i gdy drugi raz go uruchomię to obroty zostają już na swoim miejscu.Odczytywałem błędy i wszystko jest ok więc co szwankuje?

http://www.youtube.com/watch?v=UplPyp4D1wE

m6riano - 07-08-2010, 08:29

ja nie za bardzo wiem co jest nie tak...?według mnie wszystko ok.
może wrzuć dłuższy filmik.

Maretzky85 - 07-08-2010, 08:41

Przed odpaleniem musisz poczekać aż chceck engine zgaśnie.
irekkczek - 07-08-2010, 09:56

a powiedz jak wygląda u Ciebie sprawa ze świecami/ kablami ?? Kiedy wymieniane i jaki przebieg mają??

U siebie w 2,5 mam czasami podobny objaw ale autko nie gaśnie, natomiast podczas odpalania tak się chwile zadławi i ja stawiam na świece, bo moje mają już 60 k km i musze je wymienić. U mnie problem ten występuje rano przy odpalaniu czasami, może u Ciebie również chodzi o świece.

Members only - 07-08-2010, 09:57

według mnie wszystko jest jak najbardziej ok. odczekaj tylko chwilkę jak przekręcisz zapłon i będzie dobrze:)

P.S Chciałbym mieć tylko takie problemy z Miśkiem:)

m6riano - 07-08-2010, 21:35

Members only napisał/a:
według mnie wszystko jest jak najbardziej ok. odczekaj tylko chwilkę jak przekręcisz zapłon i będzie dobrze:)

P.S Chciałbym mieć tylko takie problemy z Miśkiem:)


Ja nawet takich nie mam a już 315kkm zrobione...;-)

pan_slonik - 08-08-2010, 14:29

wg mnie jest cos nie tak.

Sprawdz swiece, kable i filr powietrya oray paliwa no poczatek

sroger - 08-08-2010, 17:33

ja mam tak że czasami te obroty wolne są różne , czasem falują a czasem jest poprostu dobrze, może dlatego że nie czekam po przekręceniu zapłonu a tak apropos co to za róznica? :?:
ostatnio miałem tak że po odpaleniu po prostu gasł i to kilka razy pod rząd.
ogólnie mam problem z tymi obrotami co to może być?

wawer82 - 09-08-2010, 14:34

Sprawdziłem i po zgaśnięciu chceck engine jet to samo. Dłuższy film nie ma sensu bo chodzi tylko o sam moment uruchomienia gorącego silnika po krótkim postoju.
http://www.youtube.com/watch?v=Qy5tfAfzu_M
Denerwuje mnie to bardzo bo często mi gaśnie po uruchomieniu i muszę go ponownie odpalać...
Świece mają ok 20kkm,z przewodami nie mam problemów bo auto pracuje równo.Miałem problem z cewką ale silikon wszystko naprawił.Filtr powietrza jest nowy a jeśli chodzi o filtr paliwa to gdzie on się znajduje??? Jeżdżę na gazie więc wątpię żeby się zapchał.

Misiek jeździ płynnie,obroty ma równiutkie,nie przerywa i odpala na dotkniecie. Z rana ssanie działa też ok.Gdy go zgaszę i uruchomię od razu to zawsze jest ok ale po krótkim postoju gdy wsiadam np. ze znajomymi uruchamiam a on zdycha i muszę ponownie uruchamiać :evil:
Taki samochód nie powinien zgasnąć!

Psikus - 09-08-2010, 18:14

jak dasz troszkę gazu przy odpaleniu to tez zgaśnie?
sroger - 09-08-2010, 19:05

jest to możliwe że silniczek krokowy jest zabrudzony i dlatego te problemy z obrotami???
Psikus - 09-08-2010, 21:48

Cytat:
jest to możliwe że silniczek krokowy jest zabrudzony i dlatego te problemy z obrotami???
tak
sroger - 09-08-2010, 23:03

Psikus napisał/a:
Cytat:
jest to możliwe że silniczek krokowy jest zabrudzony i dlatego te problemy z obrotami???
tak


czy istnieje możliwość wyczyszczenia go we własnym zakresie , zaznaczam że dokładnie nie znam montażu tego silniczka i czy trzeba wymontować pół silnika itd.
a jeśli oddam go do warsztatu to ile mogą za taką operację policzyć?

Maretzky85 - 10-08-2010, 00:31

Pewnie około 50-100 zł
yaro1976 - 10-08-2010, 09:38

witam, pozwolę sobie podpiąć się pod temat, mam jakby podobny problem, z tą różnicą że dzieje się to tylko rano, jak silnik jest po nocy, zimny, a mianowicie:
- zawsze odpalam na 2 razy,
- jak silnik zaskoczy przez ok sekundę pracuje nierówno, nie wskakuje na obroty, kręci się, ale bardzo kulawo
- po tej sekundzie zaskakuje normalnie, wchodzi pięknie na obroty i potem jest już ok
- sytuacja ma miejsce tylko rano, potem w ciągu dnia nieważne ile sam. by stał startuje normalnie.

Proszę potwierdźcie moje przypuszczenia że może to być wina zabrudzonego krokowca, lub też naprowadźcie mnie na właściwe tory.
thx



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group