[97-04]Galant EAxA/W - Problem po odpalaniu ciepłego silnika
wawer82 - 06-08-2010, 23:42 Temat postu: Problem po odpalaniu ciepłego silnika Zimny silnik uruchamia się prawidłowo,chodzi na ssaniu i w miarę nagrzewania obroty spadają do tych odpowiednich natomiast problem jest przy uruchamianiu rozgrzanego silnika.
Gdy zgaszę silnik i po kilku minutach uruchomię to zachowuje się tak jak na filmiku a nawet bardzo często potrafi zgasnąć i gdy drugi raz go uruchomię to obroty zostają już na swoim miejscu.Odczytywałem błędy i wszystko jest ok więc co szwankuje?
http://www.youtube.com/watch?v=UplPyp4D1wE
m6riano - 07-08-2010, 08:29
ja nie za bardzo wiem co jest nie tak...?według mnie wszystko ok.
może wrzuć dłuższy filmik.
Maretzky85 - 07-08-2010, 08:41
Przed odpaleniem musisz poczekać aż chceck engine zgaśnie.
irekkczek - 07-08-2010, 09:56
a powiedz jak wygląda u Ciebie sprawa ze świecami/ kablami ?? Kiedy wymieniane i jaki przebieg mają??
U siebie w 2,5 mam czasami podobny objaw ale autko nie gaśnie, natomiast podczas odpalania tak się chwile zadławi i ja stawiam na świece, bo moje mają już 60 k km i musze je wymienić. U mnie problem ten występuje rano przy odpalaniu czasami, może u Ciebie również chodzi o świece.
Members only - 07-08-2010, 09:57
według mnie wszystko jest jak najbardziej ok. odczekaj tylko chwilkę jak przekręcisz zapłon i będzie dobrze:)
P.S Chciałbym mieć tylko takie problemy z Miśkiem:)
m6riano - 07-08-2010, 21:35
Members only napisał/a: | według mnie wszystko jest jak najbardziej ok. odczekaj tylko chwilkę jak przekręcisz zapłon i będzie dobrze:)
P.S Chciałbym mieć tylko takie problemy z Miśkiem:) |
Ja nawet takich nie mam a już 315kkm zrobione...;-)
pan_slonik - 08-08-2010, 14:29
wg mnie jest cos nie tak.
Sprawdz swiece, kable i filr powietrya oray paliwa no poczatek
sroger - 08-08-2010, 17:33
ja mam tak że czasami te obroty wolne są różne , czasem falują a czasem jest poprostu dobrze, może dlatego że nie czekam po przekręceniu zapłonu a tak apropos co to za róznica?
ostatnio miałem tak że po odpaleniu po prostu gasł i to kilka razy pod rząd.
ogólnie mam problem z tymi obrotami co to może być?
wawer82 - 09-08-2010, 14:34
Sprawdziłem i po zgaśnięciu chceck engine jet to samo. Dłuższy film nie ma sensu bo chodzi tylko o sam moment uruchomienia gorącego silnika po krótkim postoju.
http://www.youtube.com/watch?v=Qy5tfAfzu_M
Denerwuje mnie to bardzo bo często mi gaśnie po uruchomieniu i muszę go ponownie odpalać...
Świece mają ok 20kkm,z przewodami nie mam problemów bo auto pracuje równo.Miałem problem z cewką ale silikon wszystko naprawił.Filtr powietrza jest nowy a jeśli chodzi o filtr paliwa to gdzie on się znajduje??? Jeżdżę na gazie więc wątpię żeby się zapchał.
Misiek jeździ płynnie,obroty ma równiutkie,nie przerywa i odpala na dotkniecie. Z rana ssanie działa też ok.Gdy go zgaszę i uruchomię od razu to zawsze jest ok ale po krótkim postoju gdy wsiadam np. ze znajomymi uruchamiam a on zdycha i muszę ponownie uruchamiać
Taki samochód nie powinien zgasnąć!
Psikus - 09-08-2010, 18:14
jak dasz troszkę gazu przy odpaleniu to tez zgaśnie?
sroger - 09-08-2010, 19:05
jest to możliwe że silniczek krokowy jest zabrudzony i dlatego te problemy z obrotami???
Psikus - 09-08-2010, 21:48
Cytat: | jest to możliwe że silniczek krokowy jest zabrudzony i dlatego te problemy z obrotami??? | tak
sroger - 09-08-2010, 23:03
Psikus napisał/a: | Cytat: | jest to możliwe że silniczek krokowy jest zabrudzony i dlatego te problemy z obrotami??? | tak |
czy istnieje możliwość wyczyszczenia go we własnym zakresie , zaznaczam że dokładnie nie znam montażu tego silniczka i czy trzeba wymontować pół silnika itd.
a jeśli oddam go do warsztatu to ile mogą za taką operację policzyć?
Maretzky85 - 10-08-2010, 00:31
Pewnie około 50-100 zł
yaro1976 - 10-08-2010, 09:38
witam, pozwolę sobie podpiąć się pod temat, mam jakby podobny problem, z tą różnicą że dzieje się to tylko rano, jak silnik jest po nocy, zimny, a mianowicie:
- zawsze odpalam na 2 razy,
- jak silnik zaskoczy przez ok sekundę pracuje nierówno, nie wskakuje na obroty, kręci się, ale bardzo kulawo
- po tej sekundzie zaskakuje normalnie, wchodzi pięknie na obroty i potem jest już ok
- sytuacja ma miejsce tylko rano, potem w ciągu dnia nieważne ile sam. by stał startuje normalnie.
Proszę potwierdźcie moje przypuszczenia że może to być wina zabrudzonego krokowca, lub też naprowadźcie mnie na właściwe tory.
thx
|
|
|